Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom moet het altijd gaan over Marokkanen in Nederland die wel of niet zijn geintegreerd? Oh ja, komt zeker door Pim met zijn loze verhalen. Sommige Marokkanen zijn wel geintegreerd en andere niet. BIG DEAL! Laat ze lekker. Alle mensen hebben het recht om te leven zoals ze willen, zolang ze anderen daar geen kwaad mee doen. Net zoals iedereen het recht heeft om niet te worden beoordeeld op zijn/haar afkomst.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Marrokanen, een onderdeel van onze samenleving ?
gedowngen wel ja. maar het slaat nergens op ik bedoel niet te genalisreren maar het is gelul om te zeggen dat ze netjes zijn enzo. dat is een groot gedeelte niet. zieker is de politiek, die het gewoon heel ver heeft laten komen waardoor: en nu bijna geen controle meer is. krijg hier vast allerlei linkse antwoorden op en misschien ben ik voor jou nu een racist.. das niet mijn zorg. ik ben realist |
![]() |
|
![]() |
Als je je geloof meeneemt naar het buitenland en hier op onze belastingcenten moskeeën bouwt vind ik niet dat je goed geintegreerd bent. Als je ziet dat de helft van de allochtonen geen inburgeringscursus afmaakt vind ik ook niet dat ze goed geintegreerd zijn. Als je ziet dat ze allemaal op een hoop bij elkaar wonen en op hun kinderen op speciale moslimscholen gooien vind ik het al helemaal niet.
|
ze spreken toch de nederlandse taal, gaan toch naar nederlandse scholen. Beoefenen toch gewoon net als jullie beroepen uit.
Oke, we bouwen moskee's, nou en, heeft 't nederlandse volk daar last van ? Ik vindt dat de marokanen, net als de Egyptenaren trouwens, best goed integreerd zijn. oke er zijn uitzonderingen, maar dat is met alles. het grootste gedeelte past zich prima aan hier.
|
![]() |
Op sommige punten is de integratie goed (fietsendiefstal
![]() Even een mopje hierover: Op de vraag of buitenlanders in dit land goed geintegreerd zijn, antwoordde 71% van de Nederlanders ontkennend. De overige 29% antwoordde: "msfjajalj kljadsfljsdf uioeroqjo" of iets van die strekking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inburgeringscursus wil niet alles zeggen, er zijn zat cursussen. Hoop bij elkaar? Jah, de armen moeten toch wat he als ze geen goed inkomen hebben ![]() Lekkere generalisatie hoor, alsof er geen allochtonen op gewone scholen zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een humor heb je toch ![]() ![]() Het zijn vooral de ouderen die de taal niet goed beheersen omdat hun hierheen werden gehaald om te werken en geen taalcursussen ofzo kregen, het werd niet nodig geacht toen en nu wordt er gezeken, tja beetje makkelijk he. De jeugd kan gewoo nederlands hoor voor zover ik weet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je wilt zeggen dat allochtonen op de middelbare school ofzo geen verstaanbaar nederlands kunnen spreken ofzo? Het is vooral de oude generatie die dingen mis is gelopen, kijk me reply hierboven maar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel respect voor de rechtsorde (al vind ik dat 't hier en daar wel wat anders mag), niet (of in ieder geval steeds minder) voor de politie. Oftewel: Ik vind dat de politie haar werk niet goed genoeg doet (bureaucratie, oplossingspercentage, soms verkeerde prioriteiten), maar ben zelf niet van plan criminele activiteiten te gaan ondernemen. Niet omdat het niet kan (door gebrekkige politie), maar omdat het niet mag (door de rechtsorde)! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Ik denk dat Nederlanders er meer respect voor hebben 3. Is dat een reden om je daar als allochtoon geen respect meer voor te hebben?
||
![]() |
Citaat:
heb je enig idee hoe die cursussen er 5 jaar geleden uitzagen? er was maar 1(!) niveau en ook al was je opgeleide allochtoon of helemaal niet opgeleid, je moest allebei dezelfde dingen doen sommen als 5x5=25 sorry hoor, maar pas de laatste 2 jaar beginnen ze NORMALE programma's te ontwikkelen en nu moet t nog goed worden uitgevoerd, alles moet op de rails komen wat nu aan de gang is. kost tijd dus.. denk je dat die mensen niet willen verhuizen uit hun 100 jaar oude woning in een rotbuurt? het probleem is alleen dat andere woningen neit te betalen zijn, je kent zelf wel de prijzen van de woningen.. bovendien zijn dit vaak de mensen die een integratieachterstand hebben en dus in een buurt willen wonen waar veel allochtonen wonen, want eht is zo dat de goed geintegreerden in een gewone wijk wonen zegmaar... er staat echt nergens dat het maar een bepaalde groep is anders. Ja, ik kan t nu wel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier ben ik het helemaal mee eens!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom doen Marrokanen dit en hoor je zo weinig dat Nederlanders het doen? Is dat een onderdeel van de Marrokaanse 'cultuur' ofzo om hondjes te trappen en mensen lastig te vallen? kots kots! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is inderdaad HEEL ERG ZIEK!!!!
Maar het gevaar is dat je dit nu gaat zien als een symptoom van de Marrokaanse aanwezigheid in Nederland en dat ís het gewoon niet! Om een of andere reden zijn veel allochtone jongeren erg baldadig en we moeten erachter komen hoe dat komt en niet meteen zeggen: joh gaan jullie eens even lekker het land uit. Dit gedrag heeft een reden. En die reden is vindbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allochtonen daarentegen hebben heel veel respect voor ouderen. Overspel, iedereen die het maar met iedereen en alles doet, homoseksualiteit. Allemaal walging. en wat voor Norm of waarde bindt de nederlander er aan? geen. Alles mag maar kennelijk. En zo kan ik verder blijven gaan. Kom dus niet zeuren over allochtonen die in niet in de samenleving geintegreerd zijn als jullie zelf niet in de fatsoen en beschaving geintegreerd zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Welke waarden? Hebben jullie die dan? Ik zie ofmerk er niets van. Nederlandse Jeugd die ouderen geen greintje respect tonen. zelfs hun ouders niet. Grote bek geven, enz. Dit is nog eens een wetenschappelijke conclusie. Allochtonen daarentegen hebben heel veel respect voor ouderen. Overspel, iedereen die het maar met iedereen en alles doet, homoseksualiteit. Allemaal walging. Lees die zin nog eens na want er staat nu dat allochtonen heel veel respect hebben voor iedereen die het maar met iedereen en alles doet. Vind je trouwens dat homoseksualiteit verboden moet worden ofzo? en wat voor Norm of waarde bindt de nederlander er aan? geen. Alles mag maar kennelijk. En zo kan ik verder blijven gaan. Kom dus niet zeuren over allochtonen die in niet in de samenleving geintegreerd zijn als jullie zelf niet in de fatsoen en beschaving geintegreerd zijn. Niet in de fatsoen en beschaving geintegreerd? Jij bent vast iemand die vindt dat vrouwen die overspel plegen gestenigd moeten worden, nee dat is beschaving....
||
![]() |
Citaat:
2 zelfs ![]() ![]()
|
![]() |
Ach kindjes toch....
GAAN WE WEER?? Jullie zijn al net zo besmet als al die andere journalisten, ik dacht dat hier nog wat helderdenkende mensen rondsurften.. Maar goed, mijn vermoedens zijn weer is bevestigt; WAT ZIJN JULLIE GOED IN GENERALISEREN!! *Aplausje voor jezelf* Ik ben hier nu niet mijn tijd aan het verspillen omdat ik wil opkomen voor de Marokkaanse gemeenschap maar omdat ik jullie aan het verstand wil brengen dat je geen dingen moet roepen als je niet weet waar je het over hebt. We , Marokkanen, gaan toch niet weg hier in Nederland. We zijn hier en we blijven hier. Punt uit. Accepteer je ons niet? Rot dan lekker zelf op. Doen jullie makkelijk? DOe ik ook makkelijK! Makkelijk zat. Goh wat hou ik van de Nederlandse taal, zo lekker duidelijk ![]() Ik heb geen eens zin meer om aan jullie te vertellen hoe goed geintegreerd de Marokkaanse jeugd is, en dat maar een zeer klein deel van de Marokkaanse gemeenschap het verpest voor de anderen, omdat jullie toch geloven wat jullie willen geloven.. Weet je wat: Het zal mij een zorg zijn! Multiculturele samenleving= openstaan voor anderen, Wij Marokkanen moeten de kans krijgen van jullie om hier te integreren. Jullie Nederlanders moeten ook openstaan voor ons, net als dat wij proberen open te staan voor jullie. Willen the slaves van Pim Fortuyn (pim TOZtuyn) hun mond aub gaan spoelen. Bij voorbaat dank, weer een hopeloos geval minder! De groeten! |
![]() |
|
![]() |
Wie zegt dat ik voor een multiculturele samenleving ben??? Heb ik daar over mogen stemmen??? Dus het is mijn goed recht om me daar tegen te verzetten. Want ons bloed word verdund iedere dag meer! Veel mensen zijn het met me eens en er komen er steeds meer bij. Want dit land gaat naar de klote! Als niet snel iemand het roer over neemt (fortuyn).
En inderdaad dat is de marrokaanse instelling " als je ons niet accepteert dan rot je maar op " De brutaliteit! Je moet gewoon emigreren want het is hier over 20 jaar niet meer uit te houden. waarom kunnen mensen niet gewoon achter hun eigen grenzen blijven! |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn hier en daarmee uit, en als Pim-stemmer zou je beter wat meer je verstand tonen en leren discussieren over integratie ipv emigratie, want zoals je het nu doet, helpt het je geen stap verder. En als uw voorvaderen met dat schone Nederlandse bloed destijds achter hun grenzen waren gebleven, was iedereen ook van een pak miserie bespaard gebleven. Maar daar kan jij dan weer niks aan doen.. Zo'n dingen moeten evolueren, zeker integratie. Mag niet verplicht worden enzo, anders creëer je nog meer tegenstand. |
![]() |
|
![]() |
PFP hahaha sukkeltje
Accepteer het nou maar, we blijven hier!! En denk je nou echt dat die Pim Fortuyn daar iets aan kan veranderen? Haha dacht het niet. Die man maakt zich met de dag belachelijker jochie.. en die beloftes van hem, ach vergeet het maar. Die zal hij nooit KUNNEN waarmaken, DE GROETEN!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar misschien is Dutchy15 ooit een keer inelkaar geslagen door een stel blanke jongetjes
Misschien heeft hij daarom een diepe haat tegen blanke mensen en implicitiet tegen het Westen je weet maar nooit! Als het bovenstaande juist is is het des te vreemder dat hij niet wil inzien dat er mensen zijn die een gloeiende hekel hebben aan marokkanen omdat ze continu lastig worden gevallen door deze bevolkingsgroep gelukkig leef ik in vrede en niet in haat lijkt me vervelend als dutchy15 door het leven te gaan, continu gefrustreerd, slaap je ook niet lekker..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helaas is dat niet juist (wat ik ook niet van je verwacht had hoor) volgende x beter jongen, blijf proberen zou ik zeggen, misschien dat t je ooit nog lukt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorstel PVV om kosten van immigratie te onderzoeken hhendrikxx | 421 | 16-10-2009 21:11 | |
Geen paniek rustig aan ik ben maar een marokkaan ali94 | 1 | 14-10-2005 02:20 | |
Integratie Marokkanen? Deel II Gatara | 163 | 13-08-2003 12:40 | |
De standpunten van Abu JahJah SSER | 24 | 30-06-2003 19:01 | |
Integratie tegen Wil en Dank (Debat) Falku | 0 | 01-04-2002 19:16 | |
Van Boxtel: betalen om bruid te halen Vincent Vega | 30 | 27-01-2002 16:02 |