Advertentie | |
|
![]() |
|
Sommige mensen vinden mij weleens te zelfverzekerd overkomen
![]() Ik vind mijn eigen haar wel mooi als het mooi zit. En ik ben wel tevreden met mijn kont. Ik zou graag wel wat mooier willen zijn in mijn gezicht, maar je kunt niet alles hebben hè. Ik vind mijzelf eigenlijk alleen aantrekkelijk als ik een shirtje/jurkje aanheb met een mooi decolleté en hakken. Maar dat heeft menig vrouw, denk ik. Verder vind ik me wel aantrekkelijk als ik (bijna) naakt tegen mijn vriendje aan in bed lig.
|
Over het algemeen ben ik vrij zeker over hoe ik eruitzie. Maar het is meer dat ik het niet zo heel belangrijk vind om iedereen omver te blazen met mijn uiterlijk, ik draag ook weinig makeup of heel opvallende kleren maar ik ben wel blij met mezelf. Als ik meer aandacht heb besteed aan mijn uiterlijk voel ik me vaak juist minder dan als ik weinig heb gedaan omdat ik bang ben dat men dan juist veel meer op me gaat letten. Ook voel ik me al gauw nep.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 16:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet echt zelfverzekerd, ik heb altijd bevestiging nodig van andere mensen. Dus als iemand tegen me zegt dat ik knap ben voel ik me ongeveer een dag lang knap, maar dan gaat het weer over. Dat is best kut eigenlijk, dat je afhankelijk bent van wat andere mensen van je vinden om jezelf knap te kunnen vinden. Dus om te vraag te beantwoorden: nee ik vind mijzelf niet echt knap.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Snap je het een beetje? Ja.. ik wilde je je deze uitleg besparen ![]() |
![]() |
|
Ik vind mezelf niet knap nee. Bij vlagen kan ik mezelf heel lelijk of best wel mooi voelen. Zou wel leuk zijn als ik me ietsje beter zou voelen gemiddeld gezien. En ben het eens met CreativeMusic: ik ben over het algemeen ook heel erg afhankelijk van wat (ik denk dat) anderen van mij denken. Niet heel leuk.
Ik moet zeggen dat ik me wel mooier voel dan een aantal jaren geleden ![]()
|
Ik ben trouwens wel blij met mijn ogen, haar (maar soms niet), lengte en ook wel met mijn figuur. Niet blij met huid (puistjes) en buik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. Zeg Missy, hoort deze topic niet op Lifestyle? Of past het niet ook op Lichaam en Gezondheid? Want alleen als ze daar wérkelijk niet passen mag het op DK, toch? Of is het beleid niet zo streng als het over losse topics, gestart door een forumbaas, gaat?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik op de details ga letten is eigenlijk niks echt goed, maar over het algemeen kom ik tamelijk aantrekkelijk over denk ik, helemaal als ik breed lachend in het rondte stuiter. Nou ja behalve voor mensen die daar een hekel aan hebben, maar die kom ik zelden tegen
![]() Maar dat hangt niet helemaal samen met mijn zelfverzekerdheid geloof ik. Hoewel ik weet dat ik gemiddeld genomen tamelijk aantrekkelijk word gevonden tegenwoordig, kan ik me toch de ene dag afstotelijk vinden en de andere dag het gevoel hebben dat ik een godin ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben in het algemeen redelijk tevreden. Er zijn altijd wel dingen waar ik over kan klagen natuurlijk en ik vind ook niet alles mooi, maar het had veel erger gekund. ![]()
|
Verwijderd
|
Nu lijkt het wel of ik erg hoog van de toren heb geblazen aangezien het merendeel hier vindt zich dat ze blijkbaar lelijk zijn.
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat te doen? nickypicky | 52 | 06-09-2007 22:01 | |
Seksualiteit |