Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was zelf ook erg vaak te laat, maar ik kan wel snappen dat andere mensen hun zaakjes beter op orde hadden ![]()
|
Ach, ik was destijds vaste klant. Altijd kleine dingetjes, vaak wegens praten. Maar ja, ik was ook een van de mensen waarvan niets getolereerd werd. Je had ook herrieschoppers die het toch wel gingen verkloten, dus achteraan zaten en waarvan een zekere marge bestond wat ze mochten doen.
Strafwerk, nooit. Zelfs al heb ik hier en daar wat dingen gevreten die strafwerkwaardig waren, met name met rollen ijzerdraad en fietsen, zoals een zeker forumlid hier kan betuigen. ![]()
|
Nooit eruit gestuurd op het VWO. Wel een paar keer te laat gekomen maar daar had ik dan wel een goede reden voor.
|
Verwijderd
|
Vaste klant, als er tegen de middagpauze met de lijst rond werd gelopen om even te melden wie er zich even konden melden stond ik toch wel enigzins redelijk vaak bovenaan. Vast lijstje, zeg maar.
Dat en er werd gewerkt met een verdubbelsysteem etc (dat nog eens verdubbeld werd na zoveel tijd), aan het eind van het jaar had ik 120 uur staan ofzo, en dat zou dan nog een keer verdubbeld worden. Was standaard het eerste uur te laat/niet aanwezig. What can I say.... Ben geen ochtendmens ![]() |
![]() |
|
Ik ben er ook regelmatig uitgestuurd, maar dit jaar ben ik er (voorlopig) nog niet uitgestuurd geweest
![]() |
![]() |
|
Ben er nog nooit uit gestuurd sinds ik naar school ga (dus: basisschool, middelbare school en MBO). Volgens de leraren was ik altijd te goed om er niet uitgestuurd te kunnen worden.
Ook te laat komen heb ik nog nooit gedaan ![]() Gr.Jannie
|
Ik ben er ook nog noit uitgestuurd, wel kwam ik op het VMBO dagelijks te laat. Dus de congierge kende mijn naam al uit zijn hoofd. Toen ik 2 jaar later besloot om toch maar HAVO te gaan doen kwam ik op een school waarbij de congierge me naam al kende bij 1x te laat komen. Later bedacht ik me dat het dezelfde congierge was als op mijn VMBO school. lol Maar op de HAVO was ik altijd wel optijd. Maar 5x te laat in 2 jaar ofzo...
|
Ik kom veel te veel te laat.
![]()
|
Verwijderd
|
Nu ik erover nadenk, bij ons kwam je als je te laat was wel goed te laat. De rector was van mening dat het de eerste 10 minuten op school rustig moest zijn. Vandaar dat als je te laat was (en om drie voor half negen stond hij al bij de deur) moest je wachten in de hal, werd je naam opgeschreven en mocht je om 8.45 naar de les toe nadat je een briefje had gehaald.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons ook 1x kwamen we met een grote groep te laat, stond de conrector al voor de deur. `Briefje halen!´ Iedereen liep gewoon langs haar heen, ´nee, ik ga geen briefje halen´. Wij weg lopen, iedereen een andere kant op. Zij achter ons aan. Uiteindelijk heeft niemand geloof ik een briefje gehaald. ![]()
|
Na de brugklas havo ben ik naar het vmbo-t gegaan, speciaal onderwijs.
Dit omdat ik totaal geen regels volgde en ze konden me hier meer structuur aanleren... Op die school was ik best wel heel provoserend, omdat het ook heel makkelijk voor me was. Ik kwam alleen voor mijn vrienden en deed de toetsen zonder te leren. Omdat ik toch alleen kwam om te chillen zorgde ik er altijd voor dat ik er uitgestuurd werd zodat ik buiten kon rondhangen met mijn vrienden. Het was dus eigenlijk omdat ik me de pleuris verveelde in de lessen... Wel een hele leuke tijd gehad overigens, mede door het 'eruit gestuurd worden' ![]() Wat ik buiten deed? Blowen en vervelend doen... Daarna heb ik havo gedaan, hele andere vrienden natuurlijk dus ik werd ook wat serieuzer. Ik ben er eigenlijk nooit uitgestuurd daar! Nu doe ik vwo op het volwassenenonderwijs, daar bestaat het fenomeen 'eruit gestuurd worden' niet.
||
Citaat:
![]() Ik heb overigens wel een keer straf gekregen. Het was vrijdag 3 uur 's middags, het einde van het laatste lesuur, en de bel was al gegaan om aan te geven dat het lesuur voorbij was. Mag ik voor straf krantenknipsels gaan uitzoeken. En het was zo onterecht dat het al 3 uur was geweest en degene naast me eronderuit was gekomen en ik niet ![]()
|
Nul keer eruit gestuurd. Maar op deze school waar ik nu zit (van vmbo naar havo overgestapt) zijn ze echt drilmeesters! Negen keer te laat komen in een schooljaar = leerplichtambtenaarshit+proces verbaal. Wtf? Ik ben écht geen ochtendmens en ik ben er nooit uitgestuurd. En toch vinden ze dan iets om over te zeuren
![]()
|
![]() |
hmmmm afgelopen jaar.
ehm vaak, maar bij de zelfde lerares mvr. Ummels aka oscar aka mr. ummels aka satan en dit jaar heb ik haar weer en ben er ook dit jaar al weer 3 keer uit gerot. vorig jaar ben ik denk ik door haar 12 keer er uit gegooid. maar was wel grappig en kon er smakelijk om lachen net zoals de rest. iedereen maar dan ook iedereen heeft een enige hekel aan haar. waardoor opmerkingen naar d'r hoofd krijgt geslingerd. Ik ben dus niet de enige die er uit word gegooid. vaak zijn het er een stuk of 4 - 5 minimaal 1 per les. het is een gewoonte |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontelbaar vaak eruitgestuurd in de 1e t/m 3e, vanaf de 4e nam het wat af.
Altijd strafwerkmaken en inhaaluren t/m 3e Altijd melden, altijd corfee Op een gegeven moment was het zo erg dat ze me gewoon standaard naar de conrector stuurden i.p.v. de coordinator Sinds de 4e of 5e ontelbaar vaak gespijbeld, te laat gekomen. Soms had ik wel es tot het 8e uur les en ging ik na het vierde naar huis. Ook een keer gewoon drie dagen niet geweest. Toegang tot de mediatheek en de computers ontzegt voor half jaar 10x bij de directeur geweest 1x geschorst (1 dag) Ze zeiden dat ik maar moest oprotten en dat het nooit wat met me zou worden EN IS ER NOU NIKS VAN ME TERECHT GEKOMEN? IK BEN FUCKING INGENIEUR, KANKERLEYERS! |
![]() |
|
Ik ben niet vaak laat geweest. Sterker nog, ik was meestal 3 kwartier van te voren op school. Ik ben er ook nooit uitgestuurd, ik ging zelf wel weg.
1 keer geschorst geweest, dat vond ik een beetje raar. Ik werd geschorst omdat ik nooit aanwezig was in de les, docenten keken raar op als ik er wel een keer was... Als straf mag je dan niet naar de les ![]() HBO - 1 keer 2 uur te laat (ns) nooit uitgestuurd. |
![]() |
|
Op de middelbare school nooit.. Op het MBO wel één keer.
We hadden een toets/herkansing maar blijkbaar daarnaast ook nog gewoon huiswerk en dat was er eventjes doorheengeschoten. Die herkansing was vrij moeilijk dus ik had daar mijn aandacht op gevestigd. Nouja, geen excuus dus want ik en de rest van de klas -op 3 na- moesten eruit. ![]() Ik moest me niet melden. Alleen mijn huiswerk in de aula alsnog afmaken en vervolgens terugkomen. Te laat ben ik ook maar één keer geweest en dat was net 5 minuutjes.
||
Citaat:
Ik was een verschrikking op de middelbare school. Ik kan het nooit laten om op opmerkingen in te gaan en als iemand iets doms of onlogisch of iets dat op meerdere manieren te interpreteren valt zegt, dan reageer ik daar standaard op met een bijdehandte (bijdehante?) opmerking. Als je 12, 13, 14 bent wordt dat niet echt gewaardeerd door docenten. ![]() ![]() Uiteindelijk in de vijfde en de zesde kon ik het alsnog goed vinden met bijna alle docenten, die ook wel begrepen dat ik gewoon een irritante puber was. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kan uitgestuurd door sportsbroek dragen? mmat7 | 3 | 21-03-2016 18:51 | |
Algemene schoolzaken |
Wat heb jij als puber uitgehaald op school? Attention | 56 | 18-01-2013 06:11 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wat vind je van je CKV leraren?? Bezoeker2200 | 75 | 14-04-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat doen jullie bij KCV Sommetje | 42 | 11-05-2002 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
Wie zijn je ergste leraren, hoe heten ze? En waarom? Larah17 | 27 | 18-01-2002 20:55 |