Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2009, 13:44
RetteketetBabet
RetteketetBabet is offline
Mijn zus die is nu op kamers en ze is 20. En nu is het steeds als ze thuiskomt dat ze alles afkraakt wat ik doe. mijn haar is niet hip genoeg, en ik ben een aansteller als ik mijn vriendinnen de slappe lach heb en de kleren die ik koop vind ze lelijk. Zelfs kraakt ze af wat ik eet! en dat snap ik al helemaal niet. Toen ze nog thuis woonde namelijk vonden we hetzelfde lekker. Zoals broodjes uit de over met van die johma kipkerrie salade of ei bacon. En nu lust ze dat ineens niet meer en noemt ze me als ikdat eet huzarenslaatje, ik vind het echt zo debiel van haar@. het is toch helemaal niet zo raar om dat lekker te vinden, of wel?

Laatst gewijzigd op 09-07-2009 om 14:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2009, 14:19
Verwijderd
Heb je er wat van gezegd?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 16:25
Saartjelove
Saartjelove is offline
Superlullig van je zus serieus, heeft ze een verlate pubertijd ofzo?! Zou je er eg niets van aantrekken hoor... Haha ik ken het wel want mijn zus kraakt ook vaak af wat ik aan heb enzo dan vind ze het slettig ofzo, terwijl ze zelf in ongeveer dezelfde outfits loopt!!! en kwa eten haha ik vind johma salades ook super lekker en johma is helemaal niet suf, zelfs tearce keaz eet johma kijk maar op johma.nl!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 22:07
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat dit beter op tieners en pubers past
Oud 09-07-2009, 23:27
Verwijderd
En hoe reageert ze als je er iets van zegt?
Citaat:
zelfs tearce keaz eet johma kijk maar op johma.nl!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 10:47
Miekje*
Miekje* is offline
Wat stom van je zus zeg. Ik zou me er niks van aantrekken, ze hoeft zich helemaal niet met je te bemoeien. Misschien gaat het vanzelf wel over.
Oud 10-07-2009, 14:45
Verwijderd
Haha doet mij een beetje denken aan de zus van een vriend die zich nu in de 'hippe kunstenaarsscene van Amsterdam' bevindt en nu alles in het Gooi kleinburgerlijk en truttig vindt terwijl ze vroeger gewoon een hockeymeisje was dat gezellig met de kudde mee liep. Kleine identiteitscrisis, gaat wel over
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 23:56
semmy19
semmy19 is offline
hee retteketbabet, niets van aantrekken hoor die zus van je, waarschijnlijk bedoelt ze het niet eens zo maar voelt ze zich nu even heel stoer en wijs nu ze op kamers woont en wil ze dat even laten merken, al is het natuurlijk heel kinderachtig van haar en stom, gewoon niets van aantrekken dan ben jij de wijste en wat betreft je afbakbroodjes met johma salades...lekker blijven eten! dat is niet stom dat is onwijs lekker haha! en ze zijn nog "ik kies bewust" ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten