Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nawijn wil onder de naam LPF aan de volgende verkiezingen deelnemen, maar het partijbestuur wil de naam ook houden. Dat kan nog leuk gaan worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of wil je eerst rijk worden als ondernemingsrechthoogleraar en dan advocaat voor de VVD worden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn voornamelijk vastgoedjongens en inderdaad makelaars, en inderdaad, die zijn over het algemeen dom. |
![]() |
||
Citaat:
Pim had et zo gewild! At your service! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Varela kwam als eerste naar buiten met het nieuws de partij te verlaten. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan veel over hem zeggen, maar hij is wel altijd uhm... apart in interviews. ![]()
||
Citaat:
Einde discussie. Laten we nu lekker gaan zeiken en grappen maken over die radicale moslims van de AEL! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() **en niet gaan zeiken wat een gemis ie wel niet is voor nederland |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel een bak natuurlijk.. Nederland heeft behoefte aan nieuwe politiek zeiden ze.. Het had kunnen werken, als die partij niet gerund werd door achterlijke oplichtende zakenmannetjes en corpulente alcoholisten en andere stijllozen. Dat die pim ineens een nieuwe politieke stroming heeft gemaakt is natuurlijk ook kul. Henk Westbroek was ermee begonnen, en op kleine schaal met intelligente mensen werkt het ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het vanaf de moord op Pim al zien aankomen: zonder hem is de LPF niets meer dan een verzameling te grote ego's, die weinig anders kunnen dan continu met elkaar ruziën. Verder is de LPF momenteel niet meer nodig, hoezeer de overgebleven aanhangers ook anders willen doen geloven. De LPF was een zogenaamde protestpartij, die opkomt op een bepaald thema dat door de gevestigde politiek wordt verwaarloosd (in dit geval het integratiebeleid). Zo'n partij schudt de gevestigde politiek wakker, en tekent daarmee tegelijk zijn eigen doodvonnis, want de doelstelling, de gevestigde orde wakker schudden, is dan behaald. De markt voor de protestpartij kalft dan in rap tempo af. Dat zien we ook in dit geval: de VVD klust inmiddels in alle wijken van de LPF, en met succes.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik me trouwens afvraag: hoe zit het met de FVP (Fortuynistische Volkspartij), die een jaar of wat geleden door een stelletje ontevreden LPF-leden uit Drente is opgericht? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die FVP heb ik nog nooit weer wat van gehoord, dus die is vast al wel aan bestuurlijke problemen uitééngevallen ofzo.
|
![]() |
|
|