Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2009, 17:59
KleineeRenee
KleineeRenee is offline
Hallo,, ik voel me een beetje rot over iets dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik heb 2 vriendinnen, 1 vriendin is echt me allerbeste vriendin daar doe ik heel veel mee. Maar die andere daar doe ik dus niet veel mee. Ze is wel aardig en ik ken haar al vanaf groep 3,, maar ze past gewoon niet bij mij en me andere vriendin. Ik en me beste vriendin zitten ook in de klas veel naast elkaar en hebben altijd veel lol. Wij gaan ook veel logeren en dat doe ik met me andere vriendin niet zo veel. En als ik met me beste vriendin dan ga logeren hebben we veel lol en halen allemaal lekkers in huis. Maar als je bij me andere vriendin gaat logeren,, verveel je je best snel en ze zit zowat alleen maar achter de pc en s'avonds krijg je meestal 1 schaaltje chips(dat maakt niet veel uit ofzo) en dat eet zij meestal nog helemaal op ook. Soms kan ze ook gewoon heeell iriitant zijn. En een keer hadden we het zo over jongens enz. en toen zij zei dat ze dat nooit aan ons wilde vertellen. dus een soort van dat ze ons niet vertrouwd. Is ze dan wel een goede vriendin? Ze had ook een keer gezegd om in de vakantie de logeren,, en eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in. Dus nu loop ik zowat elke dag met een rotgevoel in me maag, van o dalijk belt ze en ik heb geen zin. Stel ik me nu zeker een beetje aan?

Maar aan de andere kant denk ik ook zovan,, als je nou gewoon gaat. Maar misschien verwacht ik er te weinig van en dalijk is het super leuk en gezellig.

Dus als ze nou bijv. belt moet ik dan gewoon tegen me zin gaan?

Gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2009, 18:03
Qimm
Qimm is offline
Je kan nou eenmaal niet met iedereen even goede vrieninnen zijn, en dat is ook helemaal niet erg. En met bijna iedereen kun jet het wel leuk hebben, wanneer dat niet vanzelf gaat is dat op te lossen met een film of spelletjes. Gewoon er het beste van maken en dan valt het vast wel mee
Oud 25-07-2009, 18:34
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Misschien verwacht je er idd weinig,, ik zou gewoon gaan als ze belt. Dalijk is het hartstikke leuk. Dat ze je niet vertrouwd is idd wat minder. Je stelt je helemaal niet aan,, iedereen heeft wel eens zoiets van ik heb helemaal geen zin. Maar als ze belt of wat dan ook ik zou gewoon gaan. Misschien gaat de tijd wel zo snel dat je zo weer thuis bent, en dan heb je dat rotgevoel ook niet meer. Het is natuurlijk ook niet leuk om tegen je zin in te gaan,, maar je moet er niet zo weinig van verwachte, misschien zit ze wel vol met ideeen om samen met jouw te doen.En dan heb je ook nog een leuk dagje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 21:38
Signy
Signy is offline
anders spreek je met jezelf af dat het een beslissend logeerpartijtje wordt. dus als het leuk is, is het leuk en als het niet zo leuk is, dan weet je dat en kan je voor jezelf beslissen: dit was het.

en wat het vertrouwen betreft, misschien is ze verlegen en durft ze daarom niet erover te praten. dat het dus niet aan jullie ligt, maar aan haarzelf..
Oud 26-07-2009, 00:35
cenerentola
cenerentola is offline
Waarom ben je haar vriendin? Omdat jullie elkaar vanaf groep 3 kennen? Het is heel normaal dat vrienden op een gegeven moment uit elkaar groeien, dus je moet vooral niet schuldig voelen als je de vriendschap laat verwateren. Aan jouw vriendschap heeft ze helemaal niets als je uit verplichting met haar afspreekt. Je hoeft de vriendschap natuurlijk niet te verbreken, maar je kunt best wat minder vaak afspreken en alleen iets leuks doen als jij daar zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 19:33
yuck fou
yuck fou is offline
Wat cenerentola zegt.
En daarbij, met sommige van mijn vriendinnen is het leuk om te logeren, met anderen ga ik liever uit, en met weer een ander ga ik altijd sporten. Zoek iets wat bij jullie vriendschap past om samen te doen en probeer het niet te vergelijken met de vriendschap met je beste vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten