Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm ontvang je tegemoetkoming scholieren? Ik denk dat het wel kan omdat je een vast bedrag per maand krijgt maar je moet het even bekijken. Je kan op www.postbank.nl gewoon een formulier invullen als je het aanvraagt en dan vanzelf kijken of het lukt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat klopt, ik heb het anders opgelost. Laat je ouders een vast bedrag storten op je rekening en bewijs met dat papier wat je krijgt over je tegemoetkoming dat je wel een financiering. zeg gewoon dat je ouders het verdeeld beheren en ze gaan er ook akkoord mee. |
![]() |
|
Bij IB-groep is de rente 4,17 procent. Bij de Postbank is de debetrente voor een studentenroodstand 0,58 procent per maand, dus ongeveer 7% op jaarbasis. Maargoed, er is een verschil tussen een doorboeklimiet en een lening. Een lening wordt doorgegeven bij het BKR, een studentenroodstand niet. Daarnaast is roodstaan slechts een optie die je in periodes van financiële nood kunnen redden, je hóeft er dus geen gebruik van te maken.
Maargoed, leer mij studenten kennen. 99% van alle studenten die rood kan staan, staat ook steevast maximaal rood aan het eind van de maand. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen denken dat bij BKR alles over iemands financiële situatie bekend is. Dit is niet het geval. Zaken als inkomen, huurschuld, belastingschuld of onbetaalde rekeningen bij het energiebedrijf zijn niet bij ons bekend. Ook studiefinancieringen van de Informatie Beheer Groep komen niet bij BKR voor. Wij verwerken en informeren alleen wie in Nederland welk krediet of gsm-abonnement op zijn naam heeft of had staan. Ook wordt vaak gedacht dat bij BKR alleen schulden bekend zijn. Ook dit is niet het geval. In ons bestand, het Centraal Krediet Informatiesysteem (CKI) staan alle betalingsverplichtingen die consumenten op overeenkomsten hebben, en niet alleen diegene waarbij betalingsproblemen zijn ontstaan. Dit geeft namelijk een vollediger beeld van het leen- en betaalgedrag van iemand. Met deze informatie helpen wij voorkomen dat iemand financieel gesproken te veel hooi op zijn vork neemt. Bron: BKR website Ik vind het een beetje vaag of een studieLENING nou ook bij ze bekend is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
rood staan? ramonneke | 178 | 23-04-2008 08:13 | |