Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor een politicus ligt dat natuurlijk nogal gevoelig....
|
![]() |
Liegen is een politieke doodzonde en dat zou iedereen die de politiek ingaat moeten weten. Het me dat mevrouw Bijlhout bewust gelogen heeft. Maar waarom? Als ze eerlijk tegen Balkenende was geweest en de situatie had uitgelegd en afstand van haar verleden had genomen, was er nu niets aan de hand. Het viel me op hoe snel ze aftrad.
|
![]() |
Ik denk niet dat Bijlhout ook als ze eerlijk tegen Balkenende was geweest, had kunnen blijven zitten. Deelname aan een militaire organisatie met doden op haar geweten is een net zo grote doodzonde dan liegen, denk ik.
Het is dus terecht dat zij (gedwongen) aftrad. Wel een valse start voor Balkenende..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In de krant stond dat Bijlhout beweerd dat zijzelf niks verkeerd heeft gedaan. Ze heeft zeker "haar best gedaan in een verkeerd regime"
![]() REIE
||
Citaat:
Nou, to zover de eerste niet in Nederland geboren, maar in Nederland woonachtige, maar niet allochtone bewindsvrouw in de Nederlandse geschiedenis!
|
![]() |
'Laat Bijlhout maar bijstand aanvragen' (Nu.nl)
ARNHEM - Philomena Bijlhout moet maar bijstand aanvragen. Dat oordeelt de Lokale Minimabond Arnhem. De club zou het een schande vinden als Bijlhout met haar gedrag ook nog in aanmerking komt voor een uitkering als Tweede-Kamerlid voor de LPF. Een Tweede-Kamerlid dat korter dan drie maanden in het parlement heeft gezeten heeft volgens de geldende regels na vertrek nog zes maanden recht op een uitkering op basis van de gebruikelijke vergoeding van 7000 euro per maand. Het zou een schande zijn als ze nu een dergelijk wachtgeld krijgt "als beloning voor fraude", stellen de Arhemse uitkeringsgerechtigden in een persverklaring. "En dat terwijl een bijstandsgerechtige die informatie achterhoudt en wordt betrapt op een leugen de Wet Boeten en Maatregelen krijgt toegepast op het armetierige uitkeringetje." --- Ik ben het wel met hun eens.. 6 * 7000 euro, 42.000 euro, das bijna 100.000 gulden ![]() |
![]() |
|
Ze heeft zelf toch haar ontslag aangeboden? In mijn ogen heb je dan geen recht op een gouden handdruk.
De grootste fout van Bijlhout is dat gelogen heeft over haar verleden door met jaartallen te knoeien. Als je je zo vergist/liegt dan ben je natuurlijk niet geloofwaardig. En dat is een vereiste om deel te mogen nemen aan een kabinet. En haar lidmaatschap van de Bouterse's Volksmilitie is natuurlijk ook kwalijk.
|
![]() |
Ik vind het jammer dat Philomena Bijlhout zo snel heeft moeten aftreden. Het was juist zo'n goed teken de eerste buitenlandse (geen allochtone blijkbaar) staatssecretaris. Zoals Pim gezegd zou hebben: A bloody shame.
Wie heeft ideeen voor de opvolging van mevrouw Bijlhout? Persoonlijk vind ik Firouk Zeroual de beste opvolgster. Tevens een buitenlandse vrouw, op het staatssecretariaat van emancipatie een goede keuze. |
![]() |
|
''zo zou pim het gewild hebben'', ''zoals pim zou zeggen''
vet irritant mensen die dat constant zeggen... zou het nog geen eens uit m'n st**** krijgen *cough* 20% van de nederlanders wel... blijkbaar allemaal ineens grote vrienden van ''PIM''? *cough* STUPID!!! DOH Laatst gewijzigd op 24-07-2002 om 16:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||