![]() |
|
Verwijderd
|
ik krijg altijd enorme bulten en kan dus absoluut niet tegen die krengen en ik slaap ook niet als er een mug in mn kamer zit tot ie dood is, ik heb hier een klamboe maar dat helpt niet tegen mijn paranoia en ik heb nog niet iets gevonden wat ze weghoud of wat de jeuk en de zwelling weghaalt behalve een vies oranje drankje wat ik ooit van de dokter had gekregen toen mn oog een week dicht zat door zo'n kutbeest en toen had ik er ook 4 jaar geen last van maar ik weet niet of ik er nu weer voor naar de dokter moet...
|
![]() |
|
Tegen muggen:
-horren voor de ramen en ook deuren dichthouden, -azijn, -citroen. Als ik toch gestoken ben heb ik daar meestal maar een paar uur last van, dan smeer ik er insectenbeetzalf op. Azaron vind ik wel fijn. Als de jeuk echt niet te harden is wil een ijsblokje welleens werken, iig tot ik weer in slaap gevallen ben. Ik word veel chagrijniger van het slaaptekort dat ze veroorzaken dan van de steek.
||
Citaat:
op je oog ![]()
|
Ik heb er gelukkig ook helemaal geen last van, meestal merk ik het niet eens, soms word ik wakker en zie ik een bultje op mijn arm, maar dat ben ik 3 seconden later alweer vergeten.
Zit ook vaak zat in mijn shorts + hemd op de bank en zie ze dan ook rondvliegen, misschien heb ik gewoon mazzel. |
![]() |
|
Toen ik bij mijn ouders woonde had ik 's nachts meestal een ventilator aan. Nu ik op kamers zit heb ik bijna geen last van muggen en heb ik die ook niet aan. Bij mijn vriend thuis heb ik er wel last van, en hij wil geen ventilator aan. Maar de muggen komen op mij af, waar ik me ook mee insmeer. En hij slaapt lekker door.
![]()
|
Na alle natuurlijke middeltjes te hebben gebruikt (citroen, citroenmelisse, look, ui, ...) opteer ik de laatste tijd voor het grof geschut: poison! 'k Weet dat het niet gezond is, maar dagen na elkaar slapeloze nachten evenmin.
Aangezien ik voor die rotbeesten enorm aantrekkelijk ben en bovendien allergisch reageer op hun steken (reuzebulten!), spuit ik om de 2-3 weken eens met een spuitbus tegen vliegende insecten (kamer daarna gewoon geod luchten). Een paar uur voor ik ga slapen steek ik een vaporubding in het stopcontact. Werkt prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou ik had vroeger ook altijd enorme bulten van muggen, en prikweg werkte bij mij juist helemaal niet, dat begon enorm te prikken! Ik gebruik nu azaron of een soort klein apparaatje, die geeft schokjes, dat zet je op je muggebult en dan laat je 2 van die schokjes der op. doet helemaa lgeen pijn, maar de bult wordt minder groot, en minder jeuk. enverder heb ik horren voor mijn ramen, er zijn amper meer muggen @ mijn kamer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mus dood geschoten voor domino recordpoging Raven | 257 | 16-11-2005 18:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mens meer dan dier Sasbeest | 116 | 06-01-2005 17:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
li8chamelijk probleempjes in de zomer: muggen bulten en andere soortige insecten stek Verwijderd | 29 | 20-06-2004 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zie rare dingen PeTeRpEtEr | 66 | 17-05-2004 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Muggen bulten: hoe komt het dat dat ze een bult worden en dat het zo jeukt?? Maradinus | 12 | 03-08-2003 11:44 | |
Muziek |
Tip topic Thought Alive | 18 | 16-03-2003 15:08 |