![]() |
|
euhm, de eerste keer da'k 'masturbeerde' (wist niet eens da dat woord bestond) had ik eerlijk gezegd geen idee wat ik aan het doen was, weet ook niet of ik wel een orgasme heb gehad, maar denk et niet...
de eerste keer dat ik een orgasme gekregen heb, wist ik wel heel erg goed wat ik deed en wat ik wou bereiken... |
![]() |
|
![]() |
Ik herinner me niet meer wanneer dat was. Eerst was het wat experimenteren en voelen hoe het was. In het begin kwam ik niet klaar maar het voelde wel lekker en ja dan ga je door en weet je goed waar je mee bezig bent. Raar dat ik me die eerste maal niet herinner, het moest dus niet spectaculair geweest zijn
![]() |
![]() |
|
Ik herinner me niet meer precies hoe ik t deed maar t was thuis in bed, en had idd het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moest. En de avond erna weer en weer en weer en dat mijn ouders hadden gevraagd waarom ik 's nachts zoveel naar de wc ging, of ik dat niet beter kon doen voor ik naar bed ging
![]()
||
Citaat:
Ook werd die van mij door mn vriend veroorzaakt en het voelde echt super!!! ![]()
||
*jank* nog nooit orgasme gehad.....
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik speelde rond die tijd nogal veel met me klitje enz en vond het een heerlijk gevoel daarom deed ik het ook zo vaak. tot ik op een keer ineens klaarkwam terwijl ik bezig was wat NOG lekkerder was. daarna ging ik steeds langer door en kreeg steeds meer de technieken van het klaarkomen onder de vingers
![]() ![]()
|
![]() |
ach, ik wist dat als ik aan mijn piemel zou trekken dat dat uiteindelijk een goed gevoel gaf...verder wist ik echt niet wat er zou komen...
![]() maar het was wel een hele leuke, nieuwe ervaring ![]()
|
ik lag in het bed van me ouders ik had een lekker gevoel en toen lag mij beuk vol. ik allemaal raar kijken. en toen wist ik het ik was klaargekomen. ik schrok niet ik vond het zo lekker dat ik in mijn eigen bed ging liggen en nog een keer kwam
|
![]() |
De schrik sloeg me om het hart bij m'n eerste orgasme, dat weet ik nog! Ik wist echt niet wat me overkwam, en ik herinner me ook nog dat ik een stil keelgegrom niet kon onderdrukken (wetende dat mijn zus in dezelfde kamer lag, kijk ik hier met schaamrood op de kaken naar terug!)
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Seksualiteit |
zo'n heftig orgasme dat je moet huilen Trinity | 36 | 14-09-2006 16:42 | |
Algemene schoolzaken |
Enge Docent joelnvt | 28 | 16-06-2004 13:31 | |
Seksualiteit |
wat is dit? Vini-Vidi-Vici | 26 | 03-03-2004 10:33 | |
Seksualiteit |
Meiden die nog *nooit* zijn klaargekomen... sofie3 | 26 | 11-07-2002 18:31 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |