Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 16:19
coman010
coman010 is offline
Hoevaak werden jullie afgelopen schooljaar eruit gestuurd? En hoevaak zijn jullie dit schooljaar er al uitgestuurd? ik was vorig jaar 15 keer eruitgestuurd en dit schooljaar ben ik al 7 keer eruitgestuurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2008, 21:53
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Nou man echt iets op trots op te zijn!

Ik ben in mn hele havo er twee keer uitgestuurd. Beide keren omdat ik mn huiswerk niet had.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 21:57
Verwijderd
Te vaak.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 08:58
Verwijderd
Ik ben er 1x uitgestuurd, onee, ik moest een telaat briefje halen omdat ik mijn boeken voor dat vak moest ophalen bij het leermiddelenfonds en de docent niet begreep dat ik daardoor nooit op tijd zou kunnen komen omdat het boekenfonds open was tussen 10.00 - 12.00 als er dus altijd lessen zouden zijn.

Verder nooit er uit gestuurd, en ook nooit te laat gekomen. Wat braaf zeg.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 13:04
Daboman
Daboman is offline
Ik ben nooit eruit gestuurd en slechts 1 keer te laat gekomen. Maar dat werd geen te laat briefje, aangezien de docent toen ook te laat was
Oud 29-10-2008, 13:52
Balance
Balance is offline
Volgens mij ben ik er in m'n hele vwo 4x uitgestuurd.
Wel enorm vaak te laat gekomen en daarvoor regelmatig moeten werken (corvee) of vroeg moeten melden.
Daarnaast 1x naar de directeur gestuurd.
Oud 29-10-2008, 17:54
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Mja, volgens mij wel meerdere keren. Ik had altijd gelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 22:03
Verwijderd
Een keer toen ik geen strafwerk had gemaakt, en toen ging ik naar de conrector en gaf hij mij groot gelijk Verder misschien een keer toen ik te laat was zonder briefje, maar niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 18:17
Lilium
Lilium is offline
Ik ben er tijdens mijn middelbare-schooltijd nooit uitgestuurd.
Oud 30-10-2008, 20:52
Verwijderd
tevaak.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 21:10
niqui
niqui is offline
Ik ben er nooit uitgestuurd.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 23:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Ik ben er 1x uitgestuurd, onee, ik moest een telaat briefje halen omdat ik mijn boeken voor dat vak moest ophalen bij het leermiddelenfonds en de docent niet begreep dat ik daardoor nooit op tijd zou kunnen komen omdat het boekenfonds open was tussen 10.00 - 12.00 als er dus altijd lessen zouden zijn.

Verder nooit er uit gestuurd, en ook nooit te laat gekomen. Wat braaf zeg.
ik snap dat niet, hoe kan dat nou, zes jaar lang naar school gaan (civiele techniek zal wel VWO geweest zijn) zonder één keer te laat komen? Hoe is dat in vredesnaam mogelijk? Ik kon het niet eens een week.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
ik snap dat niet, hoe kan dat nou, zes jaar lang naar school gaan (civiele techniek zal wel VWO geweest zijn) zonder één keer te laat komen? Hoe is dat in vredesnaam mogelijk? Ik kon het niet eens een week.
Tsja, gewoon op tijd weg gaan van huis, op tijd bij de les zijn, ik zie niet in hoe moeilijk dat is . Ik ben gewoon iemand van op tijd zijn dat ben ik altijd overal. En vaak ben ik liever iets te vroeg dan te laat als dat beter uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 16:53
remy476
remy476 is offline
Vaak, mja het gaat zich er niet om dat je eruit gestuurd wordt maar of je straf overhoud. Want dan moet je lullen als brugman om eronderuit te komen
Oud 01-11-2008, 18:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik snap niet hoe je dit op je 19e niet kan snappen

Ik was zelf ook erg vaak te laat, maar ik kan wel snappen dat andere mensen hun zaakjes beter op orde hadden
Oud 01-11-2008, 18:31
remy476
remy476 is offline
te laat komen op die leeftijd is stoer....
Oud 01-11-2008, 19:59
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Wel te laat gekomen, maar nooit er uit gestuurd. En 1x na moeten blijven..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 20:27
T_ID
T_ID is offline
Ach, ik was destijds vaste klant. Altijd kleine dingetjes, vaak wegens praten. Maar ja, ik was ook een van de mensen waarvan niets getolereerd werd. Je had ook herrieschoppers die het toch wel gingen verkloten, dus achteraan zaten en waarvan een zekere marge bestond wat ze mochten doen.

Strafwerk, nooit. Zelfs al heb ik hier en daar wat dingen gevreten die strafwerkwaardig waren, met name met rollen ijzerdraad en fietsen, zoals een zeker forumlid hier kan betuigen.
Oud 01-11-2008, 22:36
I love stars
I love stars is offline
Nooit eruit gestuurd op het VWO. Wel een paar keer te laat gekomen maar daar had ik dan wel een goede reden voor.
Oud 02-11-2008, 05:41
Verwijderd
Vaste klant, als er tegen de middagpauze met de lijst rond werd gelopen om even te melden wie er zich even konden melden stond ik toch wel enigzins redelijk vaak bovenaan. Vast lijstje, zeg maar.

Dat en er werd gewerkt met een verdubbelsysteem etc (dat nog eens verdubbeld werd na zoveel tijd), aan het eind van het jaar had ik 120 uur staan ofzo, en dat zou dan nog een keer verdubbeld worden.
Was standaard het eerste uur te laat/niet aanwezig.
What can I say.... Ben geen ochtendmens
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 11:00
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Was standaard het eerste uur te laat
What can I say.... Ben geen ochtendmens
Ik herken dat, maar bij mij werd het vanaf de derde gedoogd.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nooit eruit gestuurd op het VWO. Wel een paar keer te laat gekomen maar daar had ik dan wel een goede reden voor.
Zie je wel, er zijn hier tenminste mensen die ook altijd op tijd zijn of met een goede reden te laat
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 12:31
Loveley
Loveley is offline
Ik ben er ook regelmatig uitgestuurd, maar dit jaar ben ik er (voorlopig) nog niet uitgestuurd geweest . Wel al een bezoekje gedaan aan de directrice. En op tijd komen is ook niet een van mijn sterkste kanten, maar ik moet dan ook een halfuur met de auto rijden. Bij het minste dat het verkeer tegen steekt, ben ik te laat. Als ik nog 2 keer te laat kom, kan ik nablijven. Alsof ik ga opdagen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 12:36
brands
brands is offline
Ben er nog nooit uit gestuurd sinds ik naar school ga (dus: basisschool, middelbare school en MBO). Volgens de leraren was ik altijd te goed om er niet uitgestuurd te kunnen worden.

Ook te laat komen heb ik nog nooit gedaan . Tenzij ik naar de tandarts moest, maar dan wist de betreffende leraar dat en dan kon die er alvast rekening mee houden.

Gr.Jannie
Oud 02-11-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik herken dat, maar bij mij werd het vanaf de derde gedoogd.
Ik stond uiteindelijk ook meer uit formaliteit op de lijst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2008, 15:50
Tripp
Tripp is offline
Ik ben er ook nog noit uitgestuurd, wel kwam ik op het VMBO dagelijks te laat. Dus de congierge kende mijn naam al uit zijn hoofd. Toen ik 2 jaar later besloot om toch maar HAVO te gaan doen kwam ik op een school waarbij de congierge me naam al kende bij 1x te laat komen. Later bedacht ik me dat het dezelfde congierge was als op mijn VMBO school. lol Maar op de HAVO was ik altijd wel optijd. Maar 5x te laat in 2 jaar ofzo...
Oud 03-11-2008, 18:40
Hanneke
Hanneke is offline
Ik kom veel te veel te laat. Alleen dreigen ze op school nu met de leerplichtambtenaar enzo :') Verder eruit gestuurd ben ik vroeger (in de onderbouw sowieso, daarna ook nog een paar keer geloof ik) ook vaak. Maar nu ben ik meestal wel rustig in de les.
Oud 03-11-2008, 20:46
arPos
arPos is offline
te vaak maar dat schijnt schoolbeleid te zijn
Oud 03-11-2008, 21:15
Krokie
Krokie is offline
Mm, ik ben 1x te laat geweest (ik had me vergist in het rooster, volgens het rooster dat ik dacht te hebben was ik keurig op tijd, helaas was het dat rooster niet dat gold x'D) en 1x op de gang gezet, al vond ik dat nog steeds niet terecht.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 08:10
Verwijderd
Nu ik erover nadenk, bij ons kwam je als je te laat was wel goed te laat. De rector was van mening dat het de eerste 10 minuten op school rustig moest zijn. Vandaar dat als je te laat was (en om drie voor half negen stond hij al bij de deur) moest je wachten in de hal, werd je naam opgeschreven en mocht je om 8.45 naar de les toe nadat je een briefje had gehaald.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Nu ik erover nadenk, bij ons kwam je als je te laat was wel goed te laat. De rector was van mening dat het de eerste 10 minuten op school rustig moest zijn. Vandaar dat als je te laat was (en om drie voor half negen stond hij al bij de deur) moest je wachten in de hal, werd je naam opgeschreven en mocht je om 8.45 naar de les toe nadat je een briefje had gehaald.
Bij ons stond de conrector soms in de hal te schreeuwen dat je moest rennen (en als je dat niet deed, dan kwam hij achter je aan) zodat je geen briefje hoefde te halen Maar sommige docenten waren dan alsnog gemeen en stuurden je terug
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 15:05
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Bij ons stond de conrector soms in de hal te schreeuwen dat je moest rennen (en als je dat niet deed, dan kwam hij achter je aan) zodat je geen briefje hoefde te halen Maar sommige docenten waren dan alsnog gemeen en stuurden je terug
lol
Bij ons ook 1x kwamen we met een grote groep te laat, stond de conrector al voor de deur. `Briefje halen!´ Iedereen liep gewoon langs haar heen, ´nee, ik ga geen briefje halen´. Wij weg lopen, iedereen een andere kant op. Zij achter ons aan. Uiteindelijk heeft niemand geloof ik een briefje gehaald.
Oud 04-11-2008, 22:33
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
Ik ben echt goed bezig dit jaar,nog geen een keer gespijbeld of de les uitgestuurd en maar 1x te laat gekomen. In totaal ben ik er in mijn"gehele schooltijd zo'n 5 a 6x uitgestuurd,voornamelijk in de 2de en 3de klas en vorig jaar ben ik 1x zelf de les uitgelopen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 14:18
***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben er te vaak uitgestuurd en ik kwam structureel te laat, al was het half 3 's middags.

En nu a 4 jaar universiteit is dat nog steeds (behalve het wegsturen dan)

Ik kan gwn niet klokkijken. We hebben allemaal onze zwakheden.
Oud 05-11-2008, 17:16
Verwijderd
Zelfde probleem. Eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 21:12
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Na de brugklas havo ben ik naar het vmbo-t gegaan, speciaal onderwijs.
Dit omdat ik totaal geen regels volgde en ze konden me hier meer structuur aanleren...

Op die school was ik best wel heel provoserend, omdat het ook heel makkelijk voor me was.
Ik kwam alleen voor mijn vrienden en deed de toetsen zonder te leren.
Omdat ik toch alleen kwam om te chillen zorgde ik er altijd voor dat ik er uitgestuurd werd zodat ik buiten kon rondhangen met mijn vrienden.
Het was dus eigenlijk omdat ik me de pleuris verveelde in de lessen...
Wel een hele leuke tijd gehad overigens, mede door het 'eruit gestuurd worden'
Wat ik buiten deed? Blowen en vervelend doen...

Daarna heb ik havo gedaan, hele andere vrienden natuurlijk dus ik werd ook wat serieuzer.
Ik ben er eigenlijk nooit uitgestuurd daar!

Nu doe ik vwo op het volwassenenonderwijs, daar bestaat het fenomeen 'eruit gestuurd worden' niet.
Oud 06-11-2008, 11:33
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wekker zetten en op tijd weg gaan Het is een andere zaak als je van het OV afhankelijk bent though. Ik ben dan ook op de uni wel wel eens te laat gekomen.

Ik heb overigens wel een keer straf gekregen. Het was vrijdag 3 uur 's middags, het einde van het laatste lesuur, en de bel was al gegaan om aan te geven dat het lesuur voorbij was. Mag ik voor straf krantenknipsels gaan uitzoeken. En het was zo onterecht dat het al 3 uur was geweest en degene naast me eronderuit was gekomen en ik niet
Oud 06-11-2008, 11:57
Julie2607
Julie2607 is offline
haha.. ik ben er nog nooit uitgestuurd,, ik word alleen maar verplaast hoe irri ik ook doe.. best wel mzzl mee. Mijn te laat briefjes van vorig jaar waren er wel te veel
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 20:16
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Nul keer eruit gestuurd. Maar op deze school waar ik nu zit (van vmbo naar havo overgestapt) zijn ze echt drilmeesters! Negen keer te laat komen in een schooljaar = leerplichtambtenaarshit+proces verbaal. Wtf? Ik ben écht geen ochtendmens en ik ben er nooit uitgestuurd. En toch vinden ze dan iets om over te zeuren
Oud 06-11-2008, 22:51
QWERTYNOPL
QWERTYNOPL is offline
hmmmm afgelopen jaar.
ehm vaak, maar bij de zelfde lerares mvr. Ummels aka oscar aka mr. ummels aka satan
en dit jaar heb ik haar weer en ben er ook dit jaar al weer 3 keer uit gerot.
vorig jaar ben ik denk ik door haar 12 keer er uit gegooid.
maar was wel grappig en kon er smakelijk om lachen net zoals de rest.
iedereen maar dan ook iedereen heeft een enige hekel aan haar. waardoor opmerkingen naar d'r hoofd krijgt geslingerd.
Ik ben dus niet de enige die er uit word gegooid. vaak zijn het er een stuk of 4 - 5
minimaal 1 per les.
het is een gewoonte
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Nul keer eruit gestuurd. Maar op deze school waar ik nu zit (van vmbo naar havo overgestapt) zijn ze echt drilmeesters! Negen keer te laat komen in een schooljaar = leerplichtambtenaarshit+proces verbaal. Wtf? Ik ben écht geen ochtendmens en ik ben er nooit uitgestuurd. En toch vinden ze dan iets om over te zeuren
Geen zorgen, gebrekkige zelfdiscipline is geen strafbaar iets
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 23:38
Verwijderd
Ontelbaar vaak eruitgestuurd in de 1e t/m 3e, vanaf de 4e nam het wat af.
Altijd strafwerkmaken en inhaaluren t/m 3e
Altijd melden, altijd corfee
Op een gegeven moment was het zo erg dat ze me gewoon standaard naar de conrector stuurden i.p.v. de coordinator
Sinds de 4e of 5e ontelbaar vaak gespijbeld, te laat gekomen. Soms had ik wel es tot het 8e uur les en ging ik na het vierde naar huis. Ook een keer gewoon drie dagen niet geweest.
Toegang tot de mediatheek en de computers ontzegt voor half jaar
10x bij de directeur geweest
1x geschorst (1 dag)

Ze zeiden dat ik maar moest oprotten en dat het nooit wat met me zou worden

EN IS ER NOU NIKS VAN ME TERECHT GEKOMEN? IK BEN FUCKING INGENIEUR, KANKERLEYERS!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 11:17
Volk
Volk is offline
Ik ben niet vaak laat geweest. Sterker nog, ik was meestal 3 kwartier van te voren op school. Ik ben er ook nooit uitgestuurd, ik ging zelf wel weg.
1 keer geschorst geweest, dat vond ik een beetje raar. Ik werd geschorst omdat ik nooit aanwezig was in de les, docenten keken raar op als ik er wel een keer was... Als straf mag je dan niet naar de les Hehe... ach ja.

HBO - 1 keer 2 uur te laat (ns)
nooit uitgestuurd.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 18:04
Astridjuh
Astridjuh is offline
Op de middelbare school nooit.. Op het MBO wel één keer.
We hadden een toets/herkansing maar blijkbaar daarnaast ook nog gewoon huiswerk en dat was er eventjes doorheengeschoten. Die herkansing was vrij moeilijk dus ik had daar mijn aandacht op gevestigd.
Nouja, geen excuus dus want ik en de rest van de klas -op 3 na- moesten eruit.
Ik moest me niet melden. Alleen mijn huiswerk in de aula alsnog afmaken en vervolgens terugkomen.

Te laat ben ik ook maar één keer geweest en dat was net 5 minuutjes.
Oud 09-11-2008, 10:35
Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik kom veel te veel te laat. Alleen dreigen ze op school nu met de leerplichtambtenaar enzo :')
Eh je bent meerderjarig?

Ik was een verschrikking op de middelbare school. Ik kan het nooit laten om op opmerkingen in te gaan en als iemand iets doms of onlogisch of iets dat op meerdere manieren te interpreteren valt zegt, dan reageer ik daar standaard op met een bijdehandte (bijdehante?) opmerking. Als je 12, 13, 14 bent wordt dat niet echt gewaardeerd door docenten. Kwam bij dat ik graag overal doorheen ouwehoerde. In de eerste drie jaar werd ik aan het einde van het jaar altijd bijna geschorst en mocht ik er de laatste twee maanden ofzo niet meer uitgestuurd worden en dat deed ik dan braaf (want als je geschorst werd, kregen je ouders bericht en thuis ben ik altijd heel lief ). Mja werd er in de eerste drie jaar gemiddeld 35 keer per jaar uitgestuurd. Daarnaast kwam ik altijd te laat, waardoor ik de volgende ochtend dan weer vroeger moest komen, nare regel. In de bovenbouw bestond het eerste uur (en meestal de eerste twee uur) standaard niet voor me, maar daar werd nooit zo moeilijk over gedaan..

Uiteindelijk in de vijfde en de zesde kon ik het alsnog goed vinden met bijna alle docenten, die ook wel begrepen dat ik gewoon een irritante puber was. Toptijd gehad op school.
Oud 11-11-2008, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Ontelbaar vaak eruitgestuurd in de 1e t/m 3e, vanaf de 4e nam het wat af.
Altijd strafwerkmaken en inhaaluren t/m 3e
Altijd melden, altijd corfee
Op een gegeven moment was het zo erg dat ze me gewoon standaard naar de conrector stuurden i.p.v. de coordinator
Sinds de 4e of 5e ontelbaar vaak gespijbeld, te laat gekomen. Soms had ik wel es tot het 8e uur les en ging ik na het vierde naar huis. Ook een keer gewoon drie dagen niet geweest.
Toegang tot de mediatheek en de computers ontzegt voor half jaar
10x bij de directeur geweest
1x geschorst (1 dag)

Ze zeiden dat ik maar moest oprotten en dat het nooit wat met me zou worden

EN IS ER NOU NIKS VAN ME TERECHT GEKOMEN? IK BEN FUCKING INGENIEUR, KANKERLEYERS!
Gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 19:06
marrel
marrel is offline
In m'n hele leven er 2 keer uit gestuurd en 1 keer uitgelopen volens mij... En dat vind ik best mee vallen
Reageren

Regels voor berichten