Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorry ... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, ik ken dat spel niet, ik denk met mij ook niet heeeeeeeeel veel mensen .... Maar omdat ik reply op iets dat ik niet wist geeft jou niet meteen een vrijbrief om mij te beledigen... Want over computers en games hoef jij mij nix meer te vertellen .... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1)Hmmz hoe ging dit nou ook weer. Ah ja, je hackt de bank als admin, je schrijft alle rekeningnummers op. Je hackt dan elk rekeningnummer apart en kijkt of er genoeg geld opstaat (miljoentje ofzo ![]() ![]() 2)Eerst moet je telefoon nummer van sys admin opzoeken. (in de Internic of hoe heet dat ding ook weer ![]() Nu nog enkele tips: Maak bij elke bank een account. Een trace over een server waar je een account hebt duurt nl langer ![]() Als je echt cruel wil zijn, hack je uplink, download je al die gegevensbestanden, decrypt ze en je hebt de identiteiten van al de secret agents die in de top staan. Als je dan wat leuk gaat doen in de criminal database stijgt je notoriety wel ![]() Over dat lan gedoe weet ik niks, heb nie meer gespeeld met die nieuwe patch.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
![]() |
*uche*KaZaA*kuche*
13 Mb ofzow ![]() fuck dat zijn warez ![]() maar dat voice heb ik gister ff gedaan. Alleen de Decrypher werkt niet zo top, ik heb de meest geavanceerde gekocht, maar als de tracker op 100 zit, zit de decyper pas op 50, wat moet ik kopen om het sneller te laten gaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |