hahah ja dat is eigenlijk een best goed idee

ik had er niet zo bij nagedacht eigenlijk. maar hijs gewoon echt 1 van de belangrijkste in mijn leven! ik zag hem gister nog! was ook gewoon weer ouderwets gezellig

dus dat is atlijd heel erg leuk! vind trouwens wel een andere jongen ook wel leuk! alleen ja omdat ik met hem in mijn hoofd nog zit is het moeilijk voor me. die jongen die vind mij ook leuk alleen ben ik bang om hem straks pijn te doen als het toch niets word.. maar ik heb die jongen wel al verteld dat ik t nog moeilijk heb met een andere jongen maar die jongen is wel lief voor me! en jaa maar het is gewoon vreemd. stel het was mijn vriend geweest (mijn beste vriend) dan wasi k al een stuk minder jaloers omdat ik dan gwn weet dat ie van mij is zegmaar ja tuurljik kan er dan nog meer gebeuren maar daar moet je niet vanuit gaan en in hem vertrouwen.. maar dat issie niet dusja dan is t toch moeilijker te accepteren. maar ik ga me best doen. kijk wij zeuren hier wel over liefde maar in van die landen waar ze geen eten hebben is t nog veel erger allemaal en dan zeuren wij over zoiets kleins

hahaha maarja het doet evengoed zeer.