Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk is het vrij logich, want bij mensen werkt het net zoals bij dieren. Voorbeeld: Als je twee kippen hebt (dus hennen en geen hanen), zal er altijd één de baas zijn, desnoods vechten ze erom. Vaak loopt zo'n gevecht uit tot de dood van een van de kippen. Als je drie kippen hebt, zullen er altijd twee samenspannen tegen de ander. Met vier kippen gaat het vrijwel altijd goed. Dat komt omdat je dan twee 'paren' hebt. Wie vier kippen heeft en ze een tijdje observeert, zal zien dat er steeds twee bepaade kippen met elkaar optrekken, en de andere twee ook. Conclusie: met vier kinderen heb je het minste kans dat er iemand buiten de boot valt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm ik denk niet dat dat hun reden is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat Tink* zegt. Vrijwel alle loners die ik ken zijn zo egoďstisch en verwend als de pest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kan óók zomaar gebeuren. En het is natuurlijk niet nodig om te gaan doemdenken, maar verwachten dat je het tot op het jaar nauwkeurig kunt plannen gaat toch ook wel erg ver. |
![]() |
|
Mijn zusje is 1.5 jaar jonger en verschrikkelijk KUT.
Voorbeeld: Gister wou ik net het huis uit lopen omdat ik naar werk ging en ik zag mijn zusje lopen met een schaal chips. Ik pak er eentje en ze schiet helemaal uit haar slof. WTF PAK JE MIJN CHIPS AAHFAJDFJAPFJAPOFJPEJFAPDOJPDFjiojfaoiwdjafpawejifpweaf!!!!!!111!!!!11 one!!!!!1! Ik reageer daar op: Rustig maar hoor het was er fucking eentje! JA MAAR WEL DE LEKKERSTEkdajfioawjefpweafujwaepeifjwaepfjawespaje!!!!! ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wel een andere.
In 2008 werden er in Nederland 184 634 kinderen geboren, daarvan hadden 1 905 een moeder onder de 20 (1%), 16 336 een moeder tussen 20 en 25 jaar (10%), 50 710 een moeder tussen 25 en 30 jaar (27%), 69 132 een moeder tussen 30 en 35 jaar (37%), 39 455 een moeder tussen 35 en 40 jaar (21%), 6 817 een moeder tussen 40 en 45 jaar (4%) en 279 een moeder boven de 45 (0,2%). |
![]() |
|
|