Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2009, 18:00
Rivka
Rivka is offline
Wat vinden jullie van Coldplay?
Oud 11-06-2009, 20:09
K.R. Kroenen
K.R. Kroenen is offline
Colplay is wel leuk! Met wat grote hits en goeie nummers maar, ieder zijn eigen mening!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 23:51
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Zwaar overschat
Oud 12-06-2009, 12:33
Xavier88
Xavier88 is offline
neee coldplay is zeker goed... tenminste de meest commerciele nummers dan
Oud 12-06-2009, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Zwaar overschat
Maar wel leuke liedjes bij tijd en wijlen. Absoluut niet iets waar ik centjes voor zou neerleggen tho.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:42
MathijsBouman
MathijsBouman is offline
Coldplay was leuk... nummers als trouble zijn wel lekker om naar te luisteren... daar houd het dan ook meteen mee op. tegenwoordig zijn ze flinke bagger. Gaan ze gratis cd's weggeven bij concert, hoezo wanhopig...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:44
Verwijderd
Dat heeft weinig met wanhopig te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:45
MathijsBouman
MathijsBouman is offline
Citaat:
neee coldplay is zeker goed... tenminste de meest commerciele nummers dan
idd... de commerciele nummer, ookwel muziek die zo slecht is dat iedereen ze leuk zou moeten vinden, van de rockers tot de hiphoppers
NOFX is pas muziek,heerlijk schijt hebben aan anderen en lekker muziek is pas muziek, op een pudium bier zuipen en ondertussen poging doen je gitaar nog steeds op de maat aan slaan is pas muziek... Coldplay is commerciele bagger
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 17:49
Verwijderd
Citaat:
idd... de commerciele nummer,

Citaat:
ookwel muziek die zo slecht is dat iedereen ze leuk zou moeten vinden, van de rockers tot de hiphoppers

Citaat:
NOFX

Citaat:
is pas muziek

Citaat:
,heerlijk schijt hebben aan anderen

Citaat:
en lekker muziek is pas muziek,

Citaat:
op een pudium bier zuipen

Citaat:
en ondertussen poging doen je gitaar nog steeds op de maat aan slaan is pas muziek... Coldplay is commerciele bagger
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 17:51
sabrosa
sabrosa is offline
Weet niet vind oudere nummers soms wel ok om te horen, maar zou het zelf niet zo snel opzetten, tegenwoordig maken ze al helemaal crappy muziek imo.
Oud 13-06-2009, 10:17
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
...
haha.

Het eerste album van Coldplay was een prima popplaat, daarna werd het allemaal wat minder.
Oud 13-06-2009, 11:20
Verwijderd
Ik vind het niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 16:34
Ymir
Ymir is offline
Ik zou er spontaan van aan de schijterij raken als het niet anusbeklemmend slecht was
Oud 13-06-2009, 23:07
RKY27
RKY27 is offline
Ik vat ze niet.
Net zoals U2.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er spontaan van aan de schijterij raken als het niet anusbeklemmend slecht was
Dit vind ik een goede beschrijving.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind het niet leuk.
Oud 14-06-2009, 01:42
Verwijderd
Het is een band die ik als ze onbekend waren geweest enorm gaaf had gevonden. Maar nu er bij elk sentimenteel stukje op sbs6 The Scientist wordt gedraaid is het aardig logisch dat iedereen zo'n hekel aan ze heeft. Het is goede muziek, maar het wordt zo dood gedraaid dat het verpest wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 00:09
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Het is een band die ik als ze onbekend waren geweest enorm gaaf had gevonden. Maar nu er bij elk sentimenteel stukje op sbs6 The Scientist wordt gedraaid is het aardig logisch dat iedereen zo'n hekel aan ze heeft. Het is goede muziek, maar het wordt zo dood gedraaid dat het verpest wordt.
Ik quote dit even zodat dit bewijs van alto-heid altijd blijft bestaan
Oud 15-06-2009, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Hier kan ik me wel in vinden betreffende dit onderwerp. Het laatste wat ik van hun hoorde was een totaal slechte Kraftwerk rip off???
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 10:43
Sherlock
Sherlock is offline
Coldplay heeft gewoon leuke nummers dertussen zitten :Viva la vida, Lost, Cemetries of London(kijk album), The scientist, Clocks, Talk en Violet hill maar dat was het ongeveer
Oud 15-06-2009, 12:09
Martijn Andreas
Martijn Andreas is offline
Sorry, ik vind het mietjes (A)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 14:22
Rationeel
Rationeel is offline
Coldplay is gewoon prima muziek, maar als je een hele CD gaat luisteren word je er zwaar depressief van... Eigenlijk net als met Radiohead.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Coldplay is gewoon prima muziek, maar als je een hele CD gaat luisteren word je er zwaar depressief van... Eigenlijk net als met Radiohead.
Ik denk dat dat meer zegt over jouw emotionele gesteldheid dan over de muziek, want ik ben van beiden nog nooit depressief geworden. Het tegenovergestelde zelfs. En als ik de gezichtsuitdrukkingen van de concertgangers mag geloven, zijn er nog tien/honderdduizenden andere mensen die daar hetzelfde over denken.

Coldplay vond ik ten tijde van Parashutes erg leuk en Rush Of Blood... had ook z'n goede momenten, maar daarna deed het me niet echt veel meer. Het is niet slecht ofzo, maar die nieuwe albums zou ik uit mezelf niet opzetten.
En ik vind het zo zonde dat Chris Martin is veranderd van een lieve, verlegen wiskunde nerd naar een pretentieuze surrogaat Bono met spastische danspasjes.
Oud 15-06-2009, 22:11
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Ik vat ze niet.
Net zoals U2.
Oud 16-06-2009, 10:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik denk dat dat meer zegt over jouw emotionele gesteldheid dan over de muziek, want ik ben van beiden nog nooit depressief geworden. Het tegenovergestelde zelfs. En als ik de gezichtsuitdrukkingen van de concertgangers mag geloven, zijn er nog tien/honderdduizenden andere mensen die daar hetzelfde over denken.

Coldplay vond ik ten tijde van Parashutes erg leuk en Rush Of Blood... had ook z'n goede momenten, maar daarna deed het me niet echt veel meer. Het is niet slecht ofzo, maar die nieuwe albums zou ik uit mezelf niet opzetten.
En ik vind het zo zonde dat Chris Martin is veranderd van een lieve, verlegen wiskunde nerd naar een pretentieuze surrogaat Bono met spastische danspasjes.
mja mijn emotionele gesteldheid is prima hoor, vele depressieven zouden er een moord voor doen

ik overdrijf alleen graag in mijn statements. ik bedoel dus dat het redelijke 'serieuze' muziek is. al de teksten gaan over verbroken liefde en dood etc. je kan er in ieder geval niet swingend op uit je dak gaan (en als je dat wel kan, dán is er pas wat mis met je emotionele gesteldheid).

don't get me wrong, a rush of blood to the head behoord tot de 3 CD's die ik daadwerkelijk gekocht heb. in een winkel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2009, 13:16
Verwijderd
Citaat:
...in een winkel.
In een winkel? 't moet niet gekker worden

Anyway, als je van coldplay al depri wordt, dan moet je echt niet naar Sigur ros luisteren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 14:26
Ymir
Ymir is offline
Ik denk dat het wel veilig is om te stellen dat elke zichzelf serieus nemende muziekganger sigur ros wel kent.
Oud 16-06-2009, 14:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

ik overdrijf alleen graag in mijn statements. ik bedoel dus dat het redelijke 'serieuze' muziek is. al de teksten gaan over verbroken liefde en dood etc. je kan er in ieder geval niet swingend op uit je dak gaan (en als je dat wel kan, dán is er pas wat mis met je emotionele gesteldheid).
Dan heb je dus duidelijk nooit naar de teksten geluisterd, want er schiet me zo even geen radiohead nummer te binnen dat over verbroken liefde of de dood gaat. Het zijn geen emo's hoor.
En ik ken ook zat mensen die 'swingend uit hun dak' zijn gegaan bij radiohead, waaronder ik zelf en ik ben emotioneel vrij stabiel.
Oud 16-06-2009, 18:41
Balthasar
Balthasar is offline
Lekker losgaan op Idioteque is niet zo vreemd nee.
Oud 16-06-2009, 20:22
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Dan heb je dus duidelijk nooit naar de teksten geluisterd, want er schiet me zo even geen radiohead nummer te binnen dat over verbroken liefde of de dood gaat.
High & Dry, Fake Plastic Trees, Lurgee / Pyramid Song, Videotape, Street Spirit.
Oud 16-06-2009, 22:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
High & Dry, Fake Plastic Trees, Lurgee / Pyramid Song, Videotape, Street Spirit.

naja ik had het nog niet eens over radiohead, maar over coldplay. geen idee waar radiohead over zingt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 08:42
Verwijderd
Ik vind coldplay geen slechte band. Ze worden alleen wel ontzettend vaak gedraaid en daardoor ga je je soms aan ze irriteren. Maar nummer als Fix You blijven toch mooi. Ik vind de sympliciteit van hun lyrics wel mooi eigenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten