Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2009, 18:39
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
heb je wel eens een blind date gehad en hoe was dat. Wie had hem voor je geregeld of kende je hem/haar van internet? Hoe was de eerste indruk en hoe is het afgelopen?
Oud 03-02-2009, 18:53
Verwijderd
Ik heb geen blind date gehad want ik kende hem via internet (forum ) dus we hadden wel al foto's gezien en via de webcam. Toch was het wel erg spannend om elkaar te ontmoeten en hij was ook wel een beetje anders qua gedrag en houding dan ik had verwacht.
We hadden in Utrecht afgesproken en toen ik de roltrap op kwam zeg ik hem meteen staan. In mijn herinnering zie ik hem echt met van die engel straaltjes om hem heen . Ik zag alleen hem en verder niets.
We hebben daarna nog vaak agesproken, ik was smoor verliefd, hij niet dus hebben we ook weer een tijd afstand genomen. Uiteindelijk was het voor hem toch ook duidelijk dat hij bij mij wilde zijn en we zijn nog steeds gelukkig samen . Dit is nu alweer meer dan 3 jaar geleden.

Ik heb trouwens ook wel eens iemand anders ontmoet en dat was echt een grote afknapper! Toen ben ik er met een smoesje maar weer vandoor gegaan .
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 20:24
Verwijderd
Nooit gehad... wel mensen via het internet ontmoet, maar dat was altijd puur vriendschappelijk, nooit de hoop achter gezeten dat het meer was dan dat. Voor zo'n nerd ben ik echt een leek wat internetdaten betreft
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 09:09
WolterB
WolterB is offline
Mooit een blind date gehad, is wel een keer min of meer iets in die richting geprobeerd door wat vrienden, was best grappig
Oud 05-02-2009, 13:40
I C U
I C U is offline
Wel eens een blind date gehad, soort van. Kende 'm via internet (forum ook ) en had al wat foto's gezien. Het was best gezellig, maar niet meer dan dat. Ik was daar heel teleurgesteld over, omdat ik me helemaal had ingesteld op een succes en als dan het gevoel uitblijft... Ach ja.
Oud 05-02-2009, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Mooit een blind date gehad, is wel een keer min of meer iets in die richting geprobeerd door wat vrienden, was best grappig
Blind sex date Wel gewerkt trouwens hihihi.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:22
Dith
Dith is offline
Ook geen echte blind date want foto's (ook forum/fotoboek, wat sneu zeg) en toen ik 'm zag vond ik hem meteen tien keer zo mooi als op zijn foto's en dat is nu ongeveer 5 jaar geleden waarvan hij alweer 4 jaar mijn vriend is.
Oud 05-02-2009, 21:29
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Wel eens een blind date gehad, soort van. Kende 'm via internet (forum ook ) en had al wat foto's gezien. Het was best gezellig, maar niet meer dan dat. Ik was daar heel teleurgesteld over, omdat ik me helemaal had ingesteld op een succes en als dan het gevoel uitblijft... Ach ja.
Het principe van een blind date is toch dat je elkaar nog nooit gesproken en gezien hebt, op welke manier dan ook?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 21:07
Verwijderd
Niet echt blind date, maar ook het bekende internet verhaal; we vonden elkaar erg leuk, hadden wel al foto's gezien en besloten elkaar eens te ontmoeten. Ik vond 't vréselijk spannend, maar 't was echt ontzettend leuk En het klikte ook goed, want 't is alweer bijna 9 jaar geleden en we zijn nog steeds samen

Heb ook wel eens iets gehad als 'ooh, ik ken iemand die echt leuk is, hij komt ook op m'n verjaardag, jij moet ook komen!' niet echt een date, wel blind. En dat werkte niet Sowieso was ik toen al aardig verdiept in bovenstaande man (we hadden elkaar nog niet ontmoet, maar ik voelde wel dat 't zou kunnen klikken), dus ik had niet echt interesse.

Blind dates via een of ander datingbureau zouden me echt niet trekken, maar via een kennis of internet zie ik het probleem niet.

(En @Armoed: Als je wil discussieren met mensen, misschien moet je dan niet met van die dooddoeners als 'V-lid' aankomen... )
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 11:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh ja sorry, inhoudelijke discussies horen natuurlijk niet op een internetforum thuis.
Daar gaat het in dit topic niet om. Hier werd gevraagd naar ervaringen.
Citaat:
Inderdaad, als je echt alleen ervaringen deelt zijn zoveel topics zó snel gesloten.
Eh, heel dit subforum draait op ervaringen en meningen van andere gebruikers?!

Kortom:
Citaat:
Boeiend.

Het gaat hier om ervaringen met blind dates. Verhalen willen we. Geen oeverloos gezeur of men knap of lelijk moet zijn om op date te gaan.
Voor die andere discussie open je maar een nieuw topic.
Oud 08-02-2009, 15:50
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb binnenkort blind date
gekoppeld door mn zus
Reageren

Regels voor berichten