Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2010, 12:30
Missy
Missy is offline
Ben je zelfverzekerd of juist niet? Wat vind je mooi aan jezelf of wat niet? Op welke momenten vind je jezelf aantrekkelijk? Waar ligt dat aan?
Oud 29-04-2010, 12:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soms. Ik vind mijn ogen mooi, en mijn haar, als het leuk zit.
Ik vind mezelf aantrekkelijk als ik voor het uitgaan ofzo een tijd voor de spiegel heb gestaan, mijn make up mooi zit, mijn tieten mooi uitkomen in mijn truitje, ik geen vetrol boven mijn broek uit zie komen en als ik hakken aanheb. Met die hakken ben ik later op de avond niet meer zo heel blij maar goed.
Ligt er vooral aan omdat ik dan moeite heb gedaan om er mooi uit te zien, en als het dan gelukt is, ben ik trots. En op hakken voel ik me supervrouwelijk en dus supersexy.

Maar op een goede dag ben ik al heel blij met mezelf als mijn haar en/of make up leuk zit, dan heb ik geen hakken oid nodig verder
Oud 29-04-2010, 13:08
Verwijderd
Ik ben altijd zelfverzekerd. Misschien omdat het gewoon in mijn karakter zit, maar daarnaast is het ook mogelijk dat ik niks op of aan te merken heb aan mijn eigen. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar zeg gewoon dat ik tevreden ben.

Overigens, ligt het aan het weer hoe ik mij voel. Op donkere dagen, ben ik erg vluchtig en lui. Op zonnige dagen voel ik mij gewoon kiplekkerder en ga ook veel meer doen met mijn haar bijv

Overigens, vraag ik mij zelf altijd af, voor wie ik het zou moeten doen? voor mijn eigen of voor iemand anders.
Mijn conclusie is ook dat ik het echt voor de buiten wereld doe, want mij boeit eigenlijk het niet hoe iemand over mij oordeelt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 13:20
Verwijderd
Ik ben wel redelijk zelfverzekerd maar ik vind mezelf niet super lekker. Ik hoor vaak dat ik mooi haar heb maar daar houdt het wel mee op. Minder blij ben ik met mijn neus en wenkbrauwen en ik vind dat er twee kilo afmoet in verband met de zomer. Ik snoep sowieso nooit maar komende tijd met dit weer meer salades essen. Verder ben ik wel zelfbenoemd metroman want ik heb best wel veel producten en hou van mooie kleren maar iedereen die me ooit heeft gemeet weet dat ik geen extreem gestyled type ben Ik draag wel altijd een luchtje, op een of andere manier voel ik me dan iets meer zeker. Geen idee waar dat op slaat eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 13:27
Henck
Henck is offline
Ik vind mijzelf altijd een knappe jongeman

MVG,
'Enck
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 14:00
Allure
Allure is offline
Citaat:
Overigens, vraag ik mij zelf altijd af, voor wie ik het zou moeten doen? voor mijn eigen of voor iemand anders.
Mijn conclusie is ook dat ik het echt voor de buiten wereld doe, want mij boeit eigenlijk het niet hoe iemand over mij oordeelt.
Ik snap je zin niet. Je doet het voor de buitenwereld maar het boeit je niet hoe de buitenwereld over je denkt?

Ik vind mezelf er erg doorsnee uitzien. Tussen lelijk en knap in. Aantrekkelijk ben ik zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 14:04
Miekje*
Miekje* is offline
Sommige mensen vinden mij weleens te zelfverzekerd overkomen . Terwijl ik dat helemaal niet zo erg ben. Maar ja, dan zal het wel niet aan mij liggen.

Ik vind mijn eigen haar wel mooi als het mooi zit. En ik ben wel tevreden met mijn kont. Ik zou graag wel wat mooier willen zijn in mijn gezicht, maar je kunt niet alles hebben hè.

Ik vind mijzelf eigenlijk alleen aantrekkelijk als ik een shirtje/jurkje aanheb met een mooi decolleté en hakken. Maar dat heeft menig vrouw, denk ik. Verder vind ik me wel aantrekkelijk als ik (bijna) naakt tegen mijn vriendje aan in bed lig.
Oud 29-04-2010, 14:04
Philosophy
Philosophy is offline
Nee.
Oud 29-04-2010, 14:19
Verwijderd
Doorsnee.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 15:08
Verwijderd
ik vind mezelf niet aantrekkelijk, eerder interessant lelijk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 15:19
Verwijderd
Ik heb mijn aantrekkelijke dagen, maar zeker ook onaantrekkelijke dagen. En vooral veel 'wel prima'-dagen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 15:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Over het algemeen ben ik vrij zeker over hoe ik eruitzie. Maar het is meer dat ik het niet zo heel belangrijk vind om iedereen omver te blazen met mijn uiterlijk, ik draag ook weinig makeup of heel opvallende kleren maar ik ben wel blij met mezelf. Als ik meer aandacht heb besteed aan mijn uiterlijk voel ik me vaak juist minder dan als ik weinig heb gedaan omdat ik bang ben dat men dan juist veel meer op me gaat letten. Ook voel ik me al gauw nep.
Oud 29-04-2010, 16:07
Verwijderd
Was dat maar waar, dan zou masturberen een stuk leuker worden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ben je zelfverzekerd of juist niet? Wat vind je mooi aan jezelf of wat niet? Op welke momenten vind je jezelf aantrekkelijk? Waar ligt dat aan?
Ik ben geloof ik gemiddeld-zelfverzekerd. Mijn ogen vind ik mooi, mijn neus en nog wel meer dingen verre van. Ik vind mezelf aantrekkelijk als ehm, kan dat wel? Ik vóel mezelf aantrekkelijk als ik goed in mijn vel zit, er uitgeslapen uitzie en door anderen aantrekkelijk wordt bevonden. Ofzoiets.

Citaat:
Was dat maar waar, dan zou masturberen een stuk leuker worden.
Ik zat ook al te denken, jezelf aantrekkelijk vinden, impliceert dat niet dat je op jezelf valt? Dat je echt áángetrokken bent tot jezelf? Dat is toch iets heel anders dan jezelf er mooi uit vinden zien of denken dat je een goede uitstraling hebt?

Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 16:29
Verwijderd
Ik ben niet echt zelfverzekerd, ik heb altijd bevestiging nodig van andere mensen. Dus als iemand tegen me zegt dat ik knap ben voel ik me ongeveer een dag lang knap, maar dan gaat het weer over. Dat is best kut eigenlijk, dat je afhankelijk bent van wat andere mensen van je vinden om jezelf knap te kunnen vinden. Dus om te vraag te beantwoorden: nee ik vind mijzelf niet echt knap.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je zin niet. Je doet het voor de buitenwereld maar het boeit je niet hoe de buitenwereld over je denkt?

Ik vind mezelf er erg doorsnee uitzien. Tussen lelijk en knap in. Aantrekkelijk ben ik zeker niet.
Ik bedoel; Ik moet in pak komen, omdat het bij mijn werk gewoon een vereiste is. Ik doe dat voor de buitenwereld. Ik doe mijn "plicht" even. Er zijn natuurlijk ook genoeg andere mensen die dat niks vinden en daar weer een mening over hebben. Het boeit mij dus niet hoe die buitenwereld over mij zou gaan denken

Snap je het een beetje? Ja.. ik wilde je je deze uitleg besparen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 18:29
Verwijderd
TS begint.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind mezelf niet knap nee. Bij vlagen kan ik mezelf heel lelijk of best wel mooi voelen. Zou wel leuk zijn als ik me ietsje beter zou voelen gemiddeld gezien. En ben het eens met CreativeMusic: ik ben over het algemeen ook heel erg afhankelijk van wat (ik denk dat) anderen van mij denken. Niet heel leuk.

Ik moet zeggen dat ik me wel mooier voel dan een aantal jaren geleden .
Oud 29-04-2010, 18:57
Sherlock
Sherlock is offline
Ik vind mezelf een dikkie maar verder ben ik tevreden omdat ik toch op zijn tijd complimentjes krijg
Oud 29-04-2010, 19:10
Verwijderd
Nee, ik vind mezelf absoluut niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 19:31
Verwijderd
Ik zie er trouwens vanavond écht lekker uit
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 29-04-2010, 19:51
Verwijderd
Ik vind mezelf meestal nogal lelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 21:07
Verwijderd
Ik ben echt super aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben trouwens wel blij met mijn ogen, haar (maar soms niet), lengte en ook wel met mijn figuur. Niet blij met huid (puistjes) en buik.
Oud 29-04-2010, 21:10
Verwijderd
oei! ehm..

Kan er veeeel beter uitzien, met normaal eten, beetje trainen en ietsje meer aandacht geven kwa mijn uiterlijk zie ik er binnen no time goed aantrekkelijk uit.

Nou gaat mijn innerlijke voor mijn fysieke, dus nee, op het moment niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 21:44
freezer
freezer is offline
Tuurlijk ik ben ice cold duh!!
Oud 29-04-2010, 22:31
Volk
Volk is offline
Ja, ik ben best zelfverzekerd. Ik vind alles mooi aan mezelf en niets niet mooi. Ik voel me het aantrekkelijkst als ik me goed voel, en als ik echt doodziek ben voel ik me minder aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 13:29
Naimin
Naimin is offline
Ja
Oud 30-04-2010, 14:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, ik ben zelfverzekerd, maar ik vind mezelf niet aantrekkelijk.
Ik heb meer een 'Ik ben lelijk, so what?' instelling.
Oud 30-04-2010, 14:47
Verwijderd
Ik ben zelfverzekerd en ik vind me zelf echt niet lelijk, en ja ik vind me zelf niet onaantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 00:29
Verwijderd
Offtopic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. Zeg Missy, hoort deze topic niet op Lifestyle? Of past het niet ook op Lichaam en Gezondheid? Want alleen als ze daar wérkelijk niet passen mag het op DK, toch? Of is het beleid niet zo streng als het over losse topics, gestart door een forumbaas, gaat?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 12:45
Verwijderd
ik heb altijd wat te klagen :wijf:
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:14
Verwijderd
Als ik op de details ga letten is eigenlijk niks echt goed, maar over het algemeen kom ik tamelijk aantrekkelijk over denk ik, helemaal als ik breed lachend in het rondte stuiter. Nou ja behalve voor mensen die daar een hekel aan hebben, maar die kom ik zelden tegen

Maar dat hangt niet helemaal samen met mijn zelfverzekerdheid geloof ik. Hoewel ik weet dat ik gemiddeld genomen tamelijk aantrekkelijk word gevonden tegenwoordig, kan ik me toch de ene dag afstotelijk vinden en de andere dag het gevoel hebben dat ik een godin ben Maar goed dat laatste dan toch vooral als je op zo'n warme lentedag als van de week op blote voeten in je zwierrokje en je truitje waarin je zo slank lijkt met de wind in je haar en de zon op de sproetjes op je neus door het gras struint en je jezelf een zomernimf voelt, dat idee. Terwijl ik dan misschien wel verbrand en verhit overkom en helemaal niet aantrekkelijk, weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Offtopic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. Zeg Missy, hoort deze topic niet op Lifestyle? Of past het niet ook op Lichaam en Gezondheid? Want alleen als ze daar wérkelijk niet passen mag het op DK, toch? Of is het beleid niet zo streng als het over losse topics, gestart door een forumbaas, gaat?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 19:34
freezer
freezer is offline
Citaat:
Weer een voordeel bij de forumbazen
Oud 01-05-2010, 20:46
arPos
arPos is offline
absoluut
Oud 02-05-2010, 00:07
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind mezelf wel een lekker kereltje, qua innerlijk én uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 01:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik vind mezelf wel een lekker kereltje, qua innerlijk én uiterlijk.
Jammer van dat "kereltje"

Ik ben in het algemeen redelijk tevreden. Er zijn altijd wel dingen waar ik over kan klagen natuurlijk en ik vind ook niet alles mooi, maar het had veel erger gekund.
Oud 02-05-2010, 01:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jammer van dat "kereltje"

Ik ben in het algemeen redelijk tevreden. Er zijn altijd wel dingen waar ik over kan klagen natuurlijk en ik vind ook niet alles mooi, maar het had veel erger gekund.
kereltje als in ventje, niet kereltje zoals in bikkelmannetje
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb altijd wat te klagen :wijf:
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 10:33
Verwijderd
Woest aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Woest aantrekkelijk
wwwww naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 12:32
Martiño
Martiño is offline
Ik vind mezelf niet lelijk, ik vind mezelf ook geen woest aantrekkelijke man.
Oud 02-05-2010, 13:27
Dott
Dott is offline
nee
Oud 02-05-2010, 18:00
Soundwave
Soundwave is offline
soms wel, soms niet , zie mezelf eigenlijk nooit zoveel
Oud 02-05-2010, 19:59
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 20:34
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee.
Oud 02-05-2010, 20:43
Jetle
Jetle is offline
ik vind mezelf mwah
ligt eraan hoe ik me voel op die specifieke dag, maar ik vind mezelf nooit echt mooi
en toch..
ik ben op zich best zelfverzekerd

behalve als het om speling gaat =}
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 20:44
Verwijderd
Nu lijkt het wel of ik erg hoog van de toren heb geblazen aangezien het merendeel hier vindt zich dat ze blijkbaar lelijk zijn. Ik vraag me af of dat ook niet te maken heeft in hoeverre en hoe snel je iets lelijk vindt? Ik vind mensen niet meteen 'wow' maar zodra ze geen hazenlip of mongolide hoofd hebben vind ik mensen niet echt heel lelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten