Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 20:28
Verwijderd
Volgens mij hoort dit hier..
Mijn vriend en ik praten dus over alles en hij begon er laatst zomaar over dat hij nog nooit een natte droom had gehad... nou okay.. Hij vindt dat best wel raar en vraagt zich dus ook af hoe dat komt omdat elke jongen ( byna dan) dat toch wel heeft... Tlijkt mij niet echt zorgwekkend ofzow... een heleboel jongens hebben dat wel eens gehad maar okay... Hij vroeg het zich dus af en ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk ?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:41
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik denk dat dit meer wat is voor sexualiteit.

Maar ik heb ze ook nooit gehad zover ik weet. Ben nu 21, kan me eigen niet herinneren ooit er een gehad te hebben.

Is dus niet zo gek dat hij ze niet heeft, zijn wel meer mensen denk ik zo.
Oud 02-07-2002, 21:54
batman
batman is offline
klopt, hoeft niet!

je kan het bijvoorbeeld ook in bad krijge om maar ff iets te noeme
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:00
M@rco
M@rco is offline
Heb 't ook nog nooit gehad... zal wel goed zijn hoor.
Oud 02-07-2002, 22:01
Didowoman
Didowoman is offline
mn vriend heeft het ook nooit gehad. Niks om je zorgen over te maken!!
Oud 03-07-2002, 00:39
Verwijderd
jah dacht ik ook al, maar kwas wel nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 06:49
sofie3
sofie3 is offline
Volgens mij komen natte dromen enkel als de "voorraadkamer" vol zit, niet? Dus als je vriend regelmatig met zichzelf bezig is, komen er ook minder natte dromen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 09:44
mickael
mickael is offline
Dan zal ie vaak genoeg zichzelf een handje helpen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:31
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Volgens mij komen natte dromen enkel als de "voorraadkamer" vol zit, niet? Dus als je vriend regelmatig met zichzelf bezig is, komen er ook minder natte dromen...
klinkt wel logisch....
....alleen.....
m'n ex was echt zelden met zichzelf bezig en volgens mij had ie ook nooit natte dromen.

maar ach, hij was sowieso niet echt van deze wereld
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Een keer of 2 gehad, echt heel intens is dat. Wordt je echt heel erg verward wakker met een enorm lekker gevoel in je maag, alleen die plakkerige zooi in je schaamhaar is klote, vooral als dat opdroogd, wanneer je er niet alles uitgespoeld krijgt.
Oud 04-07-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Een keer of 2 gehad, echt heel intens is dat. Wordt je echt heel erg verward wakker met een enorm lekker gevoel in je maag, alleen die plakkerige zooi in je schaamhaar is klote, vooral als dat opdroogd, wanneer je er niet alles uitgespoeld krijgt.
jah 't spijt me zeer maar ik hoef niet echt alle onsmakelijke details te weten hoor...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

jah 't spijt me zeer maar ik hoef niet echt alle onsmakelijke details te weten hoor...
Niet lezen dan.
Oud 04-07-2002, 23:17
Verwijderd
Ja, sluit je ogen maar voor de harde werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 00:24
notbonefish
notbonefish is offline
ik weet niet of het 'gewoon' gebeurt, of dat het een functie is van een intense erotische droom.
Ik onthoud mijn dromen echt zelden, maar de paar 'natte' dromen waren zeer intens.

tja. 'tis verveld dat je niet over alle lichaamsfuncties bewuste controle hebt, he?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:05
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
*laat haar ontbijt staan*
Oud 05-07-2002, 11:37
Choke
Choke is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
nee, t word gewoon vanzelf ook weer 'afgebroken' hoor.. dus dat is niet zo..
Oud 05-07-2002, 16:43
Kirk22
Kirk22 is offline
nog nooit gehad, terwijl ik op dat gebied heus wel gezond ben. Ik heb wel geile dromen (nee, niet altijd en vaker overdag dan 'snachts ), maar klaarkomen doe ik er niet van.
Oud 05-07-2002, 18:05
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ook nooit gehad, maar goed ook, liever niet dan een met zaad doordrenkt matras
Oud 05-07-2002, 18:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
bonefish schreef:
ik weet niet of het 'gewoon' gebeurt, of dat het een functie is van een intense erotische droom.
Ik onthoud mijn dromen echt zelden, maar de paar 'natte' dromen waren zeer intens.

Juist je wordt wakker met een zeer intens gevoel. Je hebt enorm intensief gedroomd, enzo.
Oud 05-07-2002, 18:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Oud 06-07-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
moet je kijken wat ik aanricht met mijn vragen *grijns*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:53
Shao
Shao is offline
Nog nooit gehad
Oud 07-07-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Niet lezen dan.
ja goed idee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 23:14
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ook nog nooit gehad maar ik zou het wel is willen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 23:52
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Choke schreef:

nee, t word gewoon vanzelf ook weer 'afgebroken' hoor.. dus dat is niet zo..
Idd.
Oud 08-07-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef:

Idd.
Hey, jij ook hier
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 20:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Ook nog nooit gehad maar ik zou het wel is willen.
Ik gun het iedereen hoor. Kweet eigenlijk niet wanneer je hem krijgt. Is volstrekt willekeurig lijkt me..
Oud 18-07-2002, 11:47
Smartie
Smartie is offline
IK denk dat het wel ligt aan je voorraadkamer, of die vol is of niet. Want tot een halff jaar geleden kreeg ik ook altijd natte dromen, toen (beetje laat) ben ik met mezelf gaan "spelen" en nu heb ik er geen één meer, dus het ligt dara volgens mij wel aan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:59
ekki
ekki is offline
Citaat:
smartie85 schreef:
IK denk dat het wel ligt aan je voorraadkamer, of die vol is of niet. Want tot een halff jaar geleden kreeg ik ook altijd natte dromen, toen (beetje laat) ben ik met mezelf gaan "spelen" en nu heb ik er geen één meer, dus het ligt dara volgens mij wel aan.
wat ik heb gehoord ook, ja.
Oud 18-07-2002, 19:23
Verwijderd
De jongens die nog nooit een natte droom hadden, zijn de echte viezerds. Die begonnen al met trekken, voordat ze ueberhaupt een teveel aan zaad konden hebben
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
De jongens die nog nooit een natte droom hadden, zijn de echte viezerds. Die begonnen al met trekken, voordat ze ueberhaupt een teveel aan zaad konden hebben
Je weet wat ze zeggen: jong geleerd...
Oud 18-07-2002, 20:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
smartie85 schreef:
het overschot aan sperma wordt vanzelf door het lichaam afgebroken. Maar er zal allicht een kern van waarheid in zitten.
Oud 18-07-2002, 23:11
Verwijderd
ook nooit gehad hoor, en verder werkt het zaakje tog naar behoren
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Klopt, ik heb ooit gelezen dat je dan ongeveer 2 weken niet gemasturbeerd/geen sex gehad moet hebben. Ik heb zelfs nog nooit een natte droom gehad. Bij sommigen gebeurt dat nu eenmaal sneller. Ik heb zelfs weleens opzettelijk lang niet gemasturbeerd om te kijken of ik er een zou krijgen, maar nee hoor
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:48
MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Volgens mij hoort dit hier..
Mijn vriend en ik praten dus over alles en hij begon er laatst zomaar over dat hij nog nooit een natte droom had gehad... nou okay.. Hij vindt dat best wel raar en vraagt zich dus ook af hoe dat komt omdat elke jongen ( byna dan) dat toch wel heeft... Tlijkt mij niet echt zorgwekkend ofzow... een heleboel jongens hebben dat wel eens gehad maar okay... Hij vroeg het zich dus af en ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk ?
laat um blij zijn wa is d'r nou fijn aan, mar veel jongens krijge da nie, ik heb ut ok (nog) nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:20
funest
funest is offline
pff niks mis mee als je da nie ooit hebt....ik zou wille dak da kon zeggen...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:30
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Ik heb zelfs weleens opzettelijk lang niet gemasturbeerd om te kijken of ik er een zou krijgen, maar nee hoor
idd

Grote opdracht, en er nix voor terugkrijgen...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
MRdocu schreef:

laat um blij zijn wa is d'r nou fijn aan, mar veel jongens krijge da nie, ik heb ut ok (nog) nooit gehad
Nou het was dus echt wel een spannende ervaring hoor. Raar, maar echt een geweldig gevoel.

Regels voor berichten