Advertentie | |
|
![]() |
||
-> psych
en ik zou je een flinke portie buitenproportioneel geweld aanraden, maar dat mag ik niet meer dus ik zal meeschapen met ga naar de pliesie... Citaat:
|
Inderdaad, goed gedaan! Niet alleen omdat het moed vergt, maar ook omdat het gevaar dat hij haar weer komt opzoeken groot is, aangezien hij al twee keer vond dat hij recht had op iets. Dat het niet eenmalig was zal ook helpen in de berechting.
Jezelf haten omdat je een man bent is onzin. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet, zelfs als het even niet zo voelt. Jij bent niet verantwoordelijk voor wat anderen doen wanneer jij hen daar niet toe hebt aangezet en niemand zal jou iets aanrekenen wat een ander doet. Daarbij hoop ik ook dat je niet alle vrouwen haat omdat er een paar bitches tussen zitten (nu goed, best veel), vergelijk het daar maar eens mee. ![]()
|
Goede zaak dat er aangifte is gedaan. Niet alleen omdat er sowieso recht moet geschieden, maar het is ook een kwestie van jezelf weer kunnen respecteren als je je aanvaller de volgende keer terug ziet wanneer hij achter glas zit en de komende jaren nergens meer heen gaat.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar misschien is het voor de politie in dit specifieke geval makkelijker om mensen te kunnen veroordelen, omdat het een groepsverkrachting betreft |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Levensbeschouwing] Hoort elke overtuiging respect te krijgen? Verwijderd | 149 | 16-07-2011 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
verkracht pinguinnetje | 24 | 28-12-2005 22:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ayaan Hirsi Ali begint met zomeroffensief? Mujahideen | 200 | 21-09-2004 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (geschreven door mij!) *Speechless* | 6 | 25-03-2004 22:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
integratie van de Marokkanen batisimon | 134 | 07-12-2002 16:34 |