Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je 1000 euro rood staat, dan kost je dan over een jaar genomen dus 76 euro. en dat is goedkoper dan rood staan voor 'gewone mensen' (dit is een studententarief), maar goedkoop is het alsnog niet. overigens vind ik het wel knap om eerst te stellen dat rood staan niet zo duur is en dat een doorlopend krediet nemen 'onzin' zou zijn, om vervolgens zelf niet te weten hoe duur dat rood staan dan precies is. Nee, dat is niet persoonlijk bedoelt, ook al denk je waarschijnlijk van wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens had ik niet het idee dat TS veel rood staat en vind ik het nog steeds onzin om een doorlopend krediet te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die 2,5% is bij een doorlopend krediet het geval. Heb een doorlopend krediet bij de ABN en betaal meer rente dan wat hier wordt opgegeven voor het rood staan. Pas bij de 5000 euro betaal ik minder. Rood staan is over het algemeen goedkoper bij lage bedragen. Een flexibel krediet is bij hogere bedragen goedkoper. Bij studenten geld waarschijnlijk de 3 maanden termijn niet. Ik ben geen student en mijn rekening wordt na 3 maanden roodstaan geblokeer tot het moment dat je weer positief staat (al is het maar 1 cent). Daarna gaat opnieuw de 3 maanden termijn in. Gelukkig verdien ik meer dan ik rood kan staan dus sta elke maand netjes positief. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|