Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tien-voor-twee is de 'officiële' positie die je doorgaans wordt aangeleerd, maar er gaan ook veel stemmen op dat kwart-voor-drie voor een betere controle over het voertuig zorgt. Of daar verder onderzoek is naar gedaan weet ik niet en ik kan het ook niet bevestigen, maar tegenwoordig worden voor zover ik weet tien-voor-twee en kwart-voor-drie als de beste posities gezien. Zelf varieer ik tussen die twee. Een vriend van mij reed (of hij dat nog steeds doet weet ik eigenlijk niet) als hij niet hoefde te sturen bijna altijd met de handen op de 5 en 9, de handen buiten het stuur om. Dat vind ik echt een rare positie. Leer jezelf in ieder geval pertinent aan met twee handen aan het stuur te rijden, je voertuigcontrole wordt er zoveel beter en veiliger door ipv met één hand aan het stuur. Zeker in noodsituaties, zoals T_ID al uitwees ![]()
|
Als ik gewoon op een vrij recht stuk rijd dan vind ik kwart voor drie ook fijner, bij bochtjes enzo vind ik tien voor twee (of tien over drie) fijner
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en Rijbewijstopic #16! KIET | 313 | 13-01-2012 19:31 | |
Liefde & Relatie |
hoe vraag je je beste vriendin mee uit? Verwijderd | 4 | 25-03-2011 19:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buscopan - rijexamen Maanmeisje | 15 | 04-10-2009 11:35 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijexamen Peugeot Kwark89 | 1 | 24-02-2008 18:14 | |
Verkeer & Vervoer |
Nieuw rijexamen vanaf 1 januari 2008 ingevoerd coopergirl | 40 | 03-10-2007 12:49 | |
De Kantine |
Rijexamen STAR86 | 8 | 04-06-2002 19:14 |