Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
BTW, ik heb nu weer een oxazepam genomen, als ik me voorstel weer te gaan liggen neem ik er nog een halve bij, hopenlijk heeft het effect. Ik ga nu proberen wat te ontspannen ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet wel dat ze dissociaties versterken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hallo mroizo ben 32 jaar en ik slaap nog steeds niet het is nu 04-04-2008 04.55,dit is al de 2 keer dat ik paniekaanval heb,ik denk ook dat mijn hart gaat stoppen en kan niet slapen ben net als jij bang om te slapen.Mijn hoofd kan ik niet concentreren op iets anders het is heel raar ik denk echt aan allerlei dingen kan niet focussen op één ding en als ik eindelijk tot rust kom is het alsof ik val en mijn adem valt weg en ben ik meteen klaarwakker.het gebeurt alleen tijdens het willen slapen,ik had net om 23.00 geen last van het begint altijd net voor slapen of tijdens.Mijn hoofd maalt en maalt.vorige week was ik 24 uur wakker ik liep als een zombie zei mijn zusje ze zei je keek heel raar met je ogen.het is een rare gewaarwording als je niet hebt geslapen ik dacht dat ik gek ging worden.later ging het goed ik sliep heerlijk door de dagen erna maar nu heb ik het weer en ik wil zo dolgraag slapen,snap er niks van.ik had wel altijd in mijn leven nachtmerries.ben als kind ook een angstige kind geweest.blijkbaar openbaart het zich nu als paniekaanvallen door dwangneurose.ik hoop dat ik in slaap kan vallen in de ochtend.Kan iemand sommige dingen herinneren zoals het gevoel hebben te vallen en het gevoel hebben dat je adem op is en je klaarwakker bent?bedankt alvast
|
![]() |
|
1. Weet je hoe groot de kans is dat je een hartaanval krijgt, wanneer je NIET gaat slapen??
2. Ik zou zelfmoord plegen als ik niet mocht slapen van mijn hart. Dus wat heb je eigenlijk te verliezen als je hart meteen zou stoppen wanneer je in slaap valt. Blijkbaar ga je dus naar eigen zeggen toch wel een keer dood, op deze manier. Dus waarom val je dan niet expres in slaap zodat je er ook vanaf bent? Je bent gewoon gevangen in de vraag "Wat als ik een hart stilstand krijg en dalijk dood ga in mijn slaap??!" Nou je moet dan dus: - jezelf maar serieus nemen, en je eigen vraag proberen te beantwoorden, zodat je ook inderdaad weet wat er dan zou gebeuren. En dat dan maar accepteren. Ik zal het maar even voor je zeggen. Je gaat dood als je een hartaanval krijg in de nacht... heel simpel.. En als je onverwachts dood gaat nou dan is je familie waarschijnlijk heel verdrietig en wordt je of begraven of gecremeert. Heel simpel.. - Of je kan er maar eens vanuit gaan, dat je toch niet dood gaat. Maar blijf nou niet bij die vraag "wat als" hangen alsjeblieft.. Laatst gewijzigd op 04-04-2008 om 15:34. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gabb; 1. Misschien wel groter als ik ga slapen? 2. Dan blijf ik wakker omdat ik niet in slaap durf te vallen. Het blijft toch altijd een twijfelachtig gevoel hebben dat in slaap vallen...
@numan; het gevoel hebben te vallen is een algemeen bekend fenomeen. Dit komt omdat (bijna) al je spieren in je lichaam zich in één keer op het zelfde moment ontspannen als je in slaap valt. Hierdoor heeft men weleens het gevoel dat men valt.
|
Ik heb precies hetzelfde. Het word nu weer tijd om te gaan slapen en ik heb gewoon echt geen zin om naar bed te gaan, Waarschijnlijk zal ik het slapen weer uitstellen tot een uur of 02.00 vannacht (hopelijk niet later) en ook allemaal door die vreselijk irritante angst om dood te gaan in je slaap
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoi..
ik heb er de laatste tijd zelf ook veel last van... ik heb het dat ik snachts geluiden hoor, voetstappen.. en dan gaak mn bed uit heel het huis doorzoeken ![]() k kan dan vaak niets vinden, maar het maakt me zo ontzettend bang. ik durf dan ook niet te slapen omdat ik bang ben dat er ineens mensen aan mn bed staan die me vermoorden ofwat, echt hele vreemde gedachtes, voel me ook echt een gestoordeling af en toe ![]() wat zou hier aan te doen zijn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst om te slapen Verwijderd | 6 | 17-06-2005 21:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
(in)slaap problemen Daantje_0705 | 22 | 18-05-2005 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 | |