Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=T69TOuqaqXI <--- Over geesten.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Uiteraard ben ik me er dan van bewust dat het dan wetenschappelijk als onbestaand aangemerkt kan worden. Citaat:
bovendien al deden ze dat dan lijkt me dat die verschijning een exponent is van de geest en niet een eventueel veronderstelde inwerking van een geest op een menselijke psyche, me dunkt, daarnaast, dat er ook een band moet zijn tussen persoon en veronderstelde geest en zelfs dan zou het geheel uiteraard ook nog slechts filosofisch kunnen bestaan. Over dat soort zaken kan ik uiteraard geen oordeel over vellen, dat is ook niet nodig om in "karma" te geloven.
Laatst gewijzigd op 08-12-2009 om 22:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik weet ik niet of ik geloof dat geesten bestaan, ik vind het wel eng als ze bestaan. Maar ze zijn niet onnatuurlijk. Kunststoffen zijn onnatuurlijk, want die zijn gemaakt door ons en niet door natuurlijke processen ontstaan. |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik heb moeite met de definitie natuurlijk = niet door mensen gemaakt.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waargebeurde Geesten Verhalen SomeCuteness | 22 | 23-07-2015 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten (2) Sjoerd | 4 | 20-09-2004 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten. Sjoerd | 2 | 01-09-2004 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Huis der Geesten AlopiA | 1 | 20-10-2003 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt Evito | 12 | 07-01-2003 10:14 |