Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2010, 11:19
Verwijderd
hoi
Advertentie
Oud 25-02-2010, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hai!

Nou ik was net op Sarah aan het reageren.

Citaat:
ik heb de website bekeken en het zag er goed uit ik hoop dat ze een lieve muzikale oude dame voor je kunnen vinden!
jahe! Ik ook dankje ^^

Want mijn stiefmoeder is nu weer boos omdat ik haar niet had laten weten dat die mensen vanochtend zouden komen. Ik heb het expres gisteravond nog aan mijn vader verteld want zij lag al in bed en het staat al een week op de kalender. Ze had het best kunnen weten. Ik weet weer waarom ik hier niet wil blijven wonen tot het eind van mijn studie.
Oud 25-02-2010, 11:20
Miekje*
Miekje* is offline
Nummer!

Ik heb duisendlekkere soep <3
Verwijderd
nummer zit erin
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik wil ook lekkere soep
Oud 25-02-2010, 11:21
Verwijderd
Ik ga zo boerenkool maken. Ik heb er nu al zin in.
Oud 25-02-2010, 11:23
Verwijderd
met veel jus
Verwijderd
en spek en worst
Verwijderd
(en wtf in het babytopic op l&r wil vrijwel iedereen vier kinderen. Waarom vier? en waarom plan je uberhaupt van te voren hoe veel kinderen je wil? en waarom willen ze er allemáál vier?)
Oud 25-02-2010, 11:24
Tink*
Tink* is offline
Vier is vet veel, waarom zou je er zoveel willen. ;x
Oud 25-02-2010, 11:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik wil ook lekkere soep
Dan kom je vanmiddag bij mij soep eten!
Oud 25-02-2010, 11:25
Verwijderd
Ach, daar komen ze vast op terug als hun eerste kind de peuterpuberteit in gaat.
Oud 25-02-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Vier is vet veel, waarom zou je er zoveel willen. ;x
Sommigen houden er ook een strakke planning op na, zo van "ik ben nu 22 en moet nog afstuderen en een baan krijgen, maar ik wil niet dat ik ver in de vijftig ben als mijn kinderen nog op school zitten, en de leeftijden moeten niet te dicht bij elkaar zijn, dus krijg ik er een als ik 25 ben, een als ik 28 ben, een als ik 30 ben en een als ik 33 ben"
Oud 25-02-2010, 11:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
(en wtf in het babytopic op l&r wil vrijwel iedereen vier kinderen. Waarom vier? en waarom plan je uberhaupt van te voren hoe veel kinderen je wil? en waarom willen ze er allemáál vier?)
Dat is een oergevoel.

Eigenlijk is het vrij logich, want bij mensen werkt het net zoals bij dieren. Voorbeeld:

Als je twee kippen hebt (dus hennen en geen hanen), zal er altijd één de baas zijn, desnoods vechten ze erom. Vaak loopt zo'n gevecht uit tot de dood van een van de kippen.

Als je drie kippen hebt, zullen er altijd twee samenspannen tegen de ander.

Met vier kippen gaat het vrijwel altijd goed. Dat komt omdat je dan twee 'paren' hebt. Wie vier kippen heeft en ze een tijdje observeert, zal zien dat er steeds twee bepaade kippen met elkaar optrekken, en de andere twee ook.

Conclusie: met vier kinderen heb je het minste kans dat er iemand buiten de boot valt.
Verwijderd
ik wil er later maar één die ik kan verwennen
Verwijderd
jeetje half 1 alweer. ik ga maar eindelijk eens wat doen nu.
Oud 25-02-2010, 11:31
Sherlock
Sherlock is offline
2 a 3 vind ik zat.
Verwijderd
Ik hou het ook bij 1 kan ik jullie vertellen
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sommigen houden er ook een strakke planning op na, zo van "ik ben nu 22 en moet nog afstuderen en een baan krijgen, maar ik wil niet dat ik ver in de vijftig ben als mijn kinderen nog op school zitten, en de leeftijden moeten niet te dicht bij elkaar zijn, dus krijg ik er een als ik 25 ben, een als ik 28 ben, een als ik 30 ben en een als ik 33 ben"
Dat is wel ziekelijk :').
Oud 25-02-2010, 11:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik wil er later maar één die ik kan verwennen
Huhu, jij bent zeker enigst kind? (bedoel ik verder niks mee, maar kinderen die enigst kind zijn willen er zelf ook vaak maar 1. of juist niet)
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind dat maar eng. En sowieso hoezo vier, echt. Dat je besluit dat je kinderen ooit wilt door moedergevoelens etc. dat snap ik. Maar het aantal nu al bepalen. ;x
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik hou het ook bij 1 kan ik jullie vertellen
Heb je een kind? dat wist ik niet eens
Oud 25-02-2010, 11:33
Sherlock
Sherlock is offline
Tink* en *Miekje* waarom duurt het uitzoeken van de nieuwe fb zo lang?;x
Oud 25-02-2010, 11:33
Tink*
Tink* is offline
Ik wil er minstens twee, want ik vind het belangrijk dat het kind leert wat een broer-zus (oid) relatie is en leert te delen.
Oud 25-02-2010, 11:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tink* en *Miekje* waarom duurt het uitzoeken van de nieuwe fb zo lang?;x
Nou wat denk je zelf. Als jij met een grote groep overlegt duurt het toch ook wel even voordat iedereen z'n mening heeft gegeven en heeft gediscussieerd.
Oud 25-02-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Huhu, jij bent zeker enigst kind? (bedoel ik verder niks mee, maar kinderen die enigst kind zijn willen er zelf ook vaak maar 1. of juist niet)
nee maar ik heb een broer van 7 jaar ouder en soms voel ik mij wel enigst kind, 2 snap ik wel maar ik vind het heel jammerlijk dat ons leeftijdsverschil zo groot is
Oud 25-02-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is een oergevoel.

Eigenlijk is het vrij logich, want bij mensen werkt het net zoals bij dieren. Voorbeeld:

Als je twee kippen hebt (dus hennen en geen hanen), zal er altijd één de baas zijn, desnoods vechten ze erom. Vaak loopt zo'n gevecht uit tot de dood van een van de kippen.

Als je drie kippen hebt, zullen er altijd twee samenspannen tegen de ander.

Met vier kippen gaat het vrijwel altijd goed. Dat komt omdat je dan twee 'paren' hebt. Wie vier kippen heeft en ze een tijdje observeert, zal zien dat er steeds twee bepaade kippen met elkaar optrekken, en de andere twee ook.

Conclusie: met vier kinderen heb je het minste kans dat er iemand buiten de boot valt.

hm ik denk niet dat dat hun reden is
Oud 25-02-2010, 11:36
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou wat denk je zelf. Als jij met een grote groep overlegt duurt het toch ook wel even voordat iedereen z'n mening heeft gegeven en heeft gediscussieerd.
Met hoeveel moeten jullie dat dan doen? Ik dacht alleen van DK
Oud 25-02-2010, 11:36
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nee maar ik heb een broer van 7 jaar ouder en soms voel ik mij wel enigst kind, 2 snap ik wel maar ik vind het heel jammerlijk dat ons leeftijdsverschil zo groot is
Mijn broertje en ik schelen maar 11 maanden dus we zijn ook matties
Oud 25-02-2010, 11:37
Verwijderd
Volgens mij mag elke FB zijn mening geven, aangezien je FB op het forum bent?
Oud 25-02-2010, 11:37
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Met hoeveel moeten jullie dat dan doen? Ik dacht alleen van DK
Nou dus met iedereen.
Oud 25-02-2010, 11:38
Tink*
Tink* is offline
Mijn broertjes en ik schelen anderhalf en vier jaar. En ik kan het eigenlijk het beste vinden met de jongste.
Sherlock
Sherlock is offline
Dan snap ik het wel! alleen schat ik mijn kansen nu alleen maar lager in;x
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb ook een 6 jaar oudere zus, maar ik heb er nooit problemen mee gehad. En als je het geluk hebt erg vruchtbaar te zijn, kun je er ongeveer zelf voor zorgen wat het leeftijdsverschil is tussen je koters.

En wat Tink* zegt. Vrijwel alle loners die ik ken zijn zo egoďstisch en verwend als de pest . Daar kunnen ze zelf weinig aan doen, dat ligt bij de ouders. Maar als je als ouder maar één kind hebt dan kun je er volgens mij ook wel voor zorgen dat je kind geen egocentrisch verwend nest wordt.
Oud 25-02-2010, 11:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hm ik denk niet dat dat hun reden is
Nee, het is ook een onbewust gevoel .
Oud 25-02-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel ziekelijk :').
En bovendien nogal problematisch als het niet loopt zoals je had verwacht. Want stel je wil je eerste kind op je 25e dus je stopt met de pil op je 24e (kan ik vanuit medisch standpunt alleen maar toejuichen ). En dan raak je niet zwanger. Op je 27e een keer een positieve test, maar wordt een vroege miskraam. Dus op je 28e ga je naar de dokter en je doet allerlei testen en je bent 29 tegen de tijd dat duidelijk is dat het alleen met IVF gaat lukken, dus dan doe je een IVF poging maar die faalt en daar ben je zo geschokt door dat je pas een halfjaar later een tweede aandurft en die werkt wel en dan ben je 30 tegen de tijd dat het kind geboren wordt en als je 32 bent wil je nog een kind dus doe je weer IVF maar de eerste poging faalt en de tweede ook en dan twijfel je of het wel de hormoontherapie waard is dus je wacht een jaar en besluit dan toch een kind te willen en dan lukt de derde poging wel dus ben je 34 als de tweede geboren wordt.
Dat kan óók zomaar gebeuren. En het is natuurlijk niet nodig om te gaan doemdenken, maar verwachten dat je het tot op het jaar nauwkeurig kunt plannen gaat toch ook wel erg ver.
Oud 25-02-2010, 11:41
Sherlock
Sherlock is offline
Mijn zusje is 1.5 jaar jonger en verschrikkelijk KUT.

Voorbeeld:

Gister wou ik net het huis uit lopen omdat ik naar werk ging en ik zag mijn zusje lopen met een schaal chips. Ik pak er eentje en ze schiet helemaal uit haar slof. WTF PAK JE MIJN CHIPS AAHFAJDFJAPFJAPOFJPEJFAPDOJPDFjiojfaoiwdjafpawejifpweaf!!!!!!111!!!!11 one!!!!!1! Ik reageer daar op: Rustig maar hoor het was er fucking eentje! JA MAAR WEL DE LEKKERSTEkdajfioawjefpweafujwaepeifjwaepfjawespaje!!!!!

Oud 25-02-2010, 11:43
Verwijderd
De mensen die ik ken die enig kind zijn, zijn eigenlijk allemaal sociale en vriendelijke mensen die een erg sterke en stabiele band met hun ouders hebben. Ze hadden er alleen wel allemaal vroeger een hekel aan om op vakantie te gaan.
Oud 25-02-2010, 11:47
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het alleen echt superstom dat mijn broertje een vriendinnetje heeft. Want nu spreek ik hem nooit meer want of hij is weg naar haar als ik daar ben, of zij is erbij en dat is ook stom.
Oud 25-02-2010, 11:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En bovendien nogal problematisch als het niet loopt zoals je had verwacht. Want stel je wil je eerste kind op je 25e dus je stopt met de pil op je 24e (kan ik vanuit medisch standpunt alleen maar toejuichen ). *verhaal*
Waarom? Is dat beter voor je ofzo?
Oud 25-02-2010, 11:54
Verwijderd
Kinderen krijgen kun je het best doen als je tussen de 20 en de 30 bent, want dan is de kans op zwangerschapscomplicaties het laagst!
Oud 25-02-2010, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
aha!
Oud 25-02-2010, 11:56
Tink*
Tink* is offline
Mijn tante gaat ook een beebie krijgen.
Oud 25-02-2010, 11:59
Verwijderd
Ik wil net als Mean 1 kind en die krijgt op zijn vierde een creditkaartje en kan van nature arrogant kijken
Oud 25-02-2010, 12:00
Verwijderd
ik kan die tabel niet terugvinden waarin staat hoe oud nederlandse vrouwen zijn als ze kinderen krijgen.
Oud 25-02-2010, 12:05
Verwijderd
Wel een andere.
In 2008 werden er in Nederland 184 634 kinderen geboren, daarvan hadden 1 905 een moeder onder de 20 (1%), 16 336 een moeder tussen 20 en 25 jaar (10%), 50 710 een moeder tussen 25 en 30 jaar (27%), 69 132 een moeder tussen 30 en 35 jaar (37%), 39 455 een moeder tussen 35 en 40 jaar (21%), 6 817 een moeder tussen 40 en 45 jaar (4%) en 279 een moeder boven de 45 (0,2%).
Oud 25-02-2010, 12:07
Verwijderd
Midden 20, nog geen kinderen. Verwacht ook niet dat ze in zicht komen voor mijn 30e. Maar ach, je weet maar nooit
Oud 25-02-2010, 12:11
Sherlock
Sherlock is offline
Ik hoef ook echt niet voor mijn 25ste kinderen te hebben hoor.
Oud 25-02-2010, 12:13
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mij ziet het er ook niet naar uit dat ik kinderen ga hebben voor mijn 25e. En al zeker niet al ga ik door met mijn huidige vriendje.
Oud 25-02-2010, 12:15
Sherlock
Sherlock is offline
Ik wil wel een meisje lijkt me leuk met die vriendjes

Regels voor berichten