Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 07:26
sofie3
sofie3 is offline
Ik las afgelopen weekend in een tijdschrift een artikeltje over het feit dat twintig tot vijfentwintig procent van alle (volwassen) vrouwen nog nooit in hun leven is klaargekomen. Niet door het zelf te doen, en niet door te vrijen met iemand anders. Ik ben best geschrokken door dit cijfer. Theoretisch zou dit dus willen betekenen dat er op dit forum ook meiden zitten die geen flauw idee hebben hoe een orgasme aanvoelt...? Wie durft zich aanmelden?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:16
snoopy
snoopy is offline
is dat echt zo?! Jeetje~! Ik weet van mezelf dat ik wel al best oud was (bijna 18) toen ik voor het eerst een orgasme kreeg, maar nooit....
Oud 08-07-2002, 10:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Lijkt me erg zeg!! Ik had eerst wel vaker een orgasme gehad door masturbatie, maar nooit door een jongen. Alleen nu, met mijn huidige vriend, lukt het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 13:20
Chica Roja
Chica Roja is offline
Nou, zal ik dan maar de eerste zijn die daar voor durft uit te komen?? Ik ben nog nooit echt klaargekomen en ik heb geen idee waar dat aan ligt.. ik heb het met veel te veel mensen gedaan, maar tis nooit gebeurd...
Met mijn huidige vriend proberen we het vaak, maar wil t ook niet lukken... ik krijg een heel warm gevoel op een gegeven moment, en begin te schokkken, maar het echte samentrekken zoals ze zeggen heb ik nog nooit gehad...
Hoop trouwens wel dat ik niet de enige ben.. :-(
Best vervelend, maar ik weet niet wat ik mis.. dat scheelt... :-(
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 13:39
Semele
Semele is offline
Nou ja, ik ook dus. En om eerlijk te zijn doet het me verder niet veel. Ik bedoel, hoe kun je iets missen wat je nog nooit hebt meegemaakt? En ik heb ook niet een ontzettende drang ofzo om het wel mee te maken.

Seks vind ik lekker, dus waarom zou ik ontevreden zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:55
Verwijderd
Ik wel, maar tduurt alleen verschrikkelijk kort...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 15:53
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Ik wel, maar tduurt alleen verschrikkelijk kort...
1 seconde?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 16:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik las afgelopen weekend in een tijdschrift een artikeltje over het feit dat twintig tot vijfentwintig procent van alle (volwassen) vrouwen nog nooit in hun leven is klaargekomen. Niet door het zelf te doen, en niet door te vrijen met iemand anders. Ik ben best geschrokken door dit cijfer. Theoretisch zou dit dus willen betekenen dat er op dit forum ook meiden zitten die geen flauw idee hebben hoe een orgasme aanvoelt...? Wie durft zich aanmelden?

Ik heb mijn eerste orgasme een paar weken geleden gehad..
Ik dacht ook dus dat ik bij die 20 tot 25 % hoorde.. GELUKKIG niet
Oud 08-07-2002, 16:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wat ik me dus ook afvraag: hoeveel vrouwen DENKEN dat ze een orgasme hebben gehad, terwijl t enkel nog maar et voorgevoel was?
Oud 08-07-2002, 17:10
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Wat ik me dus ook afvraag: hoeveel vrouwen DENKEN dat ze een orgasme hebben gehad, terwijl t enkel nog maar et voorgevoel was?
Een orgasme herken je in de meeste gevallen wel denk ik zo.
Oud 08-07-2002, 17:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metalgirl schreef:

Een orgasme herken je in de meeste gevallen wel denk ik zo.
Stel je bent aan het sexen. Je hebt nooit een orgasme gehad. En ineens krijg je een lekker gevoel (maar je weet niet dat dat nog geen orgasme is). Hoezo zou je dan niet kunnen denken dat dat je orgasme was?
Oud 08-07-2002, 17:33
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Stel je bent aan het sexen. Je hebt nooit een orgasme gehad. En ineens krijg je een lekker gevoel (maar je weet niet dat dat nog geen orgasme is). Hoezo zou je dan niet kunnen denken dat dat je orgasme was?
doordacht...maar ik kan me wel min of meer vinden in je standpunt
Oud 08-07-2002, 19:34
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Waarschijnlijk heb je verhalen gehoord over hoe speciaal een orgasme is. "Zomaar een lekker gevoel" hebben meiden die nog nooit zijn gekomen vast al wél gehad. Als je niet kan klaarkomen kan je nog wel vreselijk geil worden en de fases voor het orgasme beleven. Het is dan juist het orgasme wat niet "lukt".
Oud 08-07-2002, 20:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
nah het verschiol tussen een lekker gevoel en klaarkomen merk je toch wel? Klaarkomen is veel intenser bij de meesten tenminste.
Oud 08-07-2002, 20:48
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
metalgirl schreef:

Waarschijnlijk heb je verhalen gehoord over hoe speciaal een orgasme is. "Zomaar een lekker gevoel" hebben meiden die nog nooit zijn gekomen vast al wél gehad. Als je niet kan klaarkomen kan je nog wel vreselijk geil worden en de fases voor het orgasme beleven. Het is dan juist het orgasme wat niet "lukt".
Volgens mij heb ik dat.. ik heb dan echt zoiets van fuuck dit is lekker, en het is dan wel een hoogtepunt, en ik heb dan ook wel eens een beetje schokjes en samentrekkingen maar niet echt dat ik in extase raak ofzo.. misschien stel ik me er wel teveel van voor. Ik weet het niet.
Oud 08-07-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Chica Roja schreef:
ik krijg een heel warm gevoel op een gegeven moment, en begin te schokkken, maar het echte samentrekken zoals ze zeggen heb ik nog nooit gehad...
exact hetzelfde hier
maar volgens mij kom ik wel klaar, alleen totaal niet 'hevig', dat je echt zegt "wow "

*blue*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:57
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ikke Maar we werken eraan
Oud 09-07-2002, 18:57
charly not
charly not is offline
ikke nog nooit...

ik heb geen flauw idee wat ik me er bij moet voorstellen.. en als ik dit zo lees hier allemaal.. dan ben ik volgens mij nog geneens in de buurt geweest
Oud 09-07-2002, 19:38
-Enid-
-Enid- is offline
'k ook niet, wel het gevoel voor een orgasme, maar dan ga ik me teveel concentreren op het klaarkomen, en woeps, weg is het. *zucht*
Oud 10-07-2002, 00:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

nah het verschiol tussen een lekker gevoel en klaarkomen merk je toch wel? Klaarkomen is veel intenser bij de meesten tenminste.
Hoe kan je een verschil merken als je het ene gevoel niet hebt om mee te vergelijken?
Oud 10-07-2002, 18:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Hoe kan je een verschil merken als je het ene gevoel niet hebt om mee te vergelijken?
Omdat het een veel en veel heftiger is dan het andere.
Oud 10-07-2002, 21:24
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
als iedereen zo goed weet hoe het voeld. kan iemand het dan mischien ook omschrijven!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 00:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Omdat het een veel en veel heftiger is dan het andere.
Hoe weet je nou dat er nog iets heftigers gaat komen als je denkt dat wat je al gehad hebt een orgasme was?
Oud 11-07-2002, 00:57
Baxx
Baxx is offline
zommige testen slaan dus nergens op owkee in het begin sanp ik wel maar tot je volwassen ben whahahaha laat me niet laggen tijdschriften spreken amper de waarheid
Oud 11-07-2002, 15:38
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Citaat:
Omdat het een veel en veel heftiger is dan het andere
Citaat:
Hoe weet je nou dat er nog iets heftigers gaat komen als je denkt dat wat je al gehad hebt een orgasme was?
Bij mij heeft mijn vriend het gezegd
T is wel zo, je *merkt* het gewoon hoor... Als je gewoon een superlekker gevoel hebt, heb je wel het gevoel dat je van de wereld bent, maar als je een orgasme krijgt, BEN je echt van de wereld.

Citaat:
als iedereen zo goed weet hoe het voeld. kan iemand het dan mischien ook omschrijven!!!
Nou, eerst is het gewoon "hmmm dit is best lekker"...
Dan krijg je "wauw, dit word wel heel heftig "
En dan voel je een superlekker warm gevoel opkomen... Als je vriend dan lekker verder doet met wat ie bezig is (of jijzelf) en jij concentreert je op dat gevoel (op dit punt hou ik meestal mijn adem in, vraag me ni waarom ), dan ontlaad het gevoel zich en krijg je een hele spanning over je lichaam... En dan ben je dus klaargekomen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:19
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

En dan voel je een superlekker warm gevoel opkomen... Als je vriend dan lekker verder doet met wat ie bezig is (of jijzelf) en jij concentreert je op dat gevoel (op dit punt hou ik meestal mijn adem in, vraag me ni waarom ), dan ontlaad het gevoel zich en krijg je een hele spanning over je lichaam... En dan ben je dus klaargekomen
Bij mijn gaan op het hoogtepunt dus alle spieren ook nog 'ns ritmisch samentrekken... een beetje zoals bij de jongens zeg maar...
Oud 11-07-2002, 18:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Ja daar heb je iets. Maar als je ervan overtuigd bent een orgasme te hebben gehad is dit meestal ook zo. De post van -Meisje- verklaart een en ander nog wat beter. En omschrijft ook goed het gevoel van klaarkomen. Is bij mij precies hetzelfde hoor.

Regels voor berichten