Advertentie | |
|
![]() |
|
Uitmaken ja.
Er zit geen toekomst meer in je relatie Je ergert je vaak dood aan hem Hij heeft je niets te bieden. 3 punten die toch redelijk essentiëel lijken te zijn in een relatie die niet goed lopen of ontbreken. En je moet van jezelf uitgaan, niet wat het beste is voor andere mensen.
|
Verwijderd
|
Het is net als het wisselen van baan:
Zeg het ene niet op voordat je het andere hebt aangenomen. Maar wat bedoel je preices met 'te bieden hebben'? Wat heeft jouw huidige vriend niet te bieden wat deze nieuwe wel heeft? Geld? Aandacht? Tijd? Keiharde Sex? Een grotere Penis? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jullie zijn al zo lang samen. Het gras lijkt bij de buren altijd groener dan thuis, maar dat jullie al een tijdje samen zijn is duidelijk een teken dat jullie voor elkaar bestemd zijn. Maak het niet uit, die gevoelens voor die andere jongen gaan na een tijdje wel over. Jullie horen bij elkaar!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Tja... aan de ene kant zeg ik uitmaken...
aan de andere kant ben ik het ook wel een beetje eens met Ertur. Als je een tijdje een relatie met iemand hebt gaat dat verliefdheid over in houden van. Die jongen die je ontmoet heb is nieuw en krijg je kriebels van... maar als je een tijdje met hem hebt dan gaat dat ook weer over. Kijk goed naar wat je nog voor je huidige vriend voel en waarom je het aanhoud. Als de reden is van die vrienden dan zou ik het uitmaken (geen goede reden je blijft niet bij iemand uit medelijden!) Wees eerlijk tegenover jezelf! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Groot probleem met studie, wat nu? omgee | 1 | 17-07-2013 18:12 | |
Psychologie |
een groot probleem Dafuq | 8 | 10-05-2013 16:04 | |
Seksualiteit |
waarom z'n groot probleem diem terror!!!! | 8 | 23-04-2005 08:53 | |
Software & Hardware |
PowerPoint GROOT probleem Purgatori | 5 | 15-04-2004 23:04 | |
Seksualiteit |
Waarom is seks nou zo'n groot probleem bij mensen Der_Raucher | 46 | 27-03-2004 17:26 | |
Liefde & Relatie |
Groot probleem!! oef | 2 | 13-04-2003 09:59 |