Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2010, 15:49
jazzgirl
jazzgirl is offline
Heey iedereen,
Hierbij mijn verhaal, ik zou toch graag willen weten of mensen in dezelfde situatie hebben gezeten/ enig idee hebben wat ze zouden doen...

Het gaat om een jongen, S, waar ik al bijna een jaar mee aan het scharrelen ben. Maar nu merkte ik de laatste maanden dat ik hem steeds leuker begon te vinden... we begonnen steeds meer te MSNen, smsen e.d, erg gezellig allemaal.. het punt is alleen, ik kom hem altijd alleen tegen met uitgaan, 9 vd 10 keer gebeurd dr dan wat, maar vervolgens ga ik niet apart met hem afspreken ofzo. Ik heb zeg maar nog nooit een 'date' met hem gehad. Soms zie/spreek ik m dan ook geruime tijd weer niet, tot ik hem weer een keertje tegen kom.

Maar nu mijn probleem, gister kwam ik er achter dat hij in de vakantie met een ander meisje heeft lopen scharrelen/weet ik veel wat... het is alleen niet zn vriendin maar hij is wel bij haar thuis geweest enz. Dit heeft hij mij nl zelf lopen vertellen toen ik hem gister met uitgaan tegen kwam. Dus ik had zo iets, nou goed leuk, gaat m niet worden dus, vergeet hem wel weer... alleen vervolgens loopt ie mij vandaag weer superveel te smsen VAAG! En das nog niet eens mn probleem, ik ga over 2 weken met mn bandje in een cafe spelen, dat weet hij en t leek hem dus ook leuk om te komen... maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin meer in dat hij daar komt! Duss wat moet ik nu doen? Gemeenschappelijke vriend komt nl wel, hij gaat daar niet heel erg mee om, maar toch.. is het dan raar om hem nu maar te negeren en niet meer te vragen? Of wel vragen en hopen dat ie zelf nee zegt

Ik weet het gewoon even niet meer en snap hem niet echt......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2010, 18:07
Verwijderd
Toen ik de 1e alinea las, dacht ik dat je op hem was. Of hem in ieder geval leuk vond.
Toen las ik de 2e alinea en nu lijkt het van niet. Maar dat terzijde:

Ik zou gewoon lekker gaan optreden, alleen maar leuk dat hij komt kijken. Doe gewoon je ding, of tenminste probeer het. Kijk gewoon hoe het loopt...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 18:31
Verwijderd
Hij is bij een meisje thuis geweest en daar maak jij direct uit op dat er meer is gebeurd? Of heeft hij je zelf dat verteld dat er meer is gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 19:00
jazzgirl
jazzgirl is offline
@ Mutant: Nou, hij zei dat hij bij haar is blijven slapen... dus dat zegt wel genoeg dan lijkt me toch? En n vriend van hem vroeg gister ook of ie nou een vriendin had, toen zei ie dus nee.. kwam nog heel verhaal maar dat heb ik dan weer niet gehoord. Maar denk dat hij haar wel leuk vind, anders blijf je toch niet bij iemand slapen + heb je die roddels er niet over..
Sjaa vond t best wel stom omdat ik hem dus laatste tijd best leuk begon te vinden
Dus voor mij dan nu t beste denk ik als ik niet meer over t optreden met mn bandje begin... of is het té lullig als hij dan later hoort dat het geweest is en wie er waren enzo? (dus ook mensen die hij kent..)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 19:05
jazzgirl
jazzgirl is offline
Oh en wat ik er nog niet bij had gezet Ik regel de kaartjes voor iedereen, het is namelijk een bandjesavond Oftewel ga over een weekje even inventariseren wie dr willen.. en dat is dus t probleem of ik hem nog moet vragen of hij ook komt?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 19:25
Verwijderd
Bwa, ik blijf zo vaak bij vrienden slapen en zij bij mij, zonder dat daar iets achter gezocht moet worden... Als zij een gewone vriendin is, dan zou ik me er niet te druk over maken. Daarnaast vertelt hij het je zelf, terwijl hij met jou al wat loopt te scharrelen, ik zou zelf niet tegen de ene scharrel over de andere scharrel vertellen.

Als je hem nog leuk vindt, laat hem dan komen en als jullie eens een keer apart zijn, vraag er dan eens naar en als hij dan vraagt hoezo, vertel dan dat je hem misschien wel wat leuker vindt dan gewone scharrel. Stel dat hij met haar heeft gescharreld, dan kun je nog niet kwaad op hem zijn, want tenslotte waren jullie ook maar wat aan het scharrelen, hij kon niet ruiken dat jij hem leuker begon te vinden.

Je hebt hem nog niet echt een kans gegeven, wel?

(Wat een gescharrel trouwens, daar komen eieren van ^^)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 19:38
jazzgirl
jazzgirl is offline
Haha zou had ik het zelf dus helemaaal niet bekeken.
Ik had meer zo iets van, hij vertelt me over een ander meisje om aan te geven dat hij wil kappen met mij zeg maar. Gisteravond is er ook niets gebeurd.. maar goed vandaag wel weer smsen dan.
Misschien weet hij ook niet wat hij wilt... daar houd ik het dan maar op. Want mijn gevoel zegt wel dat hij met dat andere meisje ook heeft lopen scharrelen/whatever, ook omdat zn vrienden er zo over praten. En ik zoen/slaap alleen met hem tijdens/na feestjes zeg maar, dus (ook omdat er gister niets gebeurd is) wilde hij denk ik echt wel met dat verhaal over dat andere meisje aangeven dat hij mij niet meer hoeft.

In iedergeval, ik kijk het komende week nog wel even aan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 22:04
Akhlys
Akhlys is offline
Vrienden maken van iets heel kleins vaak iets heel groots... Ik blijf vaak zat bij een vriendin van me slapen en zij bij mij en dan gebeurt er ook niks.. maar als me vrienden er lucht van krijgen, dan kan ik m'n hart wel vasthouden.
Je moet het gewoon een keer met hem bespreken Je denkt er heel veel van, maar door iets te denken weet je het niet zeker nodig hem uit voor je optreden en neem hem daarna even apart.. Dan weet jij ook waar je aan toe bent bij hem
Oud 09-01-2010, 01:08
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 08:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als je hem nog leuk vindt, laat hem dan komen en als jullie eens een keer apart zijn, vraag er dan eens naar en als hij dan vraagt hoezo, vertel dan dat je hem misschien wel wat leuker vindt dan gewone scharrel. Stel dat hij met haar heeft gescharreld, dan kun je nog niet kwaad op hem zijn, want tenslotte waren jullie ook maar wat aan het scharrelen, hij kon niet ruiken dat jij hem leuker begon te vinden.

Je hebt hem nog niet echt een kans gegeven, wel?

(Wat een gescharrel trouwens, daar komen eieren van ^^)
Wat Mutant zegt

Ik heb het idee dat hij gewoon wat rond loopt te scharrelen, zowel met jou als met andere meisjes. Maar hij is jou nog niet zat, want hij smst je nog gewoon en wil weer met je afspreken (bandjesavond). Ik krijg de indruk dat hij in ieder geval wil blijven scharrelen met jou
Oud 09-01-2010, 15:55
jazzgirl
jazzgirl is offline
Allereerst, bedankt voor al jullie reacties!
@Akhlys: ja, het is inderdaad wel slim om het een keer met hem te bespreken. áls hij nog contact zoekt dan, want ik weet eigenlijk wel zeker dat hij ook met dat andere meisje loopt te scharrelen, wat x-spekkie-x ook zegt. Maargoed ik kijk het nog wel even aan!
@Optima & x-spekkie-x : jaaa hele goede ik moet zelf bepalen wat ik wil, maar dat weet ik nu niet echt En ik heb hem een maand geleden wel hints gegeven om een keer alleen met hem wat af te spreken, maar daar reageerde hij toen niet echt op Dus ik zie nu wel hoe het loopt (met mn bandjesavond), als er nog een spannende afloop is laat ik het jullie weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten