Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is een band die ik als ze onbekend waren geweest enorm gaaf had gevonden. Maar nu er bij elk sentimenteel stukje op sbs6 The Scientist wordt gedraaid is het aardig logisch dat iedereen zo'n hekel aan ze heeft. Het is goede muziek, maar het wordt zo dood gedraaid dat het verpest wordt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Coldplay vond ik ten tijde van Parashutes erg leuk en Rush Of Blood... had ook z'n goede momenten, maar daarna deed het me niet echt veel meer. Het is niet slecht ofzo, maar die nieuwe albums zou ik uit mezelf niet opzetten. En ik vind het zo zonde dat Chris Martin is veranderd van een lieve, verlegen wiskunde nerd naar een pretentieuze surrogaat Bono met spastische danspasjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik overdrijf alleen graag in mijn statements. ik bedoel dus dat het redelijke 'serieuze' muziek is. al de teksten gaan over verbroken liefde en dood etc. je kan er in ieder geval niet swingend op uit je dak gaan (en als je dat wel kan, dán is er pas wat mis met je emotionele gesteldheid). don't get me wrong, a rush of blood to the head behoord tot de 3 CD's die ik daadwerkelijk gekocht heb. in een winkel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway, als je van coldplay al depri wordt, dan moet je echt niet naar Sigur ros luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ken ook zat mensen die 'swingend uit hun dak' zijn gegaan bij radiohead, waaronder ik zelf en ik ben emotioneel vrij stabiel.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Coldplay 7 Juli Gelredome Paniccore | 210 | 13-07-2005 16:00 | |
Muziek |
Crazy Frog declasseert Coldplay Love_Fulfilled | 62 | 11-06-2005 16:15 | |
Muziek |
chris martin (zanger coldplay) agressie op auto geuit?? Just-Rian | 55 | 10-08-2003 13:30 | |
Muziek |
Live + Coldplay in Goffertpark IEMOW-KOR | 105 | 01-04-2003 20:46 | |
Muziek |
Radiohead en Coldplay op werchter '03! my iron lung | 37 | 23-02-2003 00:43 | |
Muziek |
Coldplay Barbabarbara | 57 | 07-07-2002 17:50 |