Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 16:42
handschoen
handschoen is offline
Hoi,

Ik vermoed dat ik een beknelde zenuw heb of zoiets. Ik was vrijdag vrij lang aan het knippen met een metalen schaar met een vrij klein handvat. Ik had tijdens het knippen wel wat last van m'n duim, maar stond er verder niet echt bij stil. Maar nu heb ik dus al sinds vrijdag (na het knippen) een 'dove' duim Verder krijg ik ook een soort van schok als ik aan het begin van m'n duim druk.

Weet iemand wat dit is? En is het iets om mee naar de dokter te gaan of gaat het vanzelf over?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 23:02
DDM
DDM is offline
Gaat vanzelf over
Oud 18-12-2007, 11:28
Verwijderd
Volgens mij heb ik dat ook wel eens, maar bij mij is het na een paar uur ofzo meestal wel over.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 15:01
JanDeVries
JanDeVries is offline
Mijn vriendin heeft hier al meer dan 8 jaar last van, sinds ze een keer een stuk karton heeft geknipt met een enorm botte schaar.
Oud 18-12-2007, 15:14
handschoen
handschoen is offline
HTML-code:
Mijn vriendin heeft hier al meer dan 8 jaar last van, sinds ze een keer een stuk karton heeft geknipt met een enorm botte schaar.
Vervelend Is er ook iets specifieks wat voor haar enigzins helpt?

Het is bij mij in ieder geval wel al een klein beetje verbeterd, maar niet echt veel. Ik kan m'n duim in ieder geval nog niet op de normale manier gebruiken en krijg af en toe schokken. Ik hoop dat er de komende dagen steeds wat verbetering in zit..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 12:19
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
]
Vervelend Is er ook iets specifieks wat voor haar enigzins helpt?

Het is bij mij in ieder geval wel al een klein beetje verbeterd, maar niet echt veel. Ik kan m'n duim in ieder geval nog niet op de normale manier gebruiken en krijg af en toe schokken. Ik hoop dat er de komende dagen steeds wat verbetering in zit..
Nou ja, ze heeft er niet heel veel last van ofzo, het is alleen dat ze nu wat minder gevoel heeft in haar ene duim
Oud 19-12-2007, 14:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ze hebben mij eens een verdoving in mijn duim gegeven, in een zenuw. heb ik ook nog altijd 'lol' van.
Oud 22-12-2007, 00:42
SimonP
SimonP is offline
Citaat:
Hoi,

Ik vermoed dat ik een beknelde zenuw heb of zoiets. Ik was vrijdag vrij lang aan het knippen met een metalen schaar met een vrij klein handvat. Ik had tijdens het knippen wel wat last van m'n duim, maar stond er verder niet echt bij stil. Maar nu heb ik dus al sinds vrijdag (na het knippen) een 'dove' duim Verder krijg ik ook een soort van schok als ik aan het begin van m'n duim druk.

Weet iemand wat dit is? En is het iets om mee naar de dokter te gaan of gaat het vanzelf over?
indien het langer dan 2 dagen duurt, écht een arts waarschuwen want dan is er dus iets mis tussen de communicatie tussen je hersenen en die bepaalde vinger!

Regels voor berichten