Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 20:37
Sterre Nina
Sterre Nina is offline
Een toch wel opwindend lichaamsdeel van een vrouw vinden mannen toch borsten. Mijn exvriend zei dat ie mijn borsten zo mooi vond, niet te groot niet te klein. Maar toen ik vroeg waarom mannen borsten zo leuk vinden, omdat je ze zelf niet hebt?? Ja ook maar ook zo acht bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaa. Wat vinden jullie mannen en/ of vrouwen ervan??

het lijkt wel een sproookje!

kus Nina
Oud 30-07-2002, 20:38
Sterre Nina
Sterre Nina is offline
ach is ZACHT. Excuus
Oud 30-07-2002, 20:41
Smartie
Smartie is offline
Kijk, het hoort nou eenmaal bij ene vrouw (en mannen kijken er naar). Als een vrouw een mooi strak truitje aanheeft vallen de bosrten toch wel op en dat vinden mannen wel fijn. Maar het is nou ook weer niet dat ik me helemaal focus op borsten, en ik kan best zonder bij vriendinnen, maar ik zie de bosrten gewoon als "het is daar, waarom er dan niet naar kijken?".

Ik hoop dat je het een beetje snapt ...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:42
Signy
Signy is offline
Vraag ik me nou ook af. Want zelf vind ik ze niet echt bijzonder ofsow... En ze zijn geeneens voor de mannen bedoeld
Oud 30-07-2002, 21:15
Dminor
Dminor is offline
Alles wat de een niet heeft vindt de ander interessant.
Oud 30-07-2002, 21:16
Verwijderd
aagh ik heb met mijn borsten geen probleem, alleen ze moeten stoppen met groeien en pijn doen.

over t algemeen vind ik t een deel van een vrouw dat vorm geeft, en dat vind ik wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:19
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Signy schreef:
Vraag ik me nou ook af. Want zelf vind ik ze niet echt bijzonder ofsow... En ze zijn geeneens voor de mannen bedoeld
lol jij zorgt ervoor dat veel mannen zich beledigt voelen
Naja borsten zijn g ewoon koel , het knuffelt vooral lekker en zijn ook errug lekker op in je handen vast te houden en zachtjes te masseren. Eraal likken is ook wel lekker maar dan zit je toch meer bij tepel en daar zit juist gevoel

Ik hoef niet perse mega groote borsten maar het kan natuurlijk wel lekker zijn . keb liever dat zij tevreden is met zichzelf en enit zeurt over dr uiterlijk. Ik accepteer haar voor wat en wie ze is , dus ook hoe ze eruit ziet en hoe ze erbij loopt. Dus ook met (in haar ogen) kleine borsten
Oud 30-07-2002, 21:21
muckymouse
muckymouse is offline
ik zou ze graag willen hebben
Oud 30-07-2002, 21:29
verbal-violence
Citaat:
muckymouse schreef:
heppie geen borsten dan

jawel toch /?
Oud 30-07-2002, 21:30
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

heppie geen borsten dan

jawel toch /?
mm, ze zijn de naam borsten niet waardig, dat klinkt veels te groot

zeg maar tietjes
Oud 30-07-2002, 21:35
verbal-violence
Citaat:
muckymouse schreef:

mm, ze zijn de naam borsten niet waardig, dat klinkt veels te groot

zeg maar tietjes
ah neej joh! zijn nogsteeds borsten ze worden later wel groter. Maar hey wat minder grote borste zijn ook lekker ! en mooi
Oud 30-07-2002, 21:37
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

ah neej joh! zijn nogsteeds borsten ze worden later wel groter. Maar hey wat minder grote borste zijn ook lekker ! en mooi

haha, nee die erwten van mij groeien echt nie meer hoor, maja misschien heb ik wel andere verborgen kwaliteiten
Oud 30-07-2002, 21:38
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Dminor schreef:
mjah, maar je hebt ook vrouwen die helemaal op kontjes gefocussed zijn.

(kun je dat dan ook ff uitleggen mischien? )
Oud 30-07-2002, 21:42
verbal-violence
Citaat:
muckymouse schreef:

haha, nee die erwten van mij groeien echt nie meer hoor, maja misschien heb ik wel andere verborgen kwaliteiten
komophey! iedereen is mooi ( behalve ik dan ) heb je een foto van jezelf ? ( niet naakt hoor ) wedden dat de verhouding wel goed is! Er is een reden voor alles!

[PS: je mag me ook op msn stalken houden we dit topic schoon ( heel graag eiglijk )]
Oud 30-07-2002, 21:47
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

komophey! iedereen is mooi ( behalve ik dan ) heb je een foto van jezelf ? ( niet naakt hoor ) wedden dat de verhouding wel goed is! Er is een reden voor alles!

[PS: je mag me ook op msn stalken houden we dit topic schoon ( heel graag eiglijk )]
haha, er staat een foto in t fototopic geloof ik, alleen van me hoofd overigens, voeg me maar toe aan msn, ik zit me rot te vervelen

ok ontopic, ik begrijp best wat jongens mooi vinden aan borsten, ik vind ze zelf ook mooi, en dan een middenmaatje, alhoewel kleintjes ook leuk zijn. Heeeeeeeeele grote is dan weer nix.

mijn vriendjes hadden ook geen problemen met mijn maatje ofzo
Oud 30-07-2002, 21:48
mercutio
mercutio is offline
Quote muckymouse:

Citaat:
Welke dan???
Oud 30-07-2002, 21:49
verbal-violence
Citaat:
muckymouse schreef:

haha, er staat een foto in t fototopic geloof ik, alleen van me hoofd overigens, voeg me maar toe aan msn, ik zit me rot te vervelen

ok ontopic, ik begrijp best wat jongens mooi vinden aan borsten, ik vind ze zelf ook mooi, en dan een middenmaatje, alhoewel kleintjes ook leuk zijn. Heeeeeeeeele grote is dan weer nix.

mijn vriendjes hadden ook geen problemen met mijn maatje ofzo
ik kanje nie toevoegen voeg mij anders ff toe
Oud 30-07-2002, 21:51
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
mercutio schreef:
Quote muckymouse:

Welke dan???
geen id daarom zijn ze ook verborgen
Oud 30-07-2002, 22:07
mercutio
mercutio is offline
/me lacht zich rot... (nog eentje mucky, en je hebt 1000 posts trouwens...)

/ontopic

Ik vind persoonlijk borsten mooi om te zien. (en dan bedoel ik echt niet persé naakt!) Vind ik spannender dan bepaalde andere lichaamsdelen.
Zelf is het niet het eerste waarnaar ik kijk, vind het snoetje belangrijker,
de uitstraling zeg maar, ogen enzow...
Oud 31-07-2002, 01:14
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
mercutio schreef:
/me lacht zich rot... (nog eentje mucky, en je hebt 1000 posts trouwens...)

/ontopic

Ik vind persoonlijk borsten mooi om te zien. (en dan bedoel ik echt niet persé naakt!) Vind ik spannender dan bepaalde andere lichaamsdelen.
Zelf is het niet het eerste waarnaar ik kijk, vind het snoetje belangrijker,
de uitstraling zeg maar, ogen enzow...
tuurlijk, maar och.. mmz eigenlijk wel raar maarja k denk dat de meeste mannen toch wel een aardig setje borsten waarderen.. waarom.. sja.. dorst ?? wie weet.
Oud 31-07-2002, 01:28
lamer82
lamer82 is offline
waarschijnlijk oer instinct, van,...
hey die dame heeft grote borste,... die zou mijn nageslacht in tijden van nood kunnen voeden,....

een beetje denken als de oermens dat zou doen,..en dat zit er zo in gebakken in die hormone soep van ons.

net als vrouwen (hoe hard ze het ook ontkennen) wel gaan voor de macho,.. (in iedergeval zelfverzekerde hard werkende man)
"hey hij kan me eten geven"

gewoon back to aap gaan en dan los je alles op.

bovendien zijn borsten leuk om in je mond te hebben,... **kijkt onschuldig**
Oud 31-07-2002, 05:00
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Signy schreef:
- Niet voor de mannen bedoeld? LEg mij dan is uit waarom de mens het enige zoogdier op aarde is dat zo'n grote borsten heeft... (buiten misschien koe dan, lekker )
Da's juist de enige reden waarom ze zo groot en opwindend zijn, andere diersoorten hebben iets met kontjes en geuren om de mannetjes op te winden, maar daar wij het niet meer altijd "op z'n hondjes" doen, eerder missionaris, heeft de natuur een manier gevonden om de opwindende delen "naar de voorkant te verplaatsen" : de lekkere volle ronde borst.
Simpel.
Waarom de man het zo lekker vind? Zit er genetisch ingebakken....
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 09:44
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Borsten zijn gewoon om mannen aan te trekken... dat de borsten grotendeels uit vet bestaan (en dus niet uit melkklier) zegt ook al dat het niks met melkproductie te maken heeft.

Mens is gewoon zo ontwikkeld dat mannen op grote borsten vielen en vrouwen groter maakten zodat ze meer (sterke) mannen kregen. Maar er is volgens mij dus een grootte waarna ze bij nog groter dermate hinderlijk worden dat ze moeilijker worden om mee te overleven waardoor ze weer minder succesvol zijn met grote dingen.
Oud 31-07-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Borsten zijn gewoon om mannen aan te trekken... dat de borsten grotendeels uit vet bestaan (en dus niet uit melkklier) zegt ook al dat het niks met melkproductie te maken heeft.

nee hoor is niet t meeste vet, t ligt aan de persoon,de een die een b heeft en afvalt houdt een atje over een ander met een d die afvalt die houdt gewoon een d over, ligt puur aan de persoon
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:12
Roos
Roos is offline
Je kan dit niet allemaal op de mesaap terug redeneren hoor..
Vroeger hielden mannen van stevige, grote, dikke vrouwen, die dus automatisch ook grote borsten hadden. Dit beeld is veranderd: nu willen mannen liever slanke vrouwen, maar wél met grote borsten. Er zit dus meer achter dan alleen dat oerinstinct.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:15
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Signy schreef:
En ze zijn geeneens voor de mannen bedoeld
speelgoedtreintjes ook niet.
Oud 31-07-2002, 14:17
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
een man zoekt een vrouw die o.a. zijn kinderen kan verzorgen, grotere borsten = dus meer melk = voedsel voor kinderen.
maar zo kijk ik er liever niet tegenaan. Ze zijn gewoon lekker.
Oud 31-07-2002, 14:30
TefnachT
TefnachT is offline
Op zich vind ik grote borsten lelijk. Geef mij maar iets van cup B
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 15:31
Rerisen Phoenix
Citaat:
rosi schreef:
Je kan dit niet allemaal op de mesaap terug redeneren hoor..
Vroeger hielden mannen van stevige, grote, dikke vrouwen, die dus automatisch ook grote borsten hadden. Dit beeld is veranderd: nu willen mannen liever slanke vrouwen, maar wél met grote borsten. Er zit dus meer achter dan alleen dat oerinstinct.
Ik weet hoe dat zit... als voedsel schaars is dan vallen mensen op dikke mensen... gewoon, die mensen die hebben ondanks het enorme gebrek reserve weten te verkrijgen dus moeten ze wel erg goed zijn.
Als voedsel echter rijkelijk aanwezig is dan kenmerkt slank het vermogen je in te houden met eten en daarom is dan slank beter.

Citaat:
kirk22 schreef:
een man zoekt een vrouw die o.a. zijn kinderen kan verzorgen, grotere borsten = dus meer melk = voedsel voor kinderen.
maar zo kijk ik er liever niet tegenaan. Ze zijn gewoon lekker.
Dat is onzin. Vrijwel alle vrouwen, ongeacht borstgrootte, produceren voldoende melk voor het kind.
Bovendien zouden mannen het daarom niet doen, enige waar man aan denk bij kinderen is goede genen... en de kwaliteit van genen wordt uiterlijk weerspiegelt dmv schoonheid.
Vrouwen die kijken of mannen ze zullen helpen en verdedigen als ze zwanger zijn en het kind opvoeden. - op die manier worden kinderen voorzien van zo goed mogelijke genen en een zo goed mogelijke opvoeding.
Oud 31-07-2002, 15:37
Verwijderd
grote borsten hebben niks met meer melk te maken vaak is t ook zo dat als je grote borsten hebt je minder melk kunt geven.

raar maar waar
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 15:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik weet hoe dat zit... als voedsel schaars is dan vallen mensen op dikke mensen... gewoon, die mensen die hebben ondanks het enorme gebrek reserve weten te verkrijgen dus moeten ze wel erg goed zijn.
Als voedsel echter rijkelijk aanwezig is dan kenmerkt slank het vermogen je in te houden met eten en daarom is dan slank beter.
Ja, maar waarom is het hebben van grote borsten dan nog steeds schoonheidsideaal, terwijl de rest van het lichaam slank moet zijn? Dat is iets om over na te denken!
(nare man, help us out )
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:01
shanli
shanli is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
same here
Oud 31-07-2002, 20:30
Rerisen Phoenix
Citaat:
rosi schreef:

Ja, maar waarom is het hebben van grote borsten dan nog steeds schoonheidsideaal, terwijl de rest van het lichaam slank moet zijn? Dat is iets om over na te denken!
(nare man, help us out )
Nadenken... ik typte net als iets maar toen dacht ik... heb het ff ctrl+x gedaan... - ik denk 2 dingen... de 1e meer dan de 2e
1) Je hoort erg veel jongens toch zeggen 'niet TE groot', 'niet meer dan cup B'? - het gaat enigzins in tegen eerdere verklaringen van mij maar dat is omdat deze informatie van verschillende bronnen komt en ik dit stuk nog niet had gecombineerd - er wordt gewoon weer een tussenweg gezocht tussen klein... wacht opnieuw - ik herinner me nog een bron die hier van toepassing is...
Ja, dit is het... hoe meer vet je hebt als klein meisje hoe sneller de geslachtskenmerken zich ontwikkelen, soms heeft het ook effect op uitvoering. Dus in land met veel eten beschikbaar is grote borsten een kenmerk van problemen je in te houden met eten op lagere leeftijd. - mooi...
nog ff een nette conclusie erbij? - goed hoor

gegevens:
- borsten worden gebruikt man te verlijden, hoe groter hoe beter
- jongens op deze topic willen niet TE groot, beetje middelmaat
- in landen met veel voedsel is weinig vet aan lichaam gewenst
- vet versnelt en vergroot ontwikkeling (secundaire) geslachtskenmerken
Borsten moeten opzich groot zijn maar als ze erg groot zijn dan getuigt dat van problemen met je beheersen met voedsel. Op deze manier gaat de gewenste borstgrootte omlaag naarmate de samenleving welvarender wordt.

Ow, en vrouwen selecteren ook op hoeveelheid vet (dus ook zo min mogelijk bij jongens bij grote welvaart).

Maar o.a. deze dingen bepalen dus of je verliefd wordt of een persoon aantrekkelijk vindt.
Oud 31-07-2002, 21:13
Verwijderd
De reden dat we op grote borsten geilen is dat dat een natuurlijk symbool is voor vruchtbaarheid, en de reden dat in Westerse samenlevingen een slank figuur gezien wordt als ideaal is omdat we die beelden van de catwalks in Parijs krijgen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 21:15
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

mjah, maar je hebt ook vrouwen die helemaal op kontjes gefocussed zijn.

(kun je dat dan ook ff uitleggen mischien? )
Vrouwen? Wat heeft dat hiermee te maken?
Oud 31-07-2002, 21:16
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:
De reden dat we op grote borsten geilen is dat dat een natuurlijk symbool is voor vruchtbaarheid, en de reden dat in Westerse samenlevingen een slank figuur gezien wordt als ideaal is omdat we die beelden van de catwalks in Parijs krijgen.
Oh nee, er valt nix te lachen.
Maar ook zonder dat het een natuurlijk symbool voor vruchtbaarheid zou zijn zouden we er nog op geilen, dat weet ik zeker.
Oud 01-08-2002, 00:47
lt-ripper
lt-ripper is offline
wrom mannen het leuk vinden
1. je kan erin knijpen
2. je kan er tegen aan leunen
3. je kan ze als kussens gebruiken
4. ze klagen nooit
5. als ze echt groot zijn kan je er dingen op zetten
6. je kan er mee spelen
7. leuk bij het voorspel
8. je kan er tegen aan slaan als je kwaad bent
9. multifuntioneel dus

laterSS
Oud 01-08-2002, 16:35
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik heb ze zelf ook, maar vind andermans (? andervrouws?) borsten ook interessant. Hoe verklaar je dat dan?
Oud 01-08-2002, 20:46
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
metalgirl schreef:

Ik heb ze zelf ook, maar vind andermans (? andervrouws?) borsten ook interessant. Hoe verklaar je dat dan?
Omdat ze waarschijnlijk anders zijn dan de jouwe, en je wilt graag vergelijken. Ook ben je waarschijnlijk geïnteresseerd in de wetenschap of je de jongens wel goed opgeilt (of wat jouw doel van die dingen ook wezen mag...) en controleert dit door te kijken naar anderen.

Regels voor berichten