Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je je cijfers nog kan ophalen, zou ik heel hard werken. Hoe ziet je cijferlijst er op dit moment uit? En hoe komt het dat je deze cijfers hebt? Komt het omdat je het niet kan of omdat je er niet zoveel zin in had?
Mocht je het niet halen, sta daar dan bij stil. Het zou zonde zijn om een niveau lager te gaan, alleen omdat je geen zin had om huiswerk te maken. Blijven zitten is balen, maar het is niet het einde van de wereld.
|
Vaak blijf je zitten omdat je er geen zin in hebt. Als je dat jaartje dan overdoet ga je stinkend hard je best doen (tenminste... dat deed ik) en dan kom je erachter dat je het stiekem wel kan. Dus ik zou zeggen, probeer het nu nog even heel hard en anders zou ik het jaar overdoen en gewoon dit diploma proberen te halen. Niet meteen opgeven, daar kom je er niet mee in het leven.
|
![]() |
Uhu, geef niet op. Ik was zelf een jaar geleden heel erg ongemotiveerd en mijn cijfers waren echt bad. Pas toen ik kreeg te horen dat ik een niveau lager geplaatst zou worden heb ik snel een knop in me omgedraaid. In een maand tijd was ik van 4 naar geen onvoldoendes gegaan.
Dus het kan! Vraag desnoods aan leraren om extra opdrachten en herkansingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfels over HBO-Recht Roos00 | 2 | 22-12-2010 15:58 | |
Algemene schoolzaken |
Heb ik nog een goede kans om dit jaar over te gaan van 3 Havo naar 4 Havo? Saranghaeyo | 5 | 10-04-2007 15:35 | |
Studeren |
Ik kan niet kiezen!!! Yab-Yum | 17 | 24-01-2007 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Ga ik te snel met mijn toekomstplannen, of is hij zo onserieus?? sunsetsweety | 34 | 06-12-2005 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarheid Fun4ever | 5 | 19-02-2003 22:16 | |
Psychologie |
En toch ga ik kapot.... [DFU]DutchGirllie | 8 | 06-08-2002 10:38 |