Advertentie | |
|
![]() |
|
Mocht je Vista of Windows 7 draaien dan is extra werkgeheugen iets waar je aan kan denken, dat kost toch geen drol tegenwoordig. Let er wel op of je nog geheugenslots vrij hebt voor je gaat upgraden en dat je geheugen van dezelfde snelheid (bijvoorbeeld 667MHz of via andere aanduiding PC5300) koopt.
Als je je videokaart wilt upgraden moet je even kijken of je AGP of PCIe hebt. Ik denk dat je PCI-e heb aangezien de pc nog niet heel erg oud is, maar voordat je een kaart koopt die niet past moet je daar ook even naar kijken. In het topic bovenaan op hardware staat het een en ander aan informatie over videokaarten.
|
![]() |
Ik ben nog steeds aan het rond kijken naar een video kaart maar er zijn zoveel verschillende soorten, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. ik heb PCIe en een budget van ongeveer 250 euro
kan iemand me tips geven
|
Zie het centrale videokaarten topic op dit forum
![]() Iets als een Radeon HD4850 of een Geforce 9800GTX(+) zou denk ik wel goed zijn voor in dit systeem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[dell pc upgraden] reddragon | 16 | 14-07-2008 17:41 | |
Software & Hardware |
Wat is verstandiger, financieel gezien: 360 kopen of PC upgraden: Verwijderd | 12 | 27-06-2008 22:42 | |
Software & Hardware |
Oke het is weer zo ver.. Ik wil een nieuwe PC. freakinaround | 131 | 20-03-2008 17:18 | |
Software & Hardware |
[Systeem ] Upgraden Verwijderd | 16 | 09-03-2004 23:33 | |
Software & Hardware |
[Hardware] Deze PC het beste upgraden Stevill | 29 | 24-01-2004 12:16 | |
Software & Hardware |
Dell PC slecht voor gamerz? pietervdb | 54 | 25-10-2003 00:20 |