Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms kan ik naar mezelf kijken zoals ik naar anderen kijk, maar dan moet ik alleen zijn en goedgehumeurd - meestal 's avonds, en dan héél lang puberaal voor een spiegel staan en met sacht licht en dingen die een beetje meewerken (haar en zo), ja, dan vind ik mezelf (redelijk) mooi. En met 'zoals ik naar anderen kijk' bedoel ik dan niet 'zoals ik heel onbevooroordeeld kijk', maar meer dat ik altijd naar mooie mensen in dingen zoek. Sommige mensen zijn zó typisch iets, dat ze daar dan weer mooi in worden. Ook al zijn ze niet standaard. Maar oké, blabla.
Vroeger vond ik alleen de combinatie van de kleuren in mijn lippen/ogen/haren mooi, maar ondertussen is mijn haar daar te donker voor geworden. En dan nog vond ik mijn ogen niet mooi. Eigenlijk vond ik niets mooi. Nu beschouw ik mezelf wel als 'oké' op oude foto's, maar toen niet. En in het dagelijks leven... mwah, het gaat wel. Nog niet oké, maar ik ben niet meer zo 'omg ik ben lelijk'. Vroeger vond ik mezelf lelijk(er), nu niet meer zo (alleen qua 'mijn haar zit vast niet' en qua tanden). Nu vind ik mezelf alleen nog maar verschillende gradaties van stom. En soms neutraal. Onzekerheidofzo. ![]() Oh, en ik ben positiever over mezelf als ik alleen ben. Bij andere mensen voel ik me altijd heel stom afsteken. |
![]() |
|
![]() |
Als ik om me heen kijk is er geen enkel gezicht/lichaam wat ik liever zou hebben dan de mijne. Dat betekent niet dat ik mezelf nu supermodel-mooi vind ofzo, maar ik ben tevreden met hoe ik er uit zie en vind dat het past bij mij als persoon. Natuurlijk heb ik dagen dat ik denk van 'he gatver', maar dat is meestal door puistjes, droge huid op m'n gezicht en dat soort dingen, niet om de basisvorm die mijn lichaam/gezicht heeft.
|
Verwijderd
|
Mooi is misschien niet de goeie term; als ik objectief naar mezelf kijk, weet ik dat ik gemiddeld gezien redelijk aantrekkelijk word gevonden, helemaal in uitgaanssituaties. Maar dat heeft ook zeer zeker te maken met het feit dat ik over het algemeen vrolijk rondstuiter en bijvoorbeeld een expressief gezicht heb, waardoor het heel duidelijk is wanneer ik iets leuk of iemand leuk vind (en zodra ik dat vind, word ik ook leuk gevónden).
Maar mooi, jeetje... ik heb een betrekkelijk goed figuur, maar ik kan enorm zeiken over alle details. Mijn hoofd is zeker niet standaardknap, maar denk ik wel relatief aantrekkelijk (bijv. huid zonder oneffenheden, heldere ogen, brede lach), wat betekent dat het door sommige mensen heel leuk wordt gevonden en door anderen helemaal niet. Helemaal symmetrisch is m'n hoofd zeker niet, en ik heb een puntneus en een lang gezicht dus er valt ook genoeg op aan te merken. Laten we het er maar op houden dat ik sommige dagen denk dat ik god's gift for men ben, en andere dagen dat ik een hondslelijk mormel ben. En de waarheid houdt zich waarschijnlijk ergens in het midden op, met een lichte voorkeur naar 'aantrekkelijk'. Maar mooi, jeetje. In the eye of the beholder enzo. |
![]() |
|
Ben heel erg gepest op de middelbare school omdat ik beetje gothic achtig typetje was en buiten de boot viel omdat Jumpstyle toen helemaal in was=O
Dusja dan word je zelfbeeld wel heel erg de grond in getrapt.. Nu ben ik gewoon mezelf. Het ene moment ben ik beetje skater achtig andere moment weer heel netjes en krijg nu continu complimentjes dusja het zelfvertrouwen is wel weer goed aan het groeien en ik vind mezelf wel een stuk aantrekkelijker geworden vergelijk met 3 jaar geleden xD |
![]() |
|
Soms. Er zijn dagen dat ik eruit zie alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen en dat ik me druk kan maken om vetrolletjes of puistjes.
En dan zijn er dagen dat alles goed zit en ik even een moment in de spiegel moet blijven kijken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 12:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jezelf mooi vinden Kimthy | 14 | 25-10-2008 23:05 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Lifestyle |
Mooi rodina | 123 | 05-12-2003 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden jullie van julie uiterlijk??? katjegatjeknal | 27 | 26-06-2003 11:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic the_conquer | 34 | 26-02-2002 16:32 |