Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Weet je Ratsja, ik wou dat we niet hoefden te sterven om in een wereld te leven waar we thuis kunnen zijn, gelukkig. Dat 'willen' wordt meer en meer een 'geloof dat het kan', toch blijft het moeilijk.
Groetjes, Dreampoet ps: natuurlijk een mooi gedicht, maar voel me niet opperbest, en daarom dacht ik eerst aan het bovenstaande
||
Citaat:
maar ik heb het ook niet op geloofszaken hoor, maar dit kwam er zo uit
||
![]() |
Citaat:
![]() nee hoor iedereen zijn ding en ik snap serieus wel dat 'dit er zo uitkwam' heb nml ook weleens iets voor mezelf geschreven wat sloeg op een bep. afhankelijkheid van een God ofzo... liefs
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Live Earth Alert! twinkebel | 53 | 09-07-2007 21:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd. Verwijderd | 500 | 01-03-2004 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mee eens of niet: meer dan 2 kinderen 'nemen' is egoistisch *charm girl* | 46 | 20-01-2002 00:45 |