Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat dit niet zomaar een bevlieging is weten we allebei omdat we allebei op de hoogte zijn van wat er met je is gebeurd. Afgaande op wat je hebt meegemaakt is het niet zo verwonderlijk dat het je nog steeds achtervolgt, maar het belangrijkste is in ieder geval dat je professionele hulp hebt zodat je er over kunt praten.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus, prima dat je ermee bezig bent (niet de hele tijd hoop ik) en probeer dingen op een rijtje te zetten voordat je volwassen bent ![]() Cat ps. als je een nogal roerig verleden hebt gehad word je vaak ook sneller volwassen.. merk ik aan mensen om me heen..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Zodra je in de puberteit ga je je dingen realiseren. Dingen die je in je verleden hebt meegemaakt zijn zeker de dingen die dan tot je doordringen.
Dat verleden heeft je wel gemaakt tot wat je nu bent. Dingen in het verleden kunnen vervelend zijn geweest, maar ze laten vaak goede eigenschappen achter, hoe moeilijk dat ook is om te zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Want dan zit ik binnenkort *hopelijk* niet meer zo erg met verscheidene dingen. Mijn leven zoals het nu is kan ermee door. Heb niks om ongelukkig door te worden, alleen depressie. En door die depressie denk ik de hele tijd terug aan bepaalde dingen die ik heb proberen te vergeten. Voel me vaak gewoon dood van binnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf ben een erg moeilijk persoon, ik kan apart reageren op dingen die voor anderen heel normaal zijn. Ik heb angsten die anderen niet kennen. Dat zorgt ervoor dat veel mensen niet eens de moeite nemen om me beter te leren kennen (als ze tegen die dingen op lopen dan). Aan de andere kant kan ik andere dingen weer heel goed hebben. Als iemand in mijn omgeving overlijd o.i.d., kan ik daar heel rustig op reageren en laat ik me daardoor niet in een put douwen. Ook kunnen mensen alles kwijt aan mij, ik zit er niet mee, ik begrijp bijna alles en kan het ook weer van me af zetten. Als je altijd hebt moeten vechten voor je leven, krijgt niemand je meer zo snel eronder ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Suspense: schrijven in verleden of in tegenwoordige tijd? Verwijderd | 8 | 06-04-2010 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Verleden MoonFairy | 14 | 08-05-2005 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
toekomstig verleden freggelfreak | 4 | 01-08-2004 14:22 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vragen over breuk met verleden Trudydewit | 0 | 18-11-2002 10:05 | |
ARTistiek |
De verleden tijd (mini-verhaaltje) Line | 2 | 22-11-2001 05:51 | |
Verhalen & Gedichten |
het verleden,de schepper van vandaag en morgen de wijze jodokus | 10 | 10-08-2001 13:18 |