Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan net zo min als jij in zijn hoofd of hart kijken.
Wat me opvalt is dat jij erg afhankelijk van hem lijkt te zijn, misschien heeft hij daar genoeg van. Vooral omdat hij zegt dat hij zich voelt als een vader voor jou. Misschien een goed moment om een sterke onafhankelijke vrouw te worden...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Thanks |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zal wel te maken hebben met dat vader-gevoel dat hij had gekregen (maarja, daar maakte hij het blijkbaar zelf naar door zoveel te werken om geld te sparen voor jullie samen), maar misschien ook gewoon dat de verliefdheid verdwenen is. En daar doe je weinig tegen. Een nieuwe kans geven lijkt me op zich niet echt nuttig, want vroeg of laat kom je hetzelfde probleem weer tegen. Liefde forceren heeft geen zin.
|
![]() |
|
tsja mischien is het hem net allemaal te veel geworden. Nooit eigen ruimte, keihard werken, verantwoordelijk voelen voor jou en je problemen. Ik kan me voorstellen dat hij dat op een gegeven moment niet meer trekt, en daardoor zijn gevoel voor jou weg gaat. Ik weet niet of het zo is gegaan maar t zou kunnen. Kijk hij heeft het er voor een groot deel wel zelf naar gemaakt natuurlijk, maar gebeurd is gebeurd.
|
Wat Poepkind zegt. Veel werken, de zorg voor jou (of je dat nu wil/nodig hebt of niet), geld, geen ruimte... Kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment teveel wordt. Gun hem even de rust die hij blijkbaar nodig heeft.
Misschien is het een idee om voor jezelf alles op te schrijven, als je wil in een brief aan hem. Je hoeft hem niet op te sturen, sterker nog, ik zou het niet doen, maar dan ben je wel alles kwijt. Vaak maakt het zwart op wit ook veel duidelijk.
|
En werk jij ook naast school? Misschien handig als je zelf ook wat probeert op te bouwen en meer je eigen leven krijgt en ook meer sociale contacten probeert op te doen. Wellicht benauwde het hem dat je altijd op hem zat te wachten..maar dan had ie er over kunnen praten met jou.
Hebben zijn ouders misschien iets tegen hem gezegd dat hij zich heeft aangetrokken? Ik zou hem voorlopig met rust laten, maar als jullie dan toch praten, zou ik zeggen dat je toch wel graag 1 duidelijke reden zou willen weten waarom het uit is.. Wel raar, hij is dus nog steeds verliefd op je en houdt nog steeds van je en kan zelfs niet meer in zijn eigen bed liggen..waarom is het dan uitgegaan? De enige die dit weet, is hij.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij beweert dat dat de enige reden is, hij zegt dat een gevoelskwestie moeilijk uit te leggen is. Ik weet het, de onzekerheid maakt me helemaal gek ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Kansen geven Cruz | 20 | 13-06-2004 16:56 | |
Liefde & Relatie |
waarom doet hij zo? Kynoe | 45 | 06-06-2003 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Is dit uit vriendschap? Mij2003 | 20 | 07-02-2003 09:38 | |
Flora & Fauna |
Hij flipte totaal.. DutchGirl | 20 | 31-01-2003 16:34 | |
Psychologie |
waarom doet iemand dit?????? Verwijderd | 6 | 06-01-2003 16:54 |