| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Niet echt blind date, maar ook het bekende internet verhaal; we vonden elkaar erg leuk, hadden wel al foto's gezien en besloten elkaar eens te ontmoeten. Ik vond 't vréselijk spannend, maar 't was echt ontzettend leuk
En het klikte ook goed, want 't is alweer bijna 9 jaar geleden en we zijn nog steeds samen ![]() Heb ook wel eens iets gehad als 'ooh, ik ken iemand die echt leuk is, hij komt ook op m'n verjaardag, jij moet ook komen!' niet echt een date, wel blind. En dat werkte niet Sowieso was ik toen al aardig verdiept in bovenstaande man (we hadden elkaar nog niet ontmoet, maar ik voelde wel dat 't zou kunnen klikken), dus ik had niet echt interesse.Blind dates via een of ander datingbureau zouden me echt niet trekken, maar via een kennis of internet zie ik het probleem niet. (En @Armoed: Als je wil discussieren met mensen, misschien moet je dan niet met van die dooddoeners als 'V-lid' aankomen... ) |
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Kortom: Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Kent iemand hier ook R.L. Stine? Kerry | 124 | 22-03-2010 00:58 | |
| Verhalen & Gedichten |
[one-shot] Als jij... Liwin | 12 | 20-06-2008 14:18 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 04:07 | |
| Films, TV & Radio |
Peking Express 3 - De Mekong Route Verwijderd | 420 | 31-05-2006 18:19 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Stenen uit mijn Muur berteltje | 17 | 28-01-2003 13:22 | |