Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2009, 18:41
LindaLovebaby
LindaLovebaby is offline
Hey everybody,
Ik ben 16 en chill meestal met 5 vrienden, nog 2 vriendinnen en 3 jongens. De 3 jongens zijn al 4 jaar beste vrienden.
1 Van die jongens vind ik wel erg leuk en iedereen weet dat. We hebben wel eens gezoend, maar zei altijd verder niks te willen omdat hij net uit een vervelende relatie is gekomen. We gingen steeds meer samen doen en dat is altijd erg leuk. Hoewel hij het liever niet had, heb ik het aan onze vrienden groep verteld, maar ook erbij dat het niks zou worden omdat hij niks wil. Nu blijkt dat hij mij ook leuk vind, en (ja hij doet er heel vaag over) vind hij wel dat we 'iets' (letterlijk zijn tekst) hebben,, maar ik mag het niet op school laten merken of iemand vertellen (mn beste vriendinnen weten het wel maar ok..) omdat hij geen zin heeft in vragen en opmerkingen van iedereen
Ik wil eigenlijk helemaal niet zo geheimzinnig doen en vind dat als hij me leuk vind zich daar neit voor hoeft te schamen..
wat vinden jullie? Is het normaal dat hij een geheime relatie wil, kan ik er iets tegen zeggen, meer reactie?
(sorry voor het lange verhaal (A))
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2009, 20:16
nator
nator is offline
dat was bij men eerste vriendin ook, en die relatie duurde maar 2 weken
of het daaraan lag...
maar ik weet vrijwel zeker van wel.
het is niet goed om zoiets geheim te houden.
dat (ik wil hiermee niemand beledigen, maar is gewoon de harde waarheid) betekend mischien dat hij je wel leuk vind maar zich ook een beetje schaamt om met jou samen gezien te worden.
van de andere kant, als hij net een "slechte" relatie heeft gehad, wil hij het mischien proberen met je.
en als het tegenvalt en het gaat uit, kan hij naderand nog ontkennen dat hij wat met je heeft gehad
een soort van angst misschien...
je zou eigenlijk met hem moeten overleggen dat je liever heb dat het niet geheim word gehouden.
(ik weet niet of dit allemaal het geval is, maar dat is het eerste wat bij mij opkomt als ik die tekst heb gelezen)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 20:24
Verwijderd
Ach gossie vragen en opmerkingen van iedereen Als jij (zoals de meeste mensen) niet zit te wachten op stiekem doen zou ik dat gewoon tegen hem zeggen. En dat ie zich niet aan moet stellen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 20:35
Lente
Lente is offline
Vraag hem waarom hij het stil wil houden. Misschien is het omdat het meteen zo echt is als de rest van de wereld het ook weet, en wil hij eerst even afwachten of hij het wel écht leuk vindt met jou. Of misschien vindt hij het leuk om met je te zoenen enz en wil hij eigenlijk verder niks, maar weet hij dat als hij dat zegt jij ook niet meer wil zoenen. Of het is iets heeel anders. Hij is de enige die weet waarom hij het zo wil Noemde hij het een 'geheime relatie'?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:50
LindaLovebaby
LindaLovebaby is offline
Citaat:
Vraag hem waarom hij het stil wil houden. Misschien is het omdat het meteen zo echt is als de rest van de wereld het ook weet, en wil hij eerst even afwachten of hij het wel écht leuk vindt met jou. Of misschien vindt hij het leuk om met je te zoenen enz en wil hij eigenlijk verder niks, maar weet hij dat als hij dat zegt jij ook niet meer wil zoenen. Of het is iets heeel anders. Hij is de enige die weet waarom hij het zo wil Noemde hij het een 'geheime relatie'?
Hij noemde het niet letterlijk een geheime relatie, maar vroeg of ik op school niks kon laten merken en het stil wil houden.. Maar ik zal het er inderdaad met hem over hebben.. Dat is alleen zo eng
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 22:12
Lente
Lente is offline
Citaat:
Hij noemde het niet letterlijk een geheime relatie, maar vroeg of ik op school niks kon laten merken en het stil wil houden.. Maar ik zal het er inderdaad met hem over hebben.. Dat is alleen zo eng
gewoon doen beter dat hij het niet zo noemde, dat was sowieso heel fout geweest
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 08:15
I C U
I C U is offline
Praat er eerst met hem over inderdaad, waarom wil hij het stil houden? Ergens snap ik wel dat hij het vervelend vindt om allerlei vragen te moeten beantwoorden, dat had ik ook toen ik 16 was, maar uiteindelijk valt dat altijd reuze mee. Ook al is het eng, erover praten helpt wel, dan weet jij waar je aan toe bent en laten we wel wezen, als je een relatie met elkaar hebt is het wel fijn om ook met elkaar te kunnen praten, toch? Succes!
Oud 03-06-2009, 09:53
Lasagna
Lasagna is offline
ik denk dat het gewoon jongensonzekerheid is... een beetje bang voor het serieuze. misschien dat als het langer duurt, hij het niet meer geheim wil houden. en gewoon over beginnen hoe vervelend je het vindt natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten