Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2007, 22:59
gioia221
gioia221 is offline
heey
ik vind dus een leraar leuk.
hij is mn leraar (voor het geval dat vertel ik niet welke).
Heel bijdehand(net als ik), wat juist ontzettend leuk is.
we proberen mekaar steeds soort van voor schut te zetten.
klinkt heel raar maar het is egt leuk, soort spelletje.

Mindere punten:
Hij heeft een klein bierbuikje en egt haar overal behalve op handen en in gezicht wat dus NIET aantrekkelijk is.

Betere punten:

Hij heeft mooi blond golvend haar, beetjelang.
Maar het leukste is... ZIJN LACH
Hij heeft zo'n godvergete schattige lach...de liefste en sgattigste die ik ooit heb gezien.
hij is vet aardig en vind me egt een topper.
Hij is zeker niet lelijk maar schoonheidsprijs zal die niet winnen.

Tijdje geleden was het heel erg en werd ik beetje spastisch, zenuwachtig omdat ik de hele tijd aan hem moest denken.
Toen week niet gezien, ging het GELUKKIG soort van over.
maar nu ik hem weer heb gezien begint het weer.
Niet zo erg als toen maar steeds beetje erger.

Ik had me egt voorgenomen geen stalker te worden en niet zijn naam op google in te vullen...
nu 2 keer gedaan. Gelukkig niks gevonden. Het waren 2 momenten waar ik ff zwak was.
Heb zelfs elke foto van mn school bestanden doorzocht hopend dat hij er op stond. Er was maar 1 foto en die was van zn acherhoofd. Die heb ik zelfs opgeslagen omdat ik zoow blij word als ik zelfs zn achterhoofd ze.
Ik wil hem eigenlijk 100 dingen vragen over hem persoonlijk maar dat kan natuurlijk niet want dan heeft ie het meteen door.

Moet steeds aan hem denken...
Droom over hem.
Als ik me verveel ga ik over hem denken.
Hij is niet zo heel oud, iets van 20/30 wil wel vragen hoe oud maar durf het niet.
Ik WEET dat er nooit iets zal gebeuren, ik WEET dat ie me nooit anders zal zien dan een leerling maar het ergste is dat ik hem waarschijnlijk de volgende 3 jaar weer heb op mn volgende school MBO.

Dit is niet de 1e keer dat ik zo voel over iemand maar wel over een leraar.
Was altijd heel strikt daarin
Een leraar bleef het liefst een meter van me vandaan en als ie me aan zou raken..
Daarom vind ik het zo vervelend want het gaat zo tegen alles in.
Misschien meer mensen die hun hart willen luchten.

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 23:04.
Advertentie
Oud 11-05-2007, 23:17
Verwijderd
rare poll

raar topic

doe het niet
Oud 11-05-2007, 23:21
gioia221
gioia221 is offline
hoe bedoel je doet het niet??
was gewoon benieuwd over hoe mensen er overdachten
Oud 12-05-2007, 07:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een poll is niet nodig
Wel kun je vragen naar reacties op je verhaal en mensen die in een soortgelijke situatie zitten, want die zijn er vast wel

En ik zou zeggen: doe het niet! Leer die verliefdheid af, het wordt toch nooit wat. Ten eerste mag het niet en ten tweede ziet een docent vaak niets in een (jonge) leerling.

Verder ben ik zelf ooit ook verliefd geweest op twee docenten Zij waren allebei maar een jaar of 4 ouder dan ik. Eentje heb ik zelfs gevraagd op het schoolfeest of hij met mij wilde dansen Natuurlijk zei hij nee, want een leerling en een docent is een nono. (Zeker als er andere docenten om heen staan ) Na die avond was mijn verliefdheid ook in een keer over.

Het is niet erg om verliefd te zijn op een leraar, volgens mij maken heel veel meiden dat mee, zolang je er maar niets mee doet
Oud 12-05-2007, 10:48
Bloem
Bloem is offline
Poll verwijderd, die was tamelijk nutteloos. Verder: verliefd worden op je leraar is niet raar. Het gebeurt vaker dat meisjes verliefd worden op hun leraar, of jongens op hun lerares. Vergelijk het maar met verliefd worden op een popster ofzo. Maar doe er niks mee, houd het voor jezelf, geniet ervan. Je leraar kan (en wil!) toch nooit een relatie met je beginnen en je krijgt alleen maar een boel gedoe als je het uitspreekt.
Oud 12-05-2007, 10:48
@Moon
@Moon is offline
Een vaag vaag openingspost, maar in ieder geval wat x-spekkie-x zei. Zelf heb ik het ook een keer meegemaakt, hij was begin 30. Ik heb er zelf niets mee gedaan en dat wilde ik ook niet. Ik zou er niet aan moeten denken om een relatie met een docent te hebben, maar het is gewoon leuk om soms lekker eens over hem weg te dromen. Meer moet je vind ik ook niet doen.

Verder herinner ik me dat er op een gegeven moment een nieuw docent bij ons op school kwam. Er waren toen ook heel veel meisjes die gek op hem waren ook al was hij in de 30 of 40. Later bleek dat hij een relatie had een relatie met een 17- of 18-jarige van een andere school. Toen vond iedereen hem maar een viezerik -inclusief al die meiden die zo dol op hem waren-. Na 1 jaar op onze school les te hebben gegeven werd ie ontslagen. Pfffiew.
Oud 12-05-2007, 10:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@Moon schreef op 12-05-2007 @ 11:48 :
Verder herinner ik me dat er op een gegeven moment een nieuw docent bij ons op school kwam. Er waren toen ook heel veel meisjes die gek op hem waren ook al was hij in de 30 of 40. Later bleek dat hij een relatie had een relatie met een 17- of 18-jarige van een andere school. Toen vond iedereen hem maar een viezerik -inclusief al die meiden die zo dol op hem waren-. Na 1 jaar op onze school les te hebben gegeven werd ie ontslagen. Pfffiew.
Bij ons op school was het nog erger!

Een van de oudere docenten, iets van 55 jaar, kreeg wat met een meisje van 17 Zij zat in haar examenjaar en de school heeft er verder niets tegen ondernomen, ook al wist de halve school dat ze wat hadden. Volgens mij heeft die relatie nog wel 2,5 jaar stand gehouden!
Het lullige was dat haar ex bij mij in de klas zat, die was 18, en moest aanzien hoe zijn ex het met een vieze oude leraar deed
Oud 12-05-2007, 13:59
Drlove
Drlove is offline
op mijn school gebeurde dat ook regelmatig. Er was een jongen die wat had met een lerares en een leraar die iets had met een meisje. Beide waren iets van 16 ofzo en de leraar en lerares in de 30.
Oud 12-05-2007, 15:12
infrasoft
infrasoft is offline
omg dat is best ziek
Oud 12-05-2007, 17:47
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hihi, onbereikbare liefde.. Dat schijnt iets te zijn wat hoort bij pubers ofzo. Maar goed, 17 is in mijn ogen geen puber meer. Ik zou zeggen stuur je gedachten. Zodra er een gedachte in je opkomt over "zijn mooie blonde haar" dring je die gewoon weg. En dan net zo vaak en net zo lang tot die gedachtes niet meer in je opkomen.

(dit principe mag je trouwens alleen toepassen bij onmogelijke liefdes, niet bij andere dingen, eerlijk tegenover jezelf blijven)

Maar wat de anderen zeggen, gewoon van genieten en niks mee doen is op zich ook prima. Net wat je zelf wilt, er vanaf door moeilijk doen, of nog langer verliefd blijven zonder de moeite te nemen er iets tegen te doen.
Oud 12-05-2007, 18:53
Poepkind
Poepkind is offline
Wij hadden een techniek leraar van begin dertig op school, die was ook heel erg actief in de schoolmusical decor (net als ik). Over hem gingen ook veel geruchten dat ie viel op leerlingen. Ik heb zelfs gehoord van een paar meiden dat hij naar hun decollete liep te staren, wat overigens een 75AA was Maar eigenlijk was het omgekeerd, leerlingen vielen op hem! Hij was gewoon een hele toffe gast (vond ik ook), heel aardig, en ook buiten de les heel actief en daarom werden sommige meiden verlieft op hem. Terwijl ik druk bezig was met mijn verliefdheid op een mede decorjongen, waren er dus allemaal meisjes bezig met die docent haha
Op het nafeest van de musical, waar ook de meedoenende leraren bijzijn, liep op gegeven moment een meisje naar hem toe, en pakte hem zo op zn bek! Hij lokte het niet uit ofzo, maar al die meisjes zaten echt achter hem aan.
Oud 12-05-2007, 19:08
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 12-05-2007 @ 19:53 :
Wij hadden een techniek leraar van begin dertig op school, die was ook heel erg actief in de schoolmusical decor (net als ik). Over hem gingen ook veel geruchten dat ie viel op leerlingen. Ik heb zelfs gehoord van een paar meiden dat hij naar hun decollete liep te staren, wat overigens een 75AA was Maar eigenlijk was het omgekeerd, leerlingen vielen op hem! Hij was gewoon een hele toffe gast (vond ik ook), heel aardig, en ook buiten de les heel actief en daarom werden sommige meiden verlieft op hem. Terwijl ik druk bezig was met mijn verliefdheid op een mede decorjongen, waren er dus allemaal meisjes bezig met die docent haha
Op het nafeest van de musical, waar ook de meedoenende leraren bijzijn, liep op gegeven moment een meisje naar hem toe, en pakte hem zo op zn bek! Hij lokte het niet uit ofzo, maar al die meisjes zaten echt achter hem aan.
arme leraar
Oud 13-05-2007, 00:31
gioia221
gioia221 is offline
iniedergeval bedankt voor de tips
Ik was zeker niet het van plan het aan hem te vertellen.
we zien wel weer verder.
in de zomer is het alweer overgewaaid
Oud 08-11-2007, 18:31
sweetlover
sweetlover is offline
Haha, grappig
Maar als dit is wat jij wilt, moet je doen wat je wilt. Het is jouw leven; maar pas wel op op al die mensen die het je verbieden en zeggen dat het echt niet kan enz..
Oud 08-11-2007, 18:39
Promillage
Promillage is offline
In de brugklas hadden we ook een jonge gymleraar en wel een met een perfect lichaam,ergens in de 20 en vrij knap.Dus alle meisjes liepen kwijlend achter hem aan en sloofte zich altijd uit tijdens de les.De arme man kon niet eens rustig in de gangen lopen.
Oud 08-11-2007, 19:18
luchtballon
luchtballon is offline
haha grappig. Het is al lang geen mei meer en TS is nu vast niet meer verliefd!
Oud 08-11-2007, 20:08
igfy
igfy is offline
Citaat:

En toen??
Oud 08-11-2007, 22:20
Optima
Optima is offline
Ik ben zelf ook verliefd geweest op leraren ( ja, meervoud), maar heb er nooit iets mee gedaan behalve geflirt. het maakte naar school gaa uiteraard wel leuker, en ik ging ook harder mijn best doen voor die vakken.

Nu ben ik zelf leraar, en neem maar van mij aan dat docenten het niet in hun hoofd halen om leerlingen anders te beschouwen dan leerlingen. Leraren zijn veel verder in hun ontwikkeling en het is ook moreel onverantwoord iets te beginnen met een leerlingen. Neem genoegen met het feit dat hij je een leuke leerling vindt, maar ga niet hopen dat je iets op liefdesgebied hoeft te verwachten.
Oud 08-11-2007, 22:33
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
En toen??
toen hebben ze staan zoenen, een mede docent had hun ergens naar een hoekje achter een gordijntje geduwd en gezegd dat mensen niet moeten zeiken. Gezien het feit dat het 3u was en iedereen ladderzat en moe, werd ere door de aanwezigen geen ruchtbaarheid aan gegeben
Oud 09-11-2007, 00:23
Skilly
Skilly is offline
heavyy
Oud 09-11-2007, 08:46
WolterB
WolterB is offline
Slotje?
Oud 09-11-2007, 09:22
Verwijderd
Toen ik in de tweede zat kwam er een heel knappe leraar bij ons werken. Alle meiden uit de bovenbouw zaten achter hem aan, er waren er ook verschillende bij die hem regelmatig in zijn kont knepen. Ik snapte dr helemaal niks van, ik vond hem maar raar en eng en oud. Iedereen dacht dattie een jaar of 25 was, maar hij bleek 32 en zijn vrouw was net zwanger toen hij bij ons kwam werken. Toen de meiden daar achter kwamen, was het snel afgelopen met het geflirt.

Oh, ik vind het trouwens heel raar dat je zijn min- en pluspunten hier gaat noemen. Te vaag, als je verliefd bent interesseert zijn buikje je niet, dan vind je dat juist sexy. Net als zijn beharing. Tenminste, dat is bij mij. Als ik ècht verliefd ben, zie ik alles door een roze bril.

Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 09:48.
Oud 09-11-2007, 09:48
Rob
Rob is offline
Eh, ik was ooit verliefd op mijn juffrouw van groep 5?

(wat is "juffrouw" toch een lelijk gespeld woord als je er lang genoeg naar kijkt.)
Oud 09-11-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik was ooit verliefd op mijn juffrouw van groep 5?

(wat is "juffrouw" toch een lelijk gespeld woord als je er lang genoeg naar kijkt.)
Pssst, dat is met bijna alle woorden.
Oud 09-11-2007, 09:53
Rob
Rob is offline
Citaat:
Pssst, dat is met bijna alle woorden.
Ja, weet ik! Maar met juffrouw had ik het wel heel erg zojuist.
Je krijgt je PM trouwens waarschijnlijk vanavond. Ik loop een beetje achter op mijn planning.
Oud 09-11-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik! Maar met juffrouw had ik het wel heel erg zojuist.
Je krijgt je PM trouwens waarschijnlijk vanavond. Ik loop een beetje achter op mijn planning.
Knurft! Dat kan niet he! Schandalig. Ga maar in de hoek staan, je schamen.
Oud 09-11-2007, 11:16
Rob
Rob is offline
Citaat:
Knurft! Dat kan niet he! Schandalig. Ga maar in de hoek staan, je schamen.
Ja, 't is goed met jou. Dan krijg ik helemaal niets af, muts!
Oud 09-11-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
toen hebben ze staan zoenen, een mede docent had hun ergens naar een hoekje achter een gordijntje geduwd en gezegd dat mensen niet moeten zeiken. Gezien het feit dat het 3u was en iedereen ladderzat en moe, werd ere door de aanwezigen geen ruchtbaarheid aan gegeben
Omg! Briljant. En té fout.
Oud 09-11-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Iets vergelijkbaars is bij ons op school pas ook gebeurd. Maar het heeft wel reputatie van leerlinge en leraar verpest.
Ik heb het trouwens nog nooit andersom gehoord (in uitvoering dan): jongen valt op lerares.
Oud 09-11-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Iets vergelijkbaars is bij ons op school pas ook gebeurd. Maar het heeft wel reputatie van leerlinge en leraar verpest.
Ik heb het trouwens nog nooit andersom gehoord (in uitvoering dan): jongen valt op lerares.
Wij hadden een biologielerares, jong, knap, met hele grote eh, oren. Daar zijn volgens mij heel wat jongens stiekem verliefd op geweest
Oud 09-11-2007, 21:09
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook verliefd geweest op leraren ( ja, meervoud), maar heb er nooit iets mee gedaan behalve geflirt. het maakte naar school gaa uiteraard wel leuker, en ik ging ook harder mijn best doen voor die vakken.

Nu ben ik zelf leraar, en neem maar van mij aan dat docenten het niet in hun hoofd halen om leerlingen anders te beschouwen dan leerlingen. Leraren zijn veel verder in hun ontwikkeling en het is ook moreel onverantwoord iets te beginnen met een leerlingen. Neem genoegen met het feit dat hij je een leuke leerling vindt, maar ga niet hopen dat je iets op liefdesgebied hoeft te verwachten.
Beethoven kon niet eens les geven aan meisjes op wie hij niet verliefd was...
Oud 09-11-2007, 22:53
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
jongen valt op lerares.
Jawel hoor.

Alleen geven ze mij geen les.
Oud 28-11-2007, 15:43
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Toen ik 7 of 8 was en we kregen gym met een andere lerar vond ik hem erg leul. Maar toen ik groter werd niet echt zoveel. Ja naturlijk vond ik dat hij er leuk uitzag maar niet dat ik iets fantaseerde over hem en mij. Maar ik al je een tip geven vertel het niet aan te veel mensen door..alleen aan mensen die het begrijpen en het niet meteen doorvertellen want ij mij wist de hele klas het
Oud 28-11-2007, 15:44
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
p.s. kan iemand mij uitleggen hoe j een topic kan maken? Het lukt niet stuur prive bericht xD
Oud 29-11-2007, 09:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rechts bovenin het scherm zit een knopje met "Nieuw bericht", daar moet je op drukken
Oud 30-09-2008, 11:23
TVshow
TVshow is offline
Hey mensen van scholierenforum!!

Ik ben een student aan de NHTV te Breda en ben momenteel bezig met het opzetten van een TVshow met als topic School en wat daar allemaal gebeurd.
Ik weet nog goed dat de middelbare school een van de meest spannende periodes is dus daarom zoek ik ook een gast die nog verhalen heeft van zijn middelbare school.
Het liefst, en ik heb hier al enkele verhalen gelezen, over het verliefd zijn op een leraar of lerares.

Ik hoor graag van jullie
Oud 30-09-2008, 11:55
cenerentola
cenerentola is offline
sorry ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn leraar, maar veel succes met het zoeken van een gast!
Oud 01-10-2008, 13:07
TVshow
TVshow is offline
dankje, ook wel belangrijk... de show zal niet worden uitgezonden en er zal ook niets worden opgenomen het is puur het verhaal waar we mee werken.
Oud 01-10-2008, 13:42
I C U
I C U is offline
Ik denk dat je een topic moet plaatsen op Contact Gezocht.
A) Uppen mag niet
B) Het sluit niet aan op het oude topic.

Regels voor berichten