Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2010, 18:57
Verwijderd
Hoe heb jij jouw nagels? Lang of kortgeknipt? Bijt je? Lak je ze? Wat vind je van gel- of acrylnagels? Heb je altijd een vijl op zak?

Ik heb jaren nagelgebeten. Paar keer nepnagels laten zetten, maar die hielden niet. Toen gestopt met nagelbijten en prachtige lange nagels laten groeien, soms een french manicure erop en iedereen dacht dat ze nep waren. Tot ik vorig jaar weer een bijtaanval kreeg en ze nog korter dan vroeger beet. Voor Kerst weer nepnagels laten zetten, maar het is een feit: gel of acryl houdt gewoon niet bij mij. Nu waren ze weer lang, maar door mijn kuiswoede zijn er 2 afgebroken en daar kan ik niet tegen, dan moeten ze allemaal ingekort. Wel zijn ze gelakt, gisteren goudgroen, nu is zwart aan het drogen.
Ik ben gek op nagellak, heb zo'n 40 kleuren, en dan heb ik er pasgeleden nog zo'n 20 weggegooid. Helaas zijn ze niet allemaal kwalitatief en bladderen ze snel, dus wordt er veel gelakt .

Mijn teennagels hou ik kort overigens. Lak ik alleen in de zomer of als ik echt veel zin heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2010, 19:50
Verwijderd
Kort, want hygiënisch. Ik bijt soms op de randjes aan de zijkant. Heb vaak kleurloze lak of halfdoorschijnende parelmoer- of glitterlak, bezit daar een stuk of vijf tinten van. Op het moment zit er 'coconut kiss' op, dat is zilverig roze parelmoer. Ik heb nooit een vijl op zak. Ik vind nepnagels meestal een beetje eng. Teennagels ook kort en soms lak, meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 20:27
Verwijderd
Gewoon zoals (bijna) alle jongens. Korte nagels, geen lak en geen vijl op zak. Nagelbijten doe ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 21:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Meestal kortgeknipt! Ik lak ze alleen voor feesten (niet altijd) en ik doe nog steeds aan nagelbijten, naja ik bijt eerder de velletjes rond mijn nagel weg en na een bad zie ik pas hoe voos dat is

Vijlen doe ik vaak na het knippen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 07:19
Verwijderd
Mijn nagels zijn best lang. Meestal heb ik doorzichtige nagellak op mijn nagels, en soms in de zomer fel roze/rood etc. Mijn teennagels zijn wel kort, en die lak ik meestal niet. Mijn moeder is pedicure, en zij kan dr wel van alles mee, dat is wel handig in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 08:44
ragdoll
ragdoll is offline
vroeger waren ze lang, maar nu altijd kort en gelakt. liefst rood of zwart of iets daartussenin, in een gekke bui nog wel eens lichtroze

en NU moet ik aan het werk.
Oud 31-03-2010, 08:47
WAT
WAT is offline
liefst halflang, met of zonder kleurtje maakt niet uit en heb altijd een vijl bij me omdat ik anders te snel mijn nagels kwijt ben
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 13:35
sabrosa
sabrosa is offline
Mijn nagels zijn halflang, dus een klein randje wit is altijd welkom. Ze zijn ook ALTIJD gelakt met een kek kleurtje heb er teveel om op te noemen, vaak donkere kleuren of juist pastel kleuren zoals poederroze. Voor de rest geen speciale verzorging, gewoon paar keer in de week mooi lakken thats it.
Oud 01-04-2010, 20:14
Giles
Giles is offline
Citaat:
Mijn nagels zijn halflang, dus een klein randje wit is altijd welkom.
Ik vind te grote randen wit erg camperish staan, dus daarvoor knip ik mijn nagels af. Helaas groeien de nagels van mijn linkerhand langzamer dan die aan mijn rechterhand dus kan ik niet voor complete symmetrie zorgen. Ik gebruik geen nagellak.
Oud 02-04-2010, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een nagelbijter, maar ik doe 't wel netjes, dus niet dat ze helemaal scheef en afgeraffeld zijn ofzo.
Nagellakjes vond/vind ik wel leuk en heb ook allerlei kleuren staan (paars, zwart, felgroen, parelmoerblauw etc.), maar die kan ik alleen op als ik meerdere dagen vrij heb, want ik mag vanwege de hygiene geen nagellak op hebben tijdens het werk.
In de zomer lak ik m'n teennagels wel, want dat ziet er beter uit in teenslippers en dan valt het minder op als ik vieze nagels heb. (Hee, dat gebeurd nou eenmaal in slippers!)
Oud 02-04-2010, 09:12
Verwijderd
kort want school maar ze groeien echt heel hard en zijn ook vet mooi dus als ik vakantie heb laat ik ze groeien en lak ik ze
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 13:44
Verwijderd
Ik heb mijn nagels altijd kort. Netjes en gelakt (transparante, geen kleurtjes).
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 13:47
sabrosa
sabrosa is offline
Mijn nagels scheuren altijd als ze op een iets te lange lengte komen, dan is het voor mij altijd tijd om er weer een knipper op te zetten
Oud 02-04-2010, 17:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kort omdat ik dat fijn vind en omdat ik op een ziekenhuislab werk en het dus verplicht is. Nagellak mag eigenlijk ook niet, zie het bij collega's wel eens maar lak m'n vingernagels eigenlijk nooit. M'n teennagels wel in de zomer. Meestal zilver en soms roze.
Reageren

Regels voor berichten