Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 15:51
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik wou ff weten hoe je nou geld van een rekening moet jatte, ik prbeerde dit te doen, maar toen hield de proxy server me tegen, ok, dan proxy server disabelen, maar als ik het dan prbeer, is het gewoon niet succesvol dit is erg irritant

En m'n tweede vraag is hoe ik de voice shit kan doen, ik bedoel als er voice beveiliging is, met de voice analyzer schiet ik ook niets op, of doe ik wat verkeerd?
Oud 24-07-2002, 16:18
RenT
RenT is offline
Slotje??
Oud 24-07-2002, 16:46
Verwijderd
zielig, toch??

Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:51
Duran
Duran is offline
....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:33
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
RenT schreef:
Slotje??
ik lach me dood hier (om rent dan )

GEEN SLOTJE

hwhahahaha
Oud 24-07-2002, 17:47
MC
MC is offline
wtf waarom een slotje?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
MC schreef:
wtf waarom een slotje?
waarom niet ....

Dit is zulke onzin, daar kan je noggeeneens normaal op reageren , dusse ... whatever
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:57
1201Rick
1201Rick is offline
Onzin ?!?!?!

Ik weet niet of jullie ut weten maar Uplink is een Hack Game, ik heb het ook een tijdje gespeeld best leuk,
maar ff ontopic, sorry ik kan je niet helpen
Mij lukte dat ook nooit

Mzzl Rick
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:01
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
ROFLOL
tja, tis wel triest he, dat er mensen op het games forum komen terwijl ze er niks vanaf weten, ja, ik weet het, jullie zijn een beetje motorisch gestoord, maar probeer nou een deze ENE keer een normaal antwoord te geven domme spammers, hebben jullie niks beters te doen dan dit forum verzieken?
Oud 24-07-2002, 18:02
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

waarom niet ....

Dit is zulke onzin, daar kan je noggeeneens normaal op reageren , dusse ... whatever
Jij bent echt dom he?
Ga nou niet replyen als je niet weet of het onzin is of echt een spel is dat bestaat, maar met jou kleine breintje zul je dat niet snel bereiken he?
Oud 24-07-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
1201Rick schreef:
Onzin ?!?!?!

Ik weet niet of jullie ut weten maar Uplink is een Hack Game, ik heb het ook een tijdje gespeeld best leuk,
maar ff ontopic, sorry ik kan je niet helpen
Mij lukte dat ook nooit

Mzzl Rick
waarom verteld niemand mij dat .... geef toe, was ook de bedoeling om dit uit te lokken of niet soms ... ??

sorry ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
.Mpje Dual schreef:

Jij bent echt dom he?
Ga nou niet replyen als je niet weet of het onzin is of echt een spel is dat bestaat, maar met jou kleine breintje zul je dat niet snel bereiken he?
Ja, kijk sorry, maar je doet het erom hé ....
Kijk, ik ken dat spel niet, ik denk met mij ook niet heeeeeeeeel veel mensen ....

Maar omdat ik reply op iets dat ik niet wist geeft jou niet meteen een vrijbrief om mij te beledigen...

Want over computers en games hoef jij mij nix meer te vertellen ....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:07
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

waarom verteld niemand mij dat .... geef toe, was ook de bedoeling om dit uit te lokken of niet soms ... ??
nee joh, ik maakte toevallig een grapje met toevallig dezelfde namen en mogelijkheden uit een vrijwel onbekend -bij veel mensen- spel
Oud 24-07-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
.Mpje Dual schreef:

nee joh, ik maakte toevallig een grapje met toevallig dezelfde namen en mogelijkheden uit een vrijwel onbekend -bij veel mensen- spel
oke ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:08
Verwijderd
btw, is het een Inet spel, of in de winkel./... ??
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:35
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
btw, is het een Inet spel, of in de winkel./... ??
normaal in de winkel, maar is redelijk kleinschalig spel snap je, helemaal niet bekend en niet door groot bedrijf gemaakt ofzo
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:43
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
Ik wou ff weten hoe je nou geld van een rekening moet jatte, ik prbeerde dit te doen, maar toen hield de proxy server me tegen, ok, dan proxy server disabelen, maar als ik het dan prbeer, is het gewoon niet succesvol dit is erg irritant

En m'n tweede vraag is hoe ik de voice shit kan doen, ik bedoel als er voice beveiliging is, met de voice analyzer schiet ik ook niets op, of doe ik wat verkeerd?
Owke, tis wel een tijdje geleden heb dat ik nog gespeeld heb maar het ging toch zo dacht ik:
1)Hmmz hoe ging dit nou ook weer. Ah ja, je hackt de bank als admin, je schrijft alle rekeningnummers op. Je hackt dan elk rekeningnummer apart en kijkt of er genoeg geld opstaat (miljoentje ofzo ) Vind je er een met genoeg geld dan doe je transfer funds en vul je de gegevens in van je eigen rekening (die je zelf moet aanmaken). Dan moet je ZEKER de logs verwijderen dat je geld hebt gestort op een bepaalde rekening, EN in je eigen acc dat je geld hebt gekregen van een bepaalde rekening. Dan fast forward je de tijd ff en als alles meezit word je niet opgepakt

2)Eerst moet je telefoon nummer van sys admin opzoeken. (in de Internic of hoe heet dat ding ook weer ) Je voice analyzer starten, en naar de admin bellen. Later als je dan de server wil hacken en je moet voorbij de voice check moet je dat geluidje ff afspelen.

Nu nog enkele tips:
Maak bij elke bank een account. Een trace over een server waar je een account hebt duurt nl langer Dus je eerste verbinding is altijd de internic + de banken. Na een hack altijd de logs verwijderen op de internic (is meestal wel voldoende).

Als je echt cruel wil zijn, hack je uplink, download je al die gegevensbestanden, decrypt ze en je hebt de identiteiten van al de secret agents die in de top staan. Als je dan wat leuk gaat doen in de criminal database stijgt je notoriety wel

Over dat lan gedoe weet ik niks, heb nie meer gespeeld met die nieuwe patch.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:45
Verwijderd
tsja, heb net de demo gedownload en ben nu officieël verslaafd.......

WAAAAAAAAAAAR kan je dat spelen kopen, of downen,want kan nergens wat vinden ........... pleasz reactie, vind dit echt te gek gewoon ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:19
Chimera
Chimera is offline
Mail me ff...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:33
RenT
RenT is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

ik lach me dood hier (om rent dan )
Gelukkig heb ik je een leuk moment bezorgd
kVond t r wat spammerig uitzien aangezien ik Uplink niet kende... no offense
Oud 24-07-2002, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Mail me ff...
moet ik je mailen !??
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 02:58
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
damn, het is dat het nu 4 uur snachts is, anders had ik het nog heel lang doorgespeeld ik wil ook het hele spel!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:18
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
*uche*KaZaA*kuche*
13 Mb ofzow
fuck dat zijn warez
maar dat voice heb ik gister ff gedaan. Alleen de Decrypher werkt niet zo top, ik heb de meest geavanceerde gekocht, maar als de tracker op 100 zit, zit de decyper pas op 50, wat moet ik kopen om het sneller te laten gaan?
Oud 25-07-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
damn, het is dat het nu 4 uur snachts is, anders had ik het nog heel lang doorgespeeld ik wil ook het hele spel!
gaaf hé, nou vioor dit spel wil ik dus best wel betalen, tenminste nog normale prijs 19,99 pond sterling = € 31,23 ofzo, incl. verzendkosten, ga vanmiddag even naar de bank om dat naar G-B over te maken !!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

moet ik je mailen !??
Ja, duh?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2002, 06:37
dystopia