Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2007, 19:55
Verwijderd
Wat zijn de nieuwtjes?

Ik zag net een reclame dat ie nu 399,- is?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2007, 20:46
Metal
Metal is offline
Rond de kerst ga ik een x-box 360 of een ps3 halen, even kijken.
Oud 28-10-2007, 14:28
le Y
le Y is offline
Heb hem bij meerdere winkels voor dat bedrag zien liggen ja
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:26
freakinaround
freakinaround is offline
niet die van 399 halen.. is mijn advies.. het is de 40 gb versie en op deze ps3 kan je GEEN ps2 spellen spelen.. En dat is erg zonde aangezien de schaarste momenteel van goede ps3 titels..
haal dan die van 499 bij o.a de bart smit.. heb je gwn de normale versie, waar je WEL ps2 spellen op kan spelen + je krijgt er een gratis controller bij + 2 spellen er gratis bij
En dat is veel meer waar ddan die 100 euro..
Oud 28-10-2007, 21:36
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
niet die van 399 halen.. is mijn advies.. het is de 40 gb versie en op deze ps3 kan je GEEN ps2 spellen spelen.. En dat is erg zonde aangezien de schaarste momenteel van goede ps3 titels..
haal dan die van 499 bij o.a de bart smit.. heb je gwn de normale versie, waar je WEL ps2 spellen op kan spelen + je krijgt er een gratis controller bij + 2 spellen er gratis bij
En dat is veel meer waar ddan die 100 euro..
erm, waar heb je het over. Voor zover ik weet is ELKE ps3 backwards compatible, maw, zowel ps1 als ps2 spellen zouden daar gewoon op moeten kunnen draaien. Daarnaast ben je niet alleen afhankelijk van de ps3 titels maar zal je hoogst waarschijnlijk ook nog wel wat ps2 titels hebben als je dat ding koopt
Oud 28-10-2007, 21:37
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
erm, waar heb je het over. Voor zover ik weet is ELKE ps3 backwards compatible, maw, zowel ps1 als ps2 spellen zouden daar gewoon op moeten kunnen draaien. Daarnaast ben je niet alleen afhankelijk van de ps3 titels maar zal je hoogst waarschijnlijk ook nog wel wat ps2 titels hebben als je dat ding koopt
de 40 gb versie dus niet.
Oud 28-10-2007, 21:47
Verwijderd
Och en dan nog, als je je Ps2 al zou willen inruilen krijg je er niet bijster veel meer voor, dus kun je ze net zo goed beiden houden.
Helaas is de backwards Compatability van de PS3 tov veel PS2 games nog niet echt helemaal tof.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:49
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Och en dan nog, als je je Ps2 al zou willen inruilen krijg je er niet bijster veel meer voor, dus kun je ze net zo goed beiden houden.
Helaas is de backwards Compatability van de PS3 tov veel PS2 games nog niet echt helemaal tof.
Maar er komen wel constant softwarematige updates bij die ervoor zorgen dat er steeds meer ps2 spellen kunnen worden afgespeeld. Me collega zei dat hedendaags de meeste spellen al kunnen worden gespeeld op de ps3 (60gb).
Oud 29-10-2007, 08:37
Verwijderd
Ondertussen gelukkig wel ja, alleen in het begin was het echt een drama
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:19
Marcade
Marcade is offline
Maarten, er komen geen zelda games op de ps3 hoor Stick to your wii

En het is wel afgerukt ja dat ze de 399 versie de PS2-BC eruit gehaald hebben. Het was toch een van de redenen dat ik de PS zo geweldig vond, sinds ik wel een stapel PS2 spellen heb liggen en niet mijn PS2 EN mijn PS3 tegelijk aangesloten wil hebben. Het is al een rotzooi genoeg voor mijn tv.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:00
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:

En het is wel afgerukt ja dat ze de 399 versie de PS2-BC eruit gehaald hebben. Het was toch een van de redenen dat ik de PS zo geweldig vond, sinds ik wel een stapel PS2 spellen heb liggen en niet mijn PS2 EN mijn PS3 tegelijk aangesloten wil hebben. Het is al een rotzooi genoeg voor mijn tv.
daarom dus de 60 gb actiebundel kopen voor 499,-
is veel meer waard dat alles bij elkaar dan die 100 euro
Oud 29-10-2007, 17:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
daarom dus de 60 gb actiebundel kopen voor 499,-
is veel meer waard dat alles bij elkaar dan die 100 euro

tja. Of je houdt gewoon je ps2, in mijn geval. Je kan ook nog zelf een meer-gig HD inschroeven als je dat wil.
Oud 29-10-2007, 17:54
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
tja. Of je houdt gewoon je ps2, in mijn geval. Je kan ook nog zelf een meer-gig HD inschroeven als je dat wil.
ik doelde niet alleen op die ps2, maar ook op die controller plus gratis spellen
Oud 29-10-2007, 19:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gewoon niet doen.
Oud 29-10-2007, 19:35
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Gewoon niet doen.
want? of bedoel je die hele ps3 niet?
Oud 29-10-2007, 21:32
Fingon
Fingon is offline
Hele PS3 niet, gewoon wachten op Killzone 2 pakket en dual shock controller.
De controller zonder rumble is echt drie-dubbel niks.
Oud 29-10-2007, 22:31
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Hele PS3 niet, gewoon wachten op Killzone 2 pakket en dual shock controller.
De controller zonder rumble is echt drie-dubbel niks.
Ja hoor, iemand met een HALO avatar die je afraadt een PS3 te kopen

Gewoon kopen die 60G versie!
Oud 29-10-2007, 22:45
Maxic
Maxic is offline
Citaat:

Ik raad het ook af, en ik heb een aap als avatar, dan moet je wel naar me luisteren
Oud 29-10-2007, 22:51
Vork
Vork is offline
Zou gewoon gaan voor de 60GB versie. Liever iets meer betalen, zodat je een compleet pakket hebt. Heb 'm al vanaf de eerste dag dat ie in Europa uitkwam. En ondanks dat gamesaanbod summier was, heb ik er al veel plezier aan beleefd hehe. Daarnaast is het gewoon een 'goedkope' en goede BluRay speler. Heb de film 300 laatst gekeken op LCD-tv en dat is genieten geblazen Games beginnen nu ook wat op gang te komen, in november: Ratchet & Clank, Call of Duty 4, Kane & Lynch, Assassins Creed etc. Heb zelf Motorstorm, Resistance, The Darkness en Heavenly Sword en die kunnen er ook zeker mee door. En daarnaast is het wel eens prettig om terug te grijpen naar een PS2-spel (zoals God of War 1 of 2), zonder daarvoor PS2 onder het stof vandaan te halen.
Oud 30-10-2007, 06:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
want? of bedoel je die hele ps3 niet?
Die hele PS3 dus
Oud 30-10-2007, 09:29
Koning
Koning is offline
Citaat:
Die hele PS3 dus
LOLS!!!

Oud 30-10-2007, 09:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik raad het ook af, en ik heb een aap als avatar, dan moet je wel naar me luisteren
_0_

Ik wacht nog lekker een jaar. Is ie goedkoper, zijn er meer games en is het wat rustiger op de wii.
Dat ze die bc eruit hebben gehaald is niet bepaald slim, die 399 versie had ik anders wel erg graag willen hebben, sowieso ook om mijn ps2 achterstand nog effe in te halen.(nog steeds ff12 niet gespeeld)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:19
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik ga er 1 in februari kopen
Die van 499 is veel beter dan 399
Oud 30-10-2007, 10:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
LOLS!!!

Yuo kno' it is teh true.

De 40 GB versie is te kut voor woorden en de oude versie is overpriced als console. En de goede (exclusieve) games laten ook nog wel even op zich wachten. Tot nu toe hebben ze alleen R&C, maar zelfs die valt lichtelijk tegen.

Hoe je het ook bekijkt, de PS3 is een artistieke en (vooralsnog) financiele Titanic. De Sony-fans verliezen hard, deze generatie.
Oud 30-10-2007, 14:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoezo is de ps3 de artistieke Titanic
Home is nog niet uit dus vergelijkingen met live gaan nog niet op, voor de rest is die console nog niet zo lang op de markt dus het gebrek aan games bashen heeft ook geen zin.

en dat sony en microsoft zich uberhaupt hebben bezig gehouden met die net niet pakketen kan ik niet snappen. Op korte termijn win je wel eventueel licht mee, maar je krijgt er alleen maar onduidelijkheid en ontevredenheid mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2007, 15:08
Fingon
Fingon is offline
Citaat:

Hallo, vul maar in..
Ik ben niet bepaald fanboy, heb ook PSP en PS2 gehad lol.
Ik maak er wel Assassin's creed van.
Hoe dan ook, kopen die PS3 wanneer er GAMES voor zijn.
En wanneer hij goedkoper is lol.

(Al heb ik zelf onderhand ook wel veel meer uitgegeven aan m'n xbox en randaccesoires dan ik wil weten, voornamelijk omdat ik de helft kaduuk maakte :' )
Oud 30-10-2007, 17:19
Koning
Koning is offline
Citaat:

Yuo kno' it is teh true.

De 40 GB versie is te kut voor woorden en de oude versie is overpriced als console. En de goede (exclusieve) games laten ook nog wel even op zich wachten. Tot nu toe hebben ze alleen R&C, maar zelfs die valt lichtelijk tegen.

Hoe je het ook bekijkt, de PS3 is een artistieke en (vooralsnog) financiele Titanic. De Sony-fans verliezen hard, deze generatie.
Je doet alsof het erg vreemd is dat het even duurt voordat een console loopt. De Wii doet precies het zelfde, daar druppelen de laatste paar maanden ook maar een stuk of 5 goede games binnen.

En het is overigens ook altijd zo geweest dat een console vies duur is tot een jaar of 2 na de launch. Zegt dit iets over de console? Neen.

Ik snap je wel maar ik begrijp je niet.
Oud 30-10-2007, 18:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Je doet alsof het erg vreemd is dat het even duurt voordat een console loopt. De Wii doet precies het zelfde, daar druppelen de laatste paar maanden ook maar een stuk of 5 goede games binnen.
Nee, het is niet vreemd, maar Sony heeft het wel een beetje voor zichzelf verpest. Eerst hun walgelijke en arrogante houding, daarna de niet aflatende stroom colossale blunders/leugens en NU het naaien van de consument. Daarnaast is de achterstand die ze hebben opgelopen de afgelopen maanden ontzettend groot geworden, ook door het feit dat alle grote exclusives multiplatform worden of al zijn geworden. Niet best.

Kijk, de PS2 was ook niet metéén buitengewoon succesvol, Maar die had tenminste als voordeel dat de concurrentie nonexistent was in die periode. De Dreamcast was dead on arrival en de Cube en de Xbox moesten nog uitkomen. Bijkomend voordeel: Nintendo had destijds te lijden onder een negatief (lees: kinderlijk) imago en Microsoft werd (en wordt) sowieso met schuine oogjes bekeken. Kat in het bakkie voor Sony dus. Maar de PS3 heeft het een stuk zwaarder, want de Wii verkoopt om onverklaarbare redenen als een gek en Microsoft heeft zich inmiddels bewezen als een serieus te nemen concurrent. Tja, zie dan nog maar eens momentum op te bouwen.

Oh en ik wil de Wii helemaal niet verdedigen, dus dat doe ik dan ook maar niet.

Citaat:
En het is overigens ook altijd zo geweest dat een console vies duur is tot een jaar of 2 na de launch. Zegt dit iets over de console? Neen.

Ik snap je wel maar ik begrijp je niet.
Het gaat niet echt om de cijfers op het prijskaartje zelf. Natuurlijk is het zo dat door de hardware componenten (Blu-Ray!) de prijs van de PS3 alleszins redelijk te noemen is. Tenminste, daar zullen we dan maar even van uitgaan. Het probleem zit hem echter in het feit dat er maar relatief weinig technophiles rondlopen die geinteresseerd zijn in al die extra mogelijkheden. Velen (mezelf incluis) willen het liefst gewoon gamen zonder poespas. En als je dat wilt, dan is de PS3 een tamelijk onzinnige aanschaf. Althans, voor die prijs.
Oud 30-10-2007, 19:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nee, het is niet vreemd, maar Sony heeft het wel een beetje voor zichzelf verpest. Eerst hun walgelijke en arrogante houding, daarna de niet aflatende stroom colossale blunders/leugens en NU het naaien van de consument. Daarnaast is de achterstand die ze hebben opgelopen de afgelopen maanden ontzettend groot geworden, ook door het feit dat alle grote exclusives multiplatform worden of al zijn geworden. Niet best.
De consument die zich hierdoor laat beinvloeden is denk ik verwaarloosbaar .. net zoiets als je verhaal over zogenaamde 'technophiles'.

Het gaat nog altijd puur om wat kan de console, welke games komen er voor uit en hoe duur is die in totaal bij aanschaf. 0.0001% gaat een console laten liggen omdat ze sony ineens zo arrogant vinden; .. een stok is snel gevonden als je een hond wil slaan ..

Persoonlijk geloof ik er wel in dat over 1 a 2 jaar de PS3 wel als een trein gaat verkopen. Dan zijn er meer titels en is de prijs lager. Degene die nu een PS3 koopt zijn gewoon early adopters.

Maar .. MGS .. Home .. Little Big Planet .. GTA 4 . Eerlijk gezegd geloof ik wel dat Sony dit gaat redden (en dat Sony de huidige loop van zaken ongeveer wel verwachtte) .. wat eventuele nieuwsberichten ook zeggen ..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
De consument die zich hierdoor laat beinvloeden is denk ik verwaarloosbaar .. net zoiets als je verhaal over zogenaamde 'technophiles'.

Het gaat nog altijd puur om wat kan de console, welke games komen er voor uit en hoe duur is die in totaal bij aanschaf. 0.0001% gaat een console laten liggen omdat ze sony ineens zo arrogant vinden; .. een stok is snel gevonden als je een hond wil slaan ..
Mja, in Europa laten inderdaad relatief weinig casual gamers zich erdoor beinvloeden. Maar wij zijn dan ook Sony-lovers in voor- en tegenspoed. In de Verenigde Staten en Japan zijn ze wat dat betreft toch wat kritischer, zelfs met de lagere prijs en de voorkeursbehandeling die ze genieten ten opzichte van Sonyland Europa.

Je hebt natuurlijk gelijk, het gaat om wat een console kan. Ik beweer dan ook niet dat hun arrogantie de enige reden is. Maar het speelt wel degelijk een rol, gelet op de reacties. Kijk, die principes zouden natuurlijk als sneeuw voor de zon verdwijnen als de PS3 gunstiger geprijsd zou zijn. Zeker. Maar herinneringen aan de "roerige periodes" (denk aan de E3-aanfluitingen in het algemeen en het Killzone-fiasco in het bijzonder) weerhouden mij en velen anderen ervan om dergelijke bedragen op te hoesten die ze er normaal gesproken misschien wél voor over zouden hebben.

En dan zijn er nog vele andere factoren die Sony op een bepaalde manier tegenwerken. Geen BC, moeilijke hardware architectuur, geen noemenswaardige output-verschillen met de 360, inferieure on-line service etc. Mja. Het zit ze gewoon even niet mee hé?

Citaat:
Persoonlijk geloof ik er wel in dat over 1 a 2 jaar de PS3 wel als een trein gaat verkopen. Dan zijn er meer titels en is de prijs lager. Degene die nu een PS3 koopt zijn gewoon early adopters.

Maar .. MGS .. Home .. Little Big Planet .. GTA 4 . Eerlijk gezegd geloof ik wel dat Sony dit gaat redden (en dat Sony de huidige loop van zaken ongeveer wel verwachtte) .. wat eventuele nieuwsberichten ook zeggen ..
Het zou natuurlijk kunnen dat ze later nog wel op gang komen. Maar de forse achterstand wegwerken? Dat wordt toch verdomd lastig. De 360 en de Wii lopen lekker en de velen tientallen miljoenen PS2 bezitters hebben natuurlijk ook geen zin om al hun schijfjes tot bierviltjes gereduceerd te zien worden nadat hun apparaat de geest heeft gegeven. Het is koffiedik kijken, maar het zou me niets verbazen als mensen liever een nieuwe PS2 aanschaffen dan een PS3. Tenzij de nieuwe generatie PS3-games uitkomst biedt, maar dat is voorlopig nog maar de vraag.

Voor wat betreft de games: MGS is natuurlijk een heel belangrijk stokpaardje voor Sony, maar als ze die kwijtraken als exclusive is dat toch wel een forse klap in het gezicht. GTA IV valt sowieso sterk in het voordeel uit van de 360, omdat die, behalve de reguliere game, ook nog eens significante DLC krijgt die niet te downloaden zal zijn voor de PS3. Het gaat hier om minstens twee volwaardige episodes (uren extra gameplay) en wat andere shit, dus we hebben het wel ergens over.

En als Sony de huidge stand van zaken echt kon voorzien, dan maakt dat hun stupide publiciteitsblunders alleen maar hilarischer. En het slaafse gedrag van de rabiate Sony-fanboys triester, maar dat terzijde
Oud 31-10-2007, 12:18
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Weet niet of het bij jullie ook zo is, maar dinsdag bij de bart smit 15% op alles.
De ps3 van 500 dan dus 425
(actie tussen 5 en 9 'savonds) (oh ik hoop dat me vader wil voorschieten..)
Oud 31-10-2007, 14:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

haha, de achterstand van de wii op de 360 was ook ontzettend groot, en nu is de achterstand van de ps3 op de 360 en wii ineens ontzettend groot. niet bepaald een sterk argument
O ja, nintendo heeft nog steeds een kiddy imago, maar buit dat nu slim uit ipv er slachtoffer van te worden.
en europa sony land te noemen is niet waar. De vs is een xbox land en japan een anti xbox land. Dat europa de ps altijd tof heeft gevonden is onze voorkeur aan games en imago.

En over arogantie, die tijd heeft microsoft ook gehad, en momenteel is nintendo ook weer lekker bezig, die komt gewoon als het effe lekker gaat met zo'n bedrijf. Het heeft pas effect op de consument als die het merkt in de games of in de console zelf, wat er op de e3 gebeurt zal iemand die een console koopt worst wezen. Dat jij in de ps3 en wii zwakke dingen gaat zoeken en ik eerder in de 360 en ps3 heeft te maken dat consumenten hun eigen aankoop altijd zullen verdedigen, zit in de psyche van de mens. Dit is ook de reden dat er mensen waren en nog steeds zijn die de n64 een beter console noemen dan de ps
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:28
Fingon
Fingon is offline
Citaat:

Als ze deze gang van zaken verwachtten mogen ze van mij een nieuwe marketingafdeling kopen, stelletje sukkels daar dan

Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
haha, de achterstand van de wii op de 360 was ook ontzettend groot, en nu is de achterstand van de ps3 op de 360 en wii ineens ontzettend groot. niet bepaald een sterk argument
O ja, nintendo heeft nog steeds een kiddy imago, maar buit dat nu slim uit ipv er slachtoffer van te worden.
en europa sony land te noemen is niet waar. De vs is een xbox land en japan een anti xbox land. Dat europa de ps altijd tof heeft gevonden is onze voorkeur aan games en imago.
De Wii wordt gezien als 'anders' en 'vernieuwend' (yeah right ). Bovendien is hij stukken goedkoper. De PS3 moet nu dus opboksen tegen twee succesvolle concurrenten en een tanende reputatie.

Het gaat niet om de voorkeur voor een bepaald type games, het gaat om de onvoorwaardelijke steun. In Europa zal de PS3 het zeer goed doen, om de doodeenvoudige reden dat we niet even wat langer stilstaan bij wat we kopen. Als MS de boel net zo ernstig zou hebben verneukt als Sony zou de box nooit zo goed verkopen.

Citaat:
En over arogantie, die tijd heeft microsoft ook gehad, en momenteel is nintendo ook weer lekker bezig, die komt gewoon als het effe lekker gaat met zo'n bedrijf. Het heeft pas effect op de consument als die het merkt in de games of in de console zelf, wat er op de e3 gebeurt zal iemand die een console koopt worst wezen. Dat jij in de ps3 en wii zwakke dingen gaat zoeken en ik eerder in de 360 en ps3 heeft te maken dat consumenten hun eigen aankoop altijd zullen verdedigen, zit in de psyche van de mens. Dit is ook de reden dat er mensen waren en nog steeds zijn die de n64 een beter console noemen dan de ps
Microsoft en Nintendo zijn regelmatig héél stom bezig, maar je moet toegeven dat ze het nog niet zo bont hebben gemaakt als Sony Denk overigens niet dat ik de 360 heel erg hoog heb zitten, want dat is gewoon niet zo. Maar het is momenteel wel de beste aankoop op console gebied.

Enkelen van mijn favoriete games verschenen op de N64, maar verder is het idd redelijk raar om te zeggen dat hij beter is dan de PS. Toch vind ik de library aan echte topgames van die laatste zwaar overrated.
Oud 31-10-2007, 19:04
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Enkelen van mijn favoriete games verschenen op de N64, maar verder is het idd redelijk raar om te zeggen dat hij beter is dan de PS. Toch vind ik de library aan echte topgames van die laatste zwaar overrated.
FF om daar op terug te komen. De N64 was niet superieur aan de PS inderdaad. Maar er waren toch zeker een paar top spellen (007: Golden Eye, Perfect dark, Pokemon Stadium (niet geweldig maar toch) Hybrid heaven) en was toch met dat soort spellen een top console
Oud 31-10-2007, 19:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
De Wii wordt gezien als 'anders' en 'vernieuwend' (yeah right ). Bovendien is hij stukken goedkoper. De PS3 moet nu dus opboksen tegen twee succesvolle concurrenten en een tanende reputatie.

Het gaat niet om de voorkeur voor een bepaald type games, het gaat om de onvoorwaardelijke steun. In Europa zal de PS3 het zeer goed doen, om de doodeenvoudige reden dat we niet even wat langer stilstaan bij wat we kopen. Als MS de boel net zo ernstig zou hebben verneukt als Sony zou de box nooit zo goed verkopen.

Microsoft en Nintendo zijn regelmatig héél stom bezig, maar je moet toegeven dat ze het nog niet zo bont hebben gemaakt als Sony Denk overigens niet dat ik de 360 heel erg hoog heb zitten, want dat is gewoon niet zo. Maar het is momenteel wel de beste aankoop op console gebied.

ALs het alleen om die steun zou gaan zou de psp de ds ook hebben weggeblazen, wat 'zelfs' in europa niet bepaald het geval is.
En dat mensen na het drama van de krassen nog steeds 360 kopen zou dan ook raar moeten zijn, of denk jij dat de consumenten meer zitten met het killzone drama op de e3?
Ik geef je wel gelijk dat de gameafdeling bij sony niet meer weet wat voor en achter is, alleen heeft de consument daar tot nu toe in de winkel niet veel van gemerkt(ok, de early addaptors moeten zich wel intens hard genaaid voelen, maar over het fanboy gehalte van deze groep zijn we het eens)
En de ps was/is qua games idd zeer overrated, maar dat is allemaal wel erg offtopic
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:

Ik hoef geen wii. De eerste console die ik niet wil van nintendo.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:29
Verwijderd
Ik denk dat de ps3 zeker gaat terugkomen.

XBOX vind ik persoonlijk een klote console met een klote besturing.

3 vrienden van me hebben dat ding.
Een kennis van me heeft PS3, dat ding ziet er veel gelikter uit qua spellen. Ook al zijn er nog niet veel titels. Dat komt wel goed.

En de wi..echt...paar flutspelletjes. Schiet niet op. Al die gekke japanners vinden het leuk om beetje rond te zwieren met de nunchuks.

Ik let niet op specificaties. Ik let op de gameplay en de spellen. Daar doe jet het nog altijd voor. + dat je gratis online kan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 10:04
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Verschillen 40 gb met 60 gb :
40gb draait geen ps2
De 60 gb heeft 2 controllers en 2 spellen, de 40 maar 1 controller.

(mag/moet (graag) aangevuld en verbeterd worden)
Oud 02-11-2007, 11:38
Fingon
Fingon is offline
Gewoon 60GB halen of niet, 40 GB is echt te triest voor woorden.
De Sony marketing weet echt waar ze het over hebben
Oud 02-11-2007, 12:07
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Gewoon 60GB halen of niet, 40 GB is echt te triest voor woorden.
De Sony marketing weet echt waar ze het over hebben
Lekker als ze nu ff nergens meer het starterpack hebben
Oud 02-11-2007, 15:37
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
zijn er btw wel al wat software-updates voor de 40 versie?
Oud 02-11-2007, 18:26
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Lekker als ze nu ff nergens meer het starterpack hebben
bart smit heeft ze nog (ons filiaal in ieder geval wel, gwn ff rondbellen)
Oud 05-11-2007, 09:04
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
bart smit heeft ze nog (ons filiaal in ieder geval wel, gwn ff rondbellen)
Lkkr in Oud-Beijerland met maar 1 Bart Smit
(ik ga morgen er om 16:30 heen, weet ik zeker dat ik er 1 heb als ze ze hebben.)
Oud 05-11-2007, 09:24
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Lkkr in Oud-Beijerland met maar 1 Bart Smit
(ik ga morgen er om 16:30 heen, weet ik zeker dat ik er 1 heb als ze ze hebben.)
hehe goedzo maar je kan ze ook gwn ff bellen om te vragen of ze ze uberhaupt wel hebben? anders is t zonde om daar een halfuur voor te wachten..
Oud 05-11-2007, 10:13
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
hehe goedzo maar je kan ze ook gwn ff bellen om te vragen of ze ze uberhaupt wel hebben? anders is t zonde om daar een halfuur voor te wachten..
ga er gelijk uit school naartoe
Oud 06-11-2007, 08:43
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Dringende vraag:
Ze zeggen dat als je de 60 gb neemt met de ps2 functie, je dan eerst iets van internet moet downloaden, klopt dit?
Iemand die zsm antwoord wil.
RD
Oud 06-11-2007, 08:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dringende vraag:
Ze zeggen dat als je de 60 gb neemt met de ps2 functie, je dan eerst iets van internet moet downloaden, klopt dit?
Iemand die zsm antwoord wil.
RD
Het is handig dat je de laatste firmware voor je PS3 hebt, die je interdaad van internet download. De laatste firmware support meer PS2 games.

De firmware die je meekrijgt op je PS3 zal ook wel PS2 games supporten, maar een stuk minder.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 09:06
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Het is handig dat je de laatste firmware voor je PS3 hebt, die je interdaad van internet download. De laatste firmware support meer PS2 games.

De firmware die je meekrijgt op je PS3 zal ook wel PS2 games supporten, maar een stuk minder.
Die firmware kan je toch ook ff op een usb stickje zetten en dan in je ps3 stoppen en dan installeren?
Oud 06-11-2007, 09:11
Marcade
Marcade is offline
Ja dat kan ook.

(Maar, imho, is het toch fijner om een PS3 gewoon aan internet/netwerk te hebben hangen. Vanwege multiplayer en de mogelijkheid bestanden naar je PS3 te gooien. Om alles via een usb stick te kopieeren word je ook simpel van )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten