Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2011, 19:56
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
en waarom wel of niet? ben benieuwd
Ik vind mezelf wel mooi. Mede doordat me dat vaak wordt verteld, en ben ik er ook in gaan geloven. Ook omdat ik zelfvertrouwen uitstraal, wat mensen mooi maakt.

What about you?
Oud 03-01-2011, 20:15
Verwijderd
JA ik ben toch wel de mooiste jongen die ik ken eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 21:24
olha1
olha1 is offline
ik vond vroeger altijd van niet, maar nu ben ik lekker zwlfverzekerd en vind ik gewoon een knappe jongen (a)
Oud 03-01-2011, 21:27
Verwijderd
Duh-uh, ik ben fucking lekker
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 22:24
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
haha, alleen jongens die reageren (wat niet erg is).. menen jullie dit?
Oud 03-01-2011, 22:27
miguel301
miguel301 is offline
Vind ik persoonlijk een vraag waarvan het niet mijn taak is om op te antwoorden denk ik...
Oud 03-01-2011, 22:30
Giles
Giles is offline
Mooi vind ik geen term voor mensen maar voor kunst of natuur. Of ik mijzelf knap/aantrekkelijk vind? Heel soms, vooral wanneer ik goed gekleed ben.
Oud 03-01-2011, 23:08
Verwijderd
Soms, als ik uitgeslapen ben en m'n haar zit leuk.
Ik ben niet de hele tijd bezig met of ik wel mooi eruit zie, het kan me niet zo heel veel schelen. Ik vind mezelf niet uitgesproken mooi maar ook niet lelijk ofzo. Gewoon normaal.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 08:42
Verwijderd
Ze zeggen tegen mij altijd dat ik lelijk ben maar daar trek ik me niets van aan.
Ik ben wie ik ben en als ze het daar niet mee eens zijn hebben ze pech!!
Ik ben zelf momenteel wel erg tevreden over mijn kledingstijl en die geverfde haren zijn ook 100x beter dan mijn natuurlijke kleur!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:30
Jason2
Jason2 is offline
Als ik net mijn bed uit kom rollen en ik ga de hele dag rond lopen in mijn trainingsbroek en t-shirt, dan vind ik mezelf niet echt knap nee haha. Maar als ik gewoon ga douchen, me haar goed doe, goede kleren aan, dan vind ik mezelf niet onaardig!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:53
MaaikeWillemsen
MaaikeWillemsen is offline
Vind mezelf nooit echt super mooi ofzo eigenlijk. Doe sinds een jaar nu ongeveer wel af en toe modellenwerk dus blijkbaar zijn wel mensen die me mooi vinden ofzo. Eerste keren was doodeng maar gelukkig voor vrienden en bekenden alleen. Daarna eens wat professioneler gaan aanpakken, vond het doodeng.

Laatst gewijzigd op 04-01-2011 om 12:32. Reden: lijkt op reclame
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 14:52
Verwijderd
Ik ben niet meer mooi, mijn hele lip is stuk ;x
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 14:53
*oma*
*oma* is offline
Ik kan ermee door
Oud 04-01-2011, 15:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, niet echt, maar dat is mijn stylo.
Oud 04-01-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet echt, maar dat is mijn stylo.
DAn ben je mooi op je eigen manier
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:22
Verwijderd
Iedereen heft zijn eigen perceptie voor mooi he
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Iedereen heft zijn eigen perceptie voor mooi he
Dat is zeker waar, maar de vraag was of ik dat van mezelf vond. En het antwoord daarop is nee.
Oud 04-01-2011, 17:47
gurl19
gurl19 is offline
Verschilt per dag, soms voel ik me dik, soms zit mijn haar klote, soms heb je een vlekkerige pukkelige huid,
Maar als je haar goed zit, je leuke kleren aanhebt etc dan kan ik mij ook wel mooi voelen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:55
Rivka
Rivka is offline
Niet altijd: er zijn dagen dat ik echt stralend en mooi opgemaakt en met prima zelfvertrouwen door het leven ga en dagen dat ik me echt vreselijk lomp en lelijk voel. Maar gemiddeld vind ik mezelf oké .
Oud 04-01-2011, 19:06
Verwijderd
Ik zie er verzorgd uit maar heel knap, nee ik ben een goede middenmoter denk ik. Ik krijg wel regelmatig van onbekenden dat ik mooi haar heb
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:45
Verwijderd
Ik vind eigenlijk van wel. Er zijn dagen dat ik denk van omg wat zie ik eruit. Of als ik mezelf op film zie, dan is het, kind je moet nodig wat kilo's verliezen. Maar persoonlijk vind ik dat ik uitstraling heb en als ik in de spiegel kijk, dan kan ik niet zeggen, godver wat een lelijk wicht. Mijn haar zit dan wel niet altijd zoals ik het wil, maar ik heb over het algemeen een gave huid, prachtige ogen (ja, vind ik zelf ook, al hoor ik het genoeg van anderen) en nette tanden (al helpt dat roken niet mee de laatste tijd). Ik heb kleine oortjes, wat ik mooi vind, geen opvallende neus en af en toe hier en daar een kleine hoeveelheid sproeten, wat anderen weer schattig vinden.

Nu moet ik zeggen dat ik met foto's en films weinig tevreden ben eigenlijk. Maar als de juiste hoek wordt getrokken, denk ik, damn, soms zie ik er goed uit ^^.

En nee, ik heb geen hoge dunk van mezelf, want mijn haar wil niet en ik heb flink overgewicht, maar op zich ben ik best tevreden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 22:00
Verwijderd
Om nu serieus te antwoorden : eigenlijk niet.
Ik weet van mezelf dat ik niet al te knap ben, maar heb er geen complexen ofzo over.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik lelijk ben (/care).
Mensen moeten me maar nemen als ik ben...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 22:43
Jefar
Jefar is offline
Soms, als ik net uit bed kom ben ik net iets
minder knap
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 00:01
Volk
Volk is offline
Ja, ik vind mezelf zeker mooi. Altijd gevonden en zal ik ook altijd vinden. Er is niks aan mij wat ik niet mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 00:21
Verwijderd
Ben je nu serieus?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2011, 09:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ben je nu serieus?
Dat kan toch? Sommige mensen zijn tevreden met zichzelf.
Oud 05-01-2011, 09:30
Verwijderd
Ja, ik vind mezelf mooi. Er zijn echt wel dagen dat ik mezelf minder leuk vind, en ik ben geen dertien in een dozijn, maar ik mag er zeker wel wezen. Mijn haar doet lang niet altijd wat ik wil dat het doet, maar rode krullen zijn toch heel tof. Ik heb de ogen van mijn oma en zij had heel sprekende duidelijke felle ogen. Mijn mond heeft een mooie vorm en ik ben ontzettend trots op mijn figuur.
Nogmaals, er zijn dagen dat ik mezelf echt niet tof vind, maar over het algemeen ben ik vrij gelukkig met mezelf
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 10:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ben je nu serieus?
Ja, en eerlijk gezegd vind ik het heel jammer dat er zo weinig mensen zijn die gewoon tevreden zijn met zichzelf. Ik zie het nut niet van niet tevreden zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 11:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben best wel tevreden met mezelf. Ik zie mezelf niet als mooi, want er zijn zat dingen die niet 'kloppen' (gewicht, littekens, tanden etc.), maar daar is niks mis mee. Ik hoef ook niet perse mooi gevonden te worden en het schijnt dat ik iig wel makkelijk te herkennen ben, dat vind ik ook wel ok.
Sowieso vind ik 'lelijke' dingen wel tof. [/altoow]
Oud 05-01-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, en eerlijk gezegd vind ik het heel jammer dat er zo weinig mensen zijn die gewoon tevreden zijn met zichzelf. Ik zie het nut niet van niet tevreden zijn.
Er zijn toch altijd wel dingen waarmee je niet tevreden bent?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 11:30
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee. Ik ben echt met alles tevreden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Klopt zeer zeker, ik vind mijzelf vooral ook mooi omdat ik goed bezig ben met de doelen vervaardigen in mijn leven als veel sporten en veel leren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:21
Maaike.
Maaike. is offline
Jesses wat een hoop onrealistische politieke correctheid in dit topic;(
Oud 05-01-2011, 17:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jesses wat een hoop onrealistische politieke correctheid in dit topic;(
Moet iedereen dan maar zeggen 'omg, ik vind mezelf zooo lelijk, want *waslijst*...'
Wat vind je zelf dan?
Oud 05-01-2011, 19:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, meestal vind ik mezelf wel mooi. Maar soms vind ik m'n haar stom, word ik een beetje boos als ik wat puistjes heb en ik vind het jammer dat m'n kin/onderkaak (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) een beetje kort is. Verder heb ik niet zoveel te klagen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 19:32
Selimmm
Selimmm is offline
Ik ben blij met hoe ik eruit zie. Het is niet bepaald prachtig maar ook niet wat je lelijk kunt noemen. Bovendien, ik weet dat het erger kan dus ik ben er echt wel blij mee.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben niet echt blij met mijn uiterlijk, mijn tanden zijn een zooitje, mijn ogen zijn ongelijk. Botjes die aan alle kanten uit mijn lijf steken en littekens overal. Maar soms zie ik een foto van mezelf en denk ik: ach, ik sta er wel leuk op. Maar mooi, neuh.
Oud 06-01-2011, 11:38
Kacheltje
Kacheltje is offline
ik ben niet lelijk maar ook niet zo mooi, maar als mijn haar leuk zit en ik leuke kleren aan heb is het allemaal al een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 16:49
Daantjer
Daantjer is offline
'T is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik.
Ik denk als ik kijk in de spiegel; daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent

zegt genoeg hoop ik
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 23:24
Verwijderd
Ik heb een foto waarop ik mezelf wel knap vind en ik waardeer mijn lach en mijn ogen wel. Verder vind ik mezelf echt niet mooi. Ik heb op dit moment ook best wel overgewicht en een opgeblazen hoofd. Het meest verschrikkelijke vind ik mijn nek/onderkin. Toch kan ik mezelf wel redelijk accepteren, mede doordat ik weet dat het tijdelijk is. En ach, waarom zou ik ook de knapste willen zijn? Ik vind het fijn om gewaardeerd te worden en met een beetje zelfspot om mijn uiterlijk krijg ik mensen toch wel aan het lachen en kan ik een leuk gesprek aanknopen. Mijn lelijkheid staat dat niet in de weg.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 17:17
Verwijderd
Ik vind mezelf niet echt mooi, maar ik denk over mezelf ook helemaal niet in termen van mooi of lelijk. Ik kan aardig met mezelf door een deur. Soms denk ik: ja, zo zie ik er leuk uit. En sommige dagen voel ik me heel oncharmant. Maar dat hebben bijna alle meisjes van vijftien, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 18:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik vind mezelf niet echt mooi, maar ik denk over mezelf ook helemaal niet in termen van mooi of lelijk. Ik kan aardig met mezelf door een deur. Soms denk ik: ja, zo zie ik er leuk uit. En sommige dagen voel ik me heel oncharmant. Maar dat hebben bijna alle meisjes van vijftien, denk ik.
Ik vind jou zo heerlijk realistisch altijd!
Oud 08-01-2011, 18:42
Em.
Em. is offline
Soms kan ik naar mezelf kijken zoals ik naar anderen kijk, maar dan moet ik alleen zijn en goedgehumeurd - meestal 's avonds, en dan héél lang puberaal voor een spiegel staan en met sacht licht en dingen die een beetje meewerken (haar en zo), ja, dan vind ik mezelf (redelijk) mooi. En met 'zoals ik naar anderen kijk' bedoel ik dan niet 'zoals ik heel onbevooroordeeld kijk', maar meer dat ik altijd naar mooie mensen in dingen zoek. Sommige mensen zijn zó typisch iets, dat ze daar dan weer mooi in worden. Ook al zijn ze niet standaard. Maar oké, blabla.

Vroeger vond ik alleen de combinatie van de kleuren in mijn lippen/ogen/haren mooi, maar ondertussen is mijn haar daar te donker voor geworden. En dan nog vond ik mijn ogen niet mooi. Eigenlijk vond ik niets mooi. Nu beschouw ik mezelf wel als 'oké' op oude foto's, maar toen niet.

En in het dagelijks leven... mwah, het gaat wel. Nog niet oké, maar ik ben niet meer zo 'omg ik ben lelijk'. Vroeger vond ik mezelf lelijk(er), nu niet meer zo (alleen qua 'mijn haar zit vast niet' en qua tanden). Nu vind ik mezelf alleen nog maar verschillende gradaties van stom. En soms neutraal. Onzekerheidofzo.

Oh, en ik ben positiever over mezelf als ik alleen ben. Bij andere mensen voel ik me altijd heel stom afsteken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 19:21
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ik vind mezelf wel... best mooi!
Oud 09-01-2011, 20:58
JustADreamer
JustADreamer is offline
Als ik om me heen kijk is er geen enkel gezicht/lichaam wat ik liever zou hebben dan de mijne. Dat betekent niet dat ik mezelf nu supermodel-mooi vind ofzo, maar ik ben tevreden met hoe ik er uit zie en vind dat het past bij mij als persoon. Natuurlijk heb ik dagen dat ik denk van 'he gatver', maar dat is meestal door puistjes, droge huid op m'n gezicht en dat soort dingen, niet om de basisvorm die mijn lichaam/gezicht heeft.
Oud 10-01-2011, 00:02
Verwijderd
Mooi is misschien niet de goeie term; als ik objectief naar mezelf kijk, weet ik dat ik gemiddeld gezien redelijk aantrekkelijk word gevonden, helemaal in uitgaanssituaties. Maar dat heeft ook zeer zeker te maken met het feit dat ik over het algemeen vrolijk rondstuiter en bijvoorbeeld een expressief gezicht heb, waardoor het heel duidelijk is wanneer ik iets leuk of iemand leuk vind (en zodra ik dat vind, word ik ook leuk gevónden).

Maar mooi, jeetje... ik heb een betrekkelijk goed figuur, maar ik kan enorm zeiken over alle details. Mijn hoofd is zeker niet standaardknap, maar denk ik wel relatief aantrekkelijk (bijv. huid zonder oneffenheden, heldere ogen, brede lach), wat betekent dat het door sommige mensen heel leuk wordt gevonden en door anderen helemaal niet. Helemaal symmetrisch is m'n hoofd zeker niet, en ik heb een puntneus en een lang gezicht dus er valt ook genoeg op aan te merken.

Laten we het er maar op houden dat ik sommige dagen denk dat ik god's gift for men ben, en andere dagen dat ik een hondslelijk mormel ben. En de waarheid houdt zich waarschijnlijk ergens in het midden op, met een lichte voorkeur naar 'aantrekkelijk'. Maar mooi, jeetje. In the eye of the beholder enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 08:45
Volk
Volk is offline
Voor de mensen die zichzelf niet als mooi omschrijven. Wat zou er anders moeten zijn zodat je jezelf wel als mooi zou omschrijven?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Mooi vind ik geen term voor mensen maar voor kunst of natuur.
Dat. En vind ik mezelf knap/aantrekkelijk...? Ja, ik denk wel dat ik dat ben. In basis. En de ene dag ben ik heter dan de andere dag. Lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 10:48
Breakdown
Breakdown is offline
Ben heel erg gepest op de middelbare school omdat ik beetje gothic achtig typetje was en buiten de boot viel omdat Jumpstyle toen helemaal in was=O
Dusja dan word je zelfbeeld wel heel erg de grond in getrapt..

Nu ben ik gewoon mezelf. Het ene moment ben ik beetje skater achtig andere moment weer heel netjes en krijg nu continu complimentjes dusja het zelfvertrouwen is wel weer goed aan het groeien en ik vind mezelf wel een stuk aantrekkelijker geworden vergelijk met 3 jaar geleden xD
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 16:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soms. Er zijn dagen dat ik eruit zie alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen en dat ik me druk kan maken om vetrolletjes of puistjes.
En dan zijn er dagen dat alles goed zit en ik even een moment in de spiegel moet blijven kijken
Reageren

Regels voor berichten