Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mja je bent een meisje, ik zal je wss nooit snappen.
|
Ik niet, denk ik. Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat ik biseksueel zou zijn, dan eerder hetero. Ik vind het verkeerd van mezelf, maar als ik biseksueel zou zijn, zou ik altijd het gevoel houden dat ik zou moeten kiezen en dat je de keuze gewoon hebt uitgesteld. Wat niet betekent dat ik niet geloof dat er geen biseksuele mensen zijn, integendeel. Volgens mij is het sowieso al zo dat bijna niemand 100% hetero- of homoseksueel is.
|
Verwijderd
|
ik ben niet biseksueel in de zin dat ik sexueel opgewonden kan raken van iemand van hetzelfde geslacht. Ik kan wel heel erg onder de indruk zijn van andere jongens en heb ook zeker een mening over hun uiterlijk etc.
maar aangezien er geen sexuele gevoelens bij komen kijken denk ik dat ik eerder metro, dan bisexueel ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
veel kan, weinig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij is het op dit moment best hip om bi te zijn. Opeens is iedereen bi. Ga maar eens langs de kroegen langs of loop een keer door de stad of over straat. Of loop gewoon een keer een schoolgebouw in.
Ik ben hetero, heb wel ooit een keer een trio gehad, zat nog een meisje bij, maar dat maakt me niet meteen bi want ik val niet op vrouwen. Ik vind gewoon dat ze prachtige lichamen hebben en ik kijk er graag naar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jongens die pijpen Maik17_ | 59 | 11-04-2013 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Biseksueel, Help mij alsjeblieft.... inpression | 18 | 21-01-2012 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Seksualiteit |
geaardheid Jampot | 27 | 18-01-2004 18:47 | |
Seksualiteit |
biseksueel... psycholoog | 2 | 25-01-2003 20:06 | |
Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 18:47 |