Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel, bij mij was het dus zo dat de buitenwereld er best niets van wist, ze stonden al negatief tegenover onze vriendschap, laat staan tegenover het feit dat het toen meer dan vriendschap was! En dat maakte het echt spannend, elkaar zo liggen aanraken op een manier dat niemand het merkte, ook al stonden ze nog geen meter van ons, en dat bezorgde me nog hevigere kriebels. Maar uiteindelijk hebben we zelf wel ingezien dat zoiets niet eeuwig kon blijven duren en hebben we er maar een punt achter gezet. nou ja...
|
![]() |
een vriendin van mij begint er nu zoiets op na te houden met haar exvriend, maar deze jongen heeft al een nieuwe vriendin... fout van die jongen natuurlijk, maar ook van mijn vriendin.. ik heb het er al een paar keer over gehad met haar hoe zij het zou hebben gevonden als hij haar zoiets zou hebben geflikt in de tijd dat zij met hem was.. dan zegt ze "Dat is verleden tijd, nu is het zijn eigen 'probleem' dat hij een vriendin heeft en vreemdgaat met mij"..
Ik heb haar gezegd dat ik het nogal kortzichtig vindt van haar, en ergens denk ik dat dit haar manier is om hem nog een beetje voor zichzelf te hebben..(hij maakte het uit, zij was daar helemaal kapot van..) maar wat vinden jullie daar nou van..moet ik haar zelf uit laten maken dat ze dit doet (ik ben de enige die het weet, samen met nog 1 andere vriendin) of moet ik haar blijven vertellen dat ik het fout van haar vind en haar proberen een punt te laten zetten achter deze 'geheime relatie'? reacties graag! want ik weet niet echt wat ik ermee aan moet...
||
Citaat:
Kizzez Tsoenami
||
![]() |
Citaat:
![]() toevallig heb ik haar net weer even goed gesproken op msn en ben ik er voorzichtig over begonnen...toen gaf ze toe dat ze er eerst ook wel erg mee gezeten had, maar ze vond die vriendin nu zijn eigen verantwoordelijkheid. ook zei ze dat ze wel over hem heen was, dat gevoel had ze althans wel...ze zei ook dat ze zich er ondertussen best van bewust is hoe fout hij is, en alleen al daarom zou ze hem nooit meer terug willen, maar ze vind het wel leuk om het af en toe nog eens gezellig met hem te hebben...en dat het stiekem is, dat vind ze juist wel spannend.... en ergens moet ik haar gelijk geven, hoewel het ook o zo fout is natuurlijk..nu weet ik zelf niet eens meer wat voor standpunt ik inneem ![]() maar ehm, hoe fout is dit?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat bedoel ik ook moet echt gaaf zijn ! ![]() tis net als iets stelen ofzo, maar dan is het alleen legaal voor de wet... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb kort geleden een soort "relatie" met een jongen die eigelijk een vriendin had!
Ik vind het verschrikkelijk, ik ben er nu nog kapot van dat ie me zo hard heeft gedumpt en toch voor zn vriendin koos. Je voelt je als een 'tussendoortje'... En je wordt er bovendien erg onzeker van(je gaat je afvragen of je mooier/beter bent dan haar, je gaat jezelf steeds vergelijken), en dat brengt echt een heel erg rottig klote gevoel met zich mee dat kan ik je wel verzekeren. Ik denk dat een geheime relatie wel spannender is, maar na verloop van tijd wordt je er denk ik wel ziek van en wil je gewoon dat de hele wereld t weet!!! Ps: ga nooit met een jongen die een vriendin heeft, ik heb die verschrikkelijke fout dus één keer gemaakt maar: NOOIT MEER...
||
![]() |
Citaat:
maar we hadden dus ook in het geheim wat.. en het is nu voor een aantal mensen nog steeds geheim |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je je gaat vergelijken lijkt het erop alsof je dat belangrijk vindt, en dat je dus verliefd op hem bent als iemand een vriendin heeft, dan kun je verwachten dat hij jou alleen om de seks wil! dat is niet erg! maar dat betekent wel dat je dat alleen kunt doen als je niet verliefd op hem bent...anders krijg je dus bovenstaande problemen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
FILOSOFISCH: Buitenaardse relaties ShySora | 22 | 14-09-2013 09:15 | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Geheime relatie de oplossing ? Hippie :peace: | 16 | 09-06-2010 16:37 | |
Liefde & Relatie |
Geheime relatie? LindaLovebaby | 7 | 03-06-2009 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Een geheime relatie ^AmArU^ | 4 | 26-03-2002 08:05 | |
Seksualiteit |
geheime relatie Tsoenami | 2 | 10-02-2002 13:54 |