![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
haha, nee die erwten van mij groeien echt nie meer hoor, maja misschien heb ik wel andere verborgen kwaliteiten ![]()
||
Citaat:
(kun je dat dan ook ff uitleggen mischien? ![]()
||
Citaat:
![]() [PS: je mag me ook op msn stalken ![]() ![]()
||
Citaat:
ok ontopic, ik begrijp best wat jongens mooi vinden aan borsten, ik vind ze zelf ook mooi ![]() mijn vriendjes hadden ook geen problemen met mijn maatje ofzo
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
/me lacht zich rot... (nog eentje mucky, en je hebt 1000 posts trouwens...)
/ontopic Ik vind persoonlijk borsten mooi om te zien. (en dan bedoel ik echt niet persé naakt!) Vind ik spannender dan bepaalde andere lichaamsdelen. Zelf is het niet het eerste waarnaar ik kijk, vind het snoetje belangrijker, ![]() de uitstraling zeg maar, ogen enzow...
||
Citaat:
|
![]() |
waarschijnlijk oer instinct, van,...
hey die dame heeft grote borste,... die zou mijn nageslacht in tijden van nood kunnen voeden,.... een beetje denken als de oermens dat zou doen,..en dat zit er zo in gebakken in die hormone soep van ons. net als vrouwen (hoe hard ze het ook ontkennen) wel gaan voor de macho,.. (in iedergeval zelfverzekerde hard werkende man) "hey hij kan me eten geven" gewoon back to aap gaan en dan los je alles op. bovendien zijn borsten leuk om in je mond te hebben,... **kijkt onschuldig**
||
Citaat:
![]() Da's juist de enige reden waarom ze zo groot en opwindend zijn, andere diersoorten hebben iets met kontjes en geuren om de mannetjes op te winden, maar daar wij het niet meer altijd "op z'n hondjes" doen, eerder missionaris, heeft de natuur een manier gevonden om de opwindende delen "naar de voorkant te verplaatsen" : de lekkere volle ronde borst. Simpel. Waarom de man het zo lekker vind? Zit er genetisch ingebakken.... |
![]() |
|
Borsten zijn gewoon om mannen aan te trekken... dat de borsten grotendeels uit vet bestaan (en dus niet uit melkklier) zegt ook al dat het niks met melkproductie te maken heeft.
Mens is gewoon zo ontwikkeld dat mannen op grote borsten vielen en vrouwen groter maakten zodat ze meer (sterke) mannen kregen. Maar er is volgens mij dus een grootte waarna ze bij nog groter dermate hinderlijk worden dat ze moeilijker worden om mee te overleven waardoor ze weer minder succesvol zijn met grote dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je kan dit niet allemaal op de mesaap terug redeneren hoor..
Vroeger hielden mannen van stevige, grote, dikke vrouwen, die dus automatisch ook grote borsten hadden. Dit beeld is veranderd: nu willen mannen liever slanke vrouwen, maar wél met grote borsten. Er zit dus meer achter dan alleen dat oerinstinct. |
![]() |
||
Citaat:
maar zo kijk ik er liever niet tegenaan. Ze zijn gewoon lekker.
|||
Citaat:
Als voedsel echter rijkelijk aanwezig is dan kenmerkt slank het vermogen je in te houden met eten en daarom is dan slank beter. Citaat:
Bovendien zouden mannen het daarom niet doen, enige waar man aan denk bij kinderen is goede genen... en de kwaliteit van genen wordt uiterlijk weerspiegelt dmv schoonheid. Vrouwen die kijken of mannen ze zullen helpen en verdedigen als ze zwanger zijn en het kind opvoeden. - op die manier worden kinderen voorzien van zo goed mogelijke genen en een zo goed mogelijke opvoeding.
||
Citaat:
(nare man, help us out ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1) Je hoort erg veel jongens toch zeggen 'niet TE groot', 'niet meer dan cup B'? - het gaat enigzins in tegen eerdere verklaringen van mij maar dat is omdat deze informatie van verschillende bronnen komt en ik dit stuk nog niet had gecombineerd - er wordt gewoon weer een tussenweg gezocht tussen klein... wacht opnieuw ![]() Ja, dit is het... hoe meer vet je hebt als klein meisje hoe sneller de geslachtskenmerken zich ontwikkelen, soms heeft het ook effect op uitvoering. Dus in land met veel eten beschikbaar is grote borsten een kenmerk van problemen je in te houden met eten op lagere leeftijd. - mooi... nog ff een nette conclusie erbij? - goed hoor ![]() gegevens: - borsten worden gebruikt man te verlijden, hoe groter hoe beter - jongens op deze topic willen niet TE groot, beetje middelmaat - in landen met veel voedsel is weinig vet aan lichaam gewenst - vet versnelt en vergroot ontwikkeling (secundaire) geslachtskenmerken Borsten moeten opzich groot zijn maar als ze erg groot zijn dan getuigt dat van problemen met je beheersen met voedsel. Op deze manier gaat de gewenste borstgrootte omlaag naarmate de samenleving welvarender wordt. Ow, en vrouwen selecteren ook op hoeveelheid vet (dus ook zo min mogelijk bij jongens bij grote welvaart). Maar o.a. deze dingen bepalen dus of je verliefd wordt of een persoon aantrekkelijk vindt.
||
Citaat:
![]() Maar ook zonder dat het een natuurlijk symbool voor vruchtbaarheid zou zijn zouden we er nog op geilen, dat weet ik zeker.
|
![]() |
wrom mannen het leuk vinden
1. je kan erin knijpen 2. je kan er tegen aan leunen 3. je kan ze als kussens gebruiken 4. ze klagen nooit 5. als ze echt groot zijn kan je er dingen op zetten 6. je kan er mee spelen 7. leuk bij het voorspel 8. je kan er tegen aan slaan als je kwaad bent 9. multifuntioneel dus laterSS
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
borsten - wat vind jij? Dylan AFCA | 272 | 23-05-2011 20:16 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
is marilyn manson en man of een vrouw ??? iebke* | 89 | 15-12-2002 21:03 |