Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een beetje raar van je moeder? Dat ze het een keertje noemt, okee, maar verder? Als je vriendin zich nou onbeschoft gedraagt of onverzorgd is, okee, dan heb je een legitieme opmerking te maken, maar dat zij haar te dik vindt? Het gaat er toch om dat jíj haar mooi vindt.
Tegelijkertijd snap ik wel dat het haar gewoon opvalt, dat ze het misschien inderdaad een beetje gek vindt staan als jij dun bent en zij dik, en dat ze het er dan toch uitflapt tegen jou. Maar goed dat je gezegd hebt dat het je kwetst, dan weet zij dat ze dat voortaan niet meer moet doen! En het lijkt me goed dat je vriendin nog eens meekomt, dan kan je moeder hopelijk zien hoe leuk jullie samen zijn ![]() Heb er geen persoonlijke ervaring mee, trouwens, mijn ouders vonden de paar vriendjes die ik mee naar huis heb genomen altijd leuke jongens. Maar goed, ik lijk nogal op mijn ouders, kan me niet voorstellen dat ik iemand leuk zou vinden die zij níet leuk zouden vinden. Dat is natuurlijk anders als je (heel) andere ideeën hebt dan je ouders over wat nu leuke mensen zijn of niet. Edit: Maar kan me niet voorstellen dat mijn ouders ooit zouden zeggen "nou die gozer van je is wel aardig, maar hij ziet er niet uit!" Als ze dat al zouden vinden, zouden ze het niet zeggen. |
![]() |
|
Mijn ouders zeggen dat altijd achteraf dat ze ons niet bij elkaar vond passen. Ze vind mijn verloofde ook niet zo heel goed bij mij passen. Dat kan ik mij ook best voorstellen. We zijn in veel dingen wel echt tegenpolen bij elkaar. Maar ik ben super gek met hem, en zou nooit meer zonder hem willen en kunnen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Pesten op school JustTalk | 56 | 21-07-2014 08:03 | |
Psychologie |
Je verleden accepteren en doorgaan Verwijderd | 14 | 04-06-2012 23:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Ouderen meebetalen aan AOW? Chris_Z | 1 | 13-11-2008 15:57 | |
Psychologie |
kleuter psychologische en sociale ontwikkeing Verwijderd | 13 | 31-10-2005 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft kritiek op famillie Verwijderd | 25 | 12-10-2003 17:33 |