Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 13:26
Tsoenami
Tsoenami is offline
Hebben jullie ooit al eens een geheime relatie gehad met iemand? En als dat zo is, hoe vonden jullie dat?
Ik heb dit 1 keer meegemaakt, het heeft niet lang geduurd maar ik vond het veel intenser dan een 'normale' relatie. Nu niet dat ik het voor altijd zou hebben kunnen verzwijgen maar...
Nu ja, wat denken jullie hier van?
Oud 10-02-2002, 13:40
belle_bella
belle_bella is offline
Ik heb het nog niet gehad... 'k zou het niet kunnen volhouden denk ik en iedereen zou het wel op een of ander manier aan mij merken
x

hoort deze niet bij liefde en relatie...

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:54
Koen
Koen is offline
Citaat:
belle_bella schreef:
hoort deze niet bij liefde en relatie...

Lijkt me wel.

Verplaatst: Sexualiteit -> Liefde & Relatie.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Nee,
maar lijkt me wel gaaf...
En dan heb ik het niet over vreemdgaan ofzo, want dat zou ik niet doen,
maar wel als bijvoorbeeld een meisje zou zeggen, ik wil een seksuele relatie met je, en ik wil niet dat het bekend wordt om wat voor'n reden dan ook (bijvoorbeeld zij voelt rationeel de behoefte om haar seksueel armlastige vriend te bedriegen, of als ze denkt dat de relatie door buitenstaanders niet geaccepteerd wordt (wat een bullshit reden is, maar voor mij goed genoeg )), dan zou ik daar zeker mee instemmen...ik denk zeker dat de spanning, en het net doen alsof je niets hebt bijvoorbeeld, alles een stukje 'geiler' kan maken...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:25
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nee,
maar wel als bijvoorbeeld een meisje zou zeggen, ik wil een seksuele relatie met je, en ik wil niet dat het bekend wordt om wat voor'n reden dan ook (bijvoorbeeld zij voelt rationeel de behoefte om haar seksueel armlastige vriend te bedriegen, ze denkt dat de relatie door buitenstaanders niet geaccepteerd wordt (wat een bullshit reden is, maar voor mij goed genoeg )), dan zou ik daar zeker mee instemmen...ik denk zeker dat de spanning, en het net doen alsof je niets hebt bijvoorbeeld, alles een stukje 'geiler' kan maken...

o
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:18
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nee,
maar wel als bijvoorbeeld een meisje zou zeggen, ik wil een seksuele relatie met je, en ik wil niet dat het bekend wordt om wat voor'n reden dan ook (bijvoorbeeld zij voelt rationeel de behoefte om haar seksueel armlastige vriend te bedriegen, of als ze denkt dat de relatie door buitenstaanders niet geaccepteerd wordt (wat een bullshit reden is, maar voor mij goed genoeg )), dan zou ik daar zeker mee instemmen...ik denk zeker dat de spanning, en het net doen alsof je niets hebt bijvoorbeeld, alles een stukje 'geiler' kan maken...

Wel, bij mij was het dus zo dat de buitenwereld er best niets van wist, ze stonden al negatief tegenover onze vriendschap, laat staan tegenover het feit dat het toen meer dan vriendschap was! En dat maakte het echt spannend, elkaar zo liggen aanraken op een manier dat niemand het merkte, ook al stonden ze nog geen meter van ons, en dat bezorgde me nog hevigere kriebels. Maar uiteindelijk hebben we zelf wel ingezien dat zoiets niet eeuwig kon blijven duren en hebben we er maar een punt achter gezet. nou ja...

Oud 10-02-2002, 22:34
kizzy
kizzy is offline
relaties met jongens zijn altijd geheim gebleven voor me ouders (was toen niet serieus) nu ik een serieuse vriend heb weten me ouders het ook wel hoor maar ja echt geheim voor iemadn?? nee ik zou het ook niet kunenn.. ik praat nu al de hele dag over me vriend
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:21
Penelopeia
Penelopeia is offline
een vriendin van mij begint er nu zoiets op na te houden met haar exvriend, maar deze jongen heeft al een nieuwe vriendin... fout van die jongen natuurlijk, maar ook van mijn vriendin.. ik heb het er al een paar keer over gehad met haar hoe zij het zou hebben gevonden als hij haar zoiets zou hebben geflikt in de tijd dat zij met hem was.. dan zegt ze "Dat is verleden tijd, nu is het zijn eigen 'probleem' dat hij een vriendin heeft en vreemdgaat met mij"..
Ik heb haar gezegd dat ik het nogal kortzichtig vindt van haar, en ergens denk ik dat dit haar manier is om hem nog een beetje voor zichzelf te hebben..(hij maakte het uit, zij was daar helemaal kapot van..)

maar wat vinden jullie daar nou van..moet ik haar zelf uit laten maken dat ze dit doet (ik ben de enige die het weet, samen met nog 1 andere vriendin) of moet ik haar blijven vertellen dat ik het fout van haar vind en haar proberen een punt te laten zetten achter deze 'geheime relatie'?

reacties graag!
want ik weet niet echt wat ik ermee aan moet...
Oud 11-02-2002, 11:50
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
een vriendin van mij begint er nu zoiets op na te houden met haar exvriend, maar deze jongen heeft al een nieuwe vriendin... fout van die jongen natuurlijk, maar ook van mijn vriendin.. ik heb het er al een paar keer over gehad met haar hoe zij het zou hebben gevonden als hij haar zoiets zou hebben geflikt in de tijd dat zij met hem was.. dan zegt ze "Dat is verleden tijd, nu is het zijn eigen 'probleem' dat hij een vriendin heeft en vreemdgaat met mij"..
Ik heb haar gezegd dat ik het nogal kortzichtig vindt van haar, en ergens denk ik dat dit haar manier is om hem nog een beetje voor zichzelf te hebben..(hij maakte het uit, zij was daar helemaal kapot van..)

maar wat vinden jullie daar nou van..moet ik haar zelf uit laten maken dat ze dit doet (ik ben de enige die het weet, samen met nog 1 andere vriendin) of moet ik haar blijven vertellen dat ik het fout van haar vind en haar proberen een punt te laten zetten achter deze 'geheime relatie'?

reacties graag!
want ik weet niet echt wat ik ermee aan moet...

Als ik van jou was, zou ik haar toch proberen te overtuigen om ermee te stoppen. Vroeg of laat zal hij haar toch kwetsen. Die jongen zelf speelt hier een heel smerige rol, vind ik. Als hij zo'n karakter heeft dan kijk je beter uit naar een nieuwe vriend, ipv hem te blijven volgen zoals een hondje, want dat doet je vriendin toch wel, niet? Probeer echt is goed met haar te praten en haar te laten inzien dat ze fout bezig is, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik denk echt dat het voor haar het beste is dat ze er mee kapt!

Kizzez

Tsoenami
Oud 11-02-2002, 14:08
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
Tsoenami schreef:
Als ik van jou was, zou ik haar toch proberen te overtuigen om ermee te stoppen. Vroeg of laat zal hij haar toch kwetsen. Die jongen zelf speelt hier een heel smerige rol, vind ik. Als hij zo'n karakter heeft dan kijk je beter uit naar een nieuwe vriend, ipv hem te blijven volgen zoals een hondje, want dat doet je vriendin toch wel, niet? Probeer echt is goed met haar te praten en haar te laten inzien dat ze fout bezig is, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik denk echt dat het voor haar het beste is dat ze er mee kapt!

Kizzez

Tsoenami
thx voor je reactie
toevallig heb ik haar net weer even goed gesproken op msn en ben ik er voorzichtig over begonnen...toen gaf ze toe dat ze er eerst ook wel erg mee gezeten had, maar ze vond die vriendin nu zijn eigen verantwoordelijkheid. ook zei ze dat ze wel over hem heen was, dat gevoel had ze althans wel...ze zei ook dat ze zich er ondertussen best van bewust is hoe fout hij is, en alleen al daarom zou ze hem nooit meer terug willen, maar ze vind het wel leuk om het af en toe nog eens gezellig met hem te hebben...en dat het stiekem is, dat vind ze juist wel spannend....

en ergens moet ik haar gelijk geven, hoewel het ook o zo fout is natuurlijk..nu weet ik zelf niet eens meer wat voor standpunt ik inneem maar wat haar betreft; ik denk dat ze wel bij haar standpunt blijft..haar bevalt het wel... lekker vrijgezel zijn en het soms nog stiekem gezellig hebben met haar vertrouwde ex...

maar ehm, hoe fout is dit?
Oud 11-02-2002, 14:13
NightQueen
NightQueen is offline
ja dat heb ik gehad en dat was zwaar klote
Oud 11-02-2002, 16:12
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
thx voor je reactie
toevallig heb ik haar net weer even goed gesproken op msn en ben ik er voorzichtig over begonnen...toen gaf ze toe dat ze er eerst ook wel erg mee gezeten had, maar ze vond die vriendin nu zijn eigen verantwoordelijkheid. ook zei ze dat ze wel over hem heen was, dat gevoel had ze althans wel...ze zei ook dat ze zich er ondertussen best van bewust is hoe fout hij is, en alleen al daarom zou ze hem nooit meer terug willen, maar ze vind het wel leuk om het af en toe nog eens gezellig met hem te hebben...en dat het stiekem is, dat vind ze juist wel spannend....

en ergens moet ik haar gelijk geven, hoewel het ook o zo fout is natuurlijk..nu weet ik zelf niet eens meer wat voor standpunt ik inneem maar wat haar betreft; ik denk dat ze wel bij haar standpunt blijft..haar bevalt het wel... lekker vrijgezel zijn en het soms nog stiekem gezellig hebben met haar vertrouwde ex...

maar ehm, hoe fout is dit?

ja ik kan wel begrijpen dat voor haar dit alles leuk is. Het feit dat het geheim is geeft er idd wel een extra kick aan enzo h. Maar het is nog steeds unfair tegenover dat ander meisje. Voor haar zal dit echt hard aankomen als ze dit ontdekt. Maar ja, blijkbaar is je vriendin niet echt van plan er mee te stoppen... Ik vind nog steeds dat die jongen echt met iets smerigs bezig is, maar hij is waarschijnlijk de enige die dat kan veranderen, maar dat zal hij wel niet doen, want hij heeft nu toch maar lekker twee meiden waarbij hij 'aan zijn trekken komt'...

Oud 11-02-2002, 16:18
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Tsoenami schreef:

Wel, bij mij was het dus zo dat de buitenwereld er best niets van wist, ze stonden al negatief tegenover onze vriendschap, laat staan tegenover het feit dat het toen meer dan vriendschap was! En dat maakte het echt spannend, elkaar zo liggen aanraken op een manier dat niemand het merkte, ook al stonden ze nog geen meter van ons, en dat bezorgde me nog hevigere kriebels. Maar uiteindelijk hebben we zelf wel ingezien dat zoiets niet eeuwig kon blijven duren en hebben we er maar een punt achter gezet. nou ja...

haha precies ja
dat bedoel ik ook
moet echt gaaf zijn
! !
tis net als iets stelen ofzo, maar dan is het alleen legaal voor de wet...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:30
stylo girl
stylo girl is offline
Ik heb kort geleden een soort "relatie" met een jongen die eigelijk een vriendin had!
Ik vind het verschrikkelijk, ik ben er nu nog kapot van dat ie me zo hard heeft gedumpt en toch voor zn vriendin koos. Je voelt je als een 'tussendoortje'... En je wordt er bovendien erg onzeker van(je gaat je afvragen of je mooier/beter bent dan haar, je gaat jezelf steeds vergelijken), en dat brengt echt een heel erg rottig klote gevoel met zich mee dat kan ik je wel verzekeren.
Ik denk dat een geheime relatie wel spannender is, maar na verloop van tijd wordt je er denk ik wel ziek van en wil je gewoon dat de hele wereld t weet!!!

Ps: ga nooit met een jongen die een vriendin heeft, ik heb die verschrikkelijke fout dus één keer gemaakt maar: NOOIT MEER...
Oud 11-02-2002, 16:58
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Ik heb kort geleden een soort "relatie" met een jongen die eigelijk een vriendin had!
Ik vind het verschrikkelijk, ik ben er nu nog kapot van dat ie me zo hard heeft gedumpt en toch voor zn vriendin koos. Je voelt je als een 'tussendoortje'... En je wordt er bovendien erg onzeker van(je gaat je afvragen of je mooier/beter bent dan haar, je gaat jezelf steeds vergelijken), en dat brengt echt een heel erg rottig klote gevoel met zich mee dat kan ik je wel verzekeren.
Ik denk dat een geheime relatie wel spannender is, maar na verloop van tijd wordt je er denk ik wel ziek van en wil je gewoon dat de hele wereld t weet!!!

Ps: ga nooit met een jongen die een vriendin heeft, ik heb die verschrikkelijke fout dus één keer gemaakt maar: NOOIT MEER...
ik heb dit ook gehad maar ik ga nog steeds met die jongen (maar hij heeft het een half jaar geleden toch uitgemaakt met het meisje waar hij dus eerst mee had)
maar we hadden dus ook in het geheim wat..
en het is nu voor een aantal mensen nog steeds geheim
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:09
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
nijntje-het-konijntj schreef:
ik heb dit ook gehad maar ik ga nog steeds met die jongen (maar hij heeft het een half jaar geleden toch uitgemaakt met het meisje waar hij dus eerst mee had)
maar we hadden dus ook in het geheim wat..
en het is nu voor een aantal mensen nog steeds geheim
even vraagje tussendoor: heb je dan geen schrik dat hij achter je rug ook niet begint met een ander meisje? Echt, ik denk dat ik daar constant aan zou zitten denken...

Oud 11-02-2002, 17:20
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
stylo girl schreef:

dit is ook het foute uitgangspunt
als je je gaat vergelijken lijkt het erop alsof je dat belangrijk vindt, en dat je dus verliefd op hem bent
als iemand een vriendin heeft, dan kun je verwachten dat hij jou alleen om de seks wil! dat is niet erg! maar dat betekent wel dat je dat alleen kunt doen als je niet verliefd op hem bent...anders krijg je dus bovenstaande problemen!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 18:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
nee, wil ik niet... voelt voor mij aan als vreemdgaan. dus jah... en als mn vriend dat zou doen, ja... dan gaat t dus uit. Vreemdgaan is mn grens en dat zie ik als vreemdgaan.
Reageren

Regels voor berichten