Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een van de oudere docenten, iets van 55 jaar, kreeg wat met een meisje van 17 ![]() Het lullige was dat haar ex bij mij in de klas zat, die was 18, en moest aanzien hoe zijn ex het met een vieze oude leraar deed ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben zelf ook verliefd geweest op leraren ( ja, meervoud), maar heb er nooit iets mee gedaan behalve geflirt. het maakte naar school gaa uiteraard wel leuker, en ik ging ook harder mijn best doen voor die vakken.
Nu ben ik zelf leraar, en neem maar van mij aan dat docenten het niet in hun hoofd halen om leerlingen anders te beschouwen dan leerlingen. Leraren zijn veel verder in hun ontwikkeling en het is ook moreel onverantwoord iets te beginnen met een leerlingen. Neem genoegen met het feit dat hij je een leuke leerling vindt, maar ga niet hopen dat je iets op liefdesgebied hoeft te verwachten.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik in de tweede zat kwam er een heel knappe leraar bij ons werken. Alle meiden uit de bovenbouw zaten achter hem aan, er waren er ook verschillende bij die hem regelmatig in zijn kont knepen. Ik snapte dr helemaal niks van, ik vond hem maar raar en eng en oud. Iedereen dacht dattie een jaar of 25 was, maar hij bleek 32 en zijn vrouw was net zwanger toen hij bij ons kwam werken. Toen de meiden daar achter kwamen, was het snel afgelopen met het geflirt.
![]() Oh, ik vind het trouwens heel raar dat je zijn min- en pluspunten hier gaat noemen. Te vaag, als je verliefd bent interesseert zijn buikje je niet, dan vind je dat juist sexy. Net als zijn beharing. Tenminste, dat is bij mij. Als ik ècht verliefd ben, zie ik alles door een roze bril. ![]() Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 09:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het trouwens nog nooit andersom gehoord (in uitvoering dan): jongen valt op lerares. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik 7 of 8 was en we kregen gym met een andere lerar vond ik hem erg leul. Maar toen ik groter werd niet echt zoveel. Ja naturlijk vond ik dat hij er leuk uitzag maar niet dat ik iets fantaseerde over hem en mij. Maar ik al je een tip geven vertel het niet aan te veel mensen door..alleen aan mensen die het begrijpen en het niet meteen doorvertellen want ij mij wist de hele klas het
![]()
|
![]() |
Hey mensen van scholierenforum!!
Ik ben een student aan de NHTV te Breda en ben momenteel bezig met het opzetten van een TVshow met als topic School en wat daar allemaal gebeurd. Ik weet nog goed dat de middelbare school een van de meest spannende periodes is dus daarom zoek ik ook een gast die nog verhalen heeft van zijn middelbare school. Het liefst, en ik heb hier al enkele verhalen gelezen, over het verliefd zijn op een leraar of lerares. Ik hoor graag van jullie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op bijna 57 jarige Engels leraar anjer1000 | 11 | 07-05-2013 23:15 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een leraar Hoipiepeloi | 72 | 11-07-2003 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Ja weer één: verliefd op m'n leraar? Onbelangrijk | 16 | 19-04-2003 13:01 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |