Hallo,, ik voel me een beetje rot over iets dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik heb 2 vriendinnen, 1 vriendin is echt me allerbeste vriendin daar doe ik heel veel mee. Maar die andere daar doe ik dus niet veel mee. Ze is wel aardig en ik ken haar al vanaf groep 3,, maar ze past gewoon niet bij mij en me andere vriendin. Ik en me beste vriendin zitten ook in de klas veel naast elkaar en hebben altijd veel lol. Wij gaan ook veel logeren en dat doe ik met me andere vriendin niet zo veel. En als ik met me beste vriendin dan ga logeren hebben we veel lol en halen allemaal lekkers in huis. Maar als je bij me andere vriendin gaat logeren,, verveel je je best snel en ze zit zowat alleen maar achter de pc en s'avonds krijg je meestal 1 schaaltje chips(dat maakt niet veel uit ofzo) en dat eet zij meestal nog helemaal op ook. Soms kan ze ook gewoon heeell iriitant zijn. En een keer hadden we het zo over jongens enz. en toen zij zei dat ze dat nooit aan ons wilde vertellen. dus een soort van dat ze ons niet vertrouwd. Is ze dan wel een goede vriendin? Ze had ook een keer gezegd om in de vakantie de logeren,, en eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in. Dus nu loop ik zowat elke dag met een rotgevoel in me maag, van o dalijk belt ze en ik heb geen zin. Stel ik me nu zeker een beetje aan?
Maar aan de andere kant denk ik ook zovan,, als je nou gewoon gaat. Maar misschien verwacht ik er te weinig van en dalijk is het super leuk en gezellig.
Dus als ze nou bijv. belt moet ik dan gewoon tegen me zin gaan?
Gr.
|