Hoi!
Ik heb in de 2e klas vwo met latijn een periode gekend waarin ik haast dagelijks flauwviel. In de 3e klas begon ik veel lessen te missen, (ook door flauwvallen) maar ben wel overgegaan naar de 4e klas. Geneeskunde was altijd mijn droom, maar ik stond al lang een 8 meer gemiddeld door alle gemiste stof. In de 5e klas heb ik heel veel thuis gezeten en was het geen doen meer om zo verder te gaan. In januari 2008 besloot ik naar een andere school te gaan.
Op dit moment doet ik vwo-sprint (VAVO onderwijs), 5 en 6 vwo in één jaar. Het bevalt me erg goed, ik volg, maar 7 lesuren (dat zijn dan de uitleguren) (de rest is zelfstudie), en tot nu toe gaat het goed

Als ik slaag, ga ik diergeneeskunde studeren.
Het is een andere weg, maar een weg die voor mij veel beter was dan gewoon op een gewone school lessen te gaan volgen.
Wat ik ermee wil zeggen, als jij door je ziek zijn, zoveel mist, en zo graag apotheker wil worden, is het misschien juist handig om eerst havo te gaan doen. En daarna iets van een vwo-sprint. (Je mist geen jaar, na 5 jaar havo plak je er gewoon één jaartje vwo aan vast en op zo'n school kunnen ze alles voor je aanpassen) Als je zegt dat je goed kan leren, is het te overwegen