Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 16:26
Indy
Indy is offline
hoi,

ik weet sinds een tijd dat ik bisexueel ben. ik vroeg me af, ik krijg het gevoel dat (vooral) jongens zich "bedreigd" voelen door het feit dat ik niet alleen naar jongens kijk? Is het waar dat jongens zich bereigd voelen, of het ik gewoon met de verkeerde jongens te maken gehad?

(ik zoek ook meisjes die ook bi zijn om daar over te praten.(ik weet dat dit eigenlijk bij contact gezocht hoort... sorry, sorry, sorry)

xxx Indy
Advertentie
Oud 23-03-2004, 16:30
Verwijderd
volgens mij denken de meeste jongens dan juist 'ha lekker, dan wil ze vast wel een triootje'
Oud 23-03-2004, 16:47
Indy
Indy is offline
ja, dat kan ook wel. ik weet alleen niet of ik daar dan blij mee moet zijn...
Oud 23-03-2004, 17:12
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
had een vriend van mij ook...

liep uiteraard wel lol uit
Oud 23-03-2004, 17:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Volgens mij maakt t echt niet uit. Of je moet iemand hebben gevonden die helemaal niet openstaat voor dit soort dingen. Zulke mensen, zowel jongens als meiden kunnen hiervoor niet openstaan.
Oud 05-04-2004, 10:08
Indy
Indy is offline
ik had een jongen ontmoet, maar toen hij hoorde dat ik bi ben kreeg ik heel erg het gevoel dat ik eerst moest bewijzen dat ik, als ik met een jongen niet ook naar meisjes kijk. snap je? ik moest laten zien dat ik wel trouw zou zijn. waarom willen (sommige) jongens zo graag die zekerheid hebben? of waarom doen sommige jongens alsof het het einde van de wereld zou zijn als een ex van hun een nieuwe vriendin zou krijgen in plaatst van een nieuwe vriend?
Oud 05-04-2004, 10:17
Verwijderd
De concurrentie is gewoon 2x zo groot. Nu kijk je niet alleen meer naar alle andere jongens, ook nog naar meisjes.
Tenminste, ik denk dat hij dat denkt, want het lijkt mij nogal onzinnig. Als hetero-meisje kijk je dan vast ook naar alle jongens die voorbij lopen. Al dat onzekere gedoe altijd...
Oud 05-04-2004, 10:41
alguien
alguien is offline
Citaat:
Indy schreef op 23-03-2004 @ 17:26 :
ik krijg het gevoel dat (vooral) jongens zich "bedreigd" voelen door het feit dat ik niet alleen naar jongens kijk? Is het waar dat jongens zich bereigd voelen,
Eig. is het stom als jongens zich bedreigd zouden voelen, want of je nou hetero of bi bent, maakt niet uit, je kunt altijd naar anderen kijken. Maareh misschien is het wel zo, kzou het niet weten...
Oud 05-04-2004, 10:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hoi,

ik weet sinds een tijd dat ik bisexueel ben. ik vroeg me af, ik krijg het gevoel dat (vooral) jongens zich "bedreigd" voelen door het feit dat ik niet alleen naar jongens kijk? Is het waar dat jongens zich bereigd voelen, of het ik gewoon met de verkeerde jongens te maken gehad?
Dat denk ik. Of je naar anderen kijkt staat volgens mij behoorlijk los van van welk geslacht die ander is.
Oud 05-04-2004, 10:44
alguien
alguien is offline
Ook zoiets; jongens voelen zich vaak bedreigd als ze horen dat een andere jongen homo is. Dan denken ze gelijk dat die homeoseksuele jongen op hen geilt ofzo. Dat is zo belachelijk. Want dan zou toch ook ieder meisje op hen moeten geilen. Slaat dus nergens op...
Oud 05-04-2004, 12:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
alguien schreef op 05-04-2004 @ 11:44 :
Ook zoiets; jongens voelen zich vaak bedreigd als ze horen dat een andere jongen homo is. Dan denken ze gelijk dat die homeoseksuele jongen op hen geilt ofzo. Dat is zo belachelijk. Want dan zou toch ook ieder meisje op hen moeten geilen. Slaat dus nergens op...
het slaat idd nergens op, maar het is gewoon zo.

En als ik een vriendin zou hebben en ze zou biseksueel zijn en met een meisje staan te praten zou ik ook wel anders 'kijken' als normaal.
Het is moeilijk uit te leggen maar uit mijn oogpunt zouden dan die meisjes ook jongens worden (in de vorm van concurrenten), niet dat ik een jaloers type ben maar ik denk dat het wel gezond is om een beetje jaloezie te hebben.
Oud 05-04-2004, 12:57
oOjustmeOo
oOjustmeOo is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 05-04-2004 @ 13:28 :
het slaat idd nergens op, maar het is gewoon zo.

En als ik een vriendin zou hebben en ze zou biseksueel zijn en met een meisje staan te praten zou ik ook wel anders 'kijken' als normaal.
Het is moeilijk uit te leggen maar uit mijn oogpunt zouden dan die meisjes ook jongens worden (in de vorm van concurrenten), niet dat ik een jaloers type ben maar ik denk dat het wel gezond is om een beetje jaloezie te hebben.
ben ik het helemaal mee eens hopelijk wordt het niet een ziekelijke jaloezie....
ik vind niet dat je je moet bewijzen als hij je echt leuk vind moet hij je daar niet toe dwingen
Oud 05-04-2004, 14:46
Boggy
Boggy is offline
hey,

nou ik geef er nix om dat iemand bi is, maar een kennis van mij is ook bi maar die is zo verandert van gedrag enzo, dus dat moet je niet doen! ze is nu echt een KRENG!!!! dus, maar of jongens er last van hebben? nou ik denk het niet hoor! xxx
Oud 05-04-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Boggy schreef op 05-04-2004 @ 15:46 :
hey,

nou ik geef er nix om dat iemand bi is, maar een kennis van mij is ook bi maar die is zo verandert van gedrag enzo, dus dat moet je niet doen! ze is nu echt een KRENG!!!! dus, maar of jongens er last van hebben? nou ik denk het niet hoor! xxx
Ze werd plotsklaps bi en daarom een kreng? Ik denk niet dat dat helemaal samenhangt met seksuele voorkeur...
Oud 05-04-2004, 15:19
JCG
JCG is offline
gezellig samen naar vrouwen kijken .
Ik heb er geen problemen mee, zou ik niet weten wat zo erg aan zou moeten zijn?
Oud 05-04-2004, 15:21
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Boggy schreef op 05-04-2004 @ 15:46 :
hey,

is ze veranderd OMDAT ze bi is, of gewoon veranderd?
dat veranderen heeft toch niets met bi zijn te maken
Oud 05-04-2004, 15:31
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-03-2004 @ 17:30 :
volgens mij denken de meeste jongens dan juist 'ha lekker, dan wil ze vast wel een triootje'

maar das leuk!
Oud 05-04-2004, 15:42
92.7
92.7 is offline
Citaat:
Ja, zo denkt 90% en de andere 10 vind het doodeng.
Oud 05-04-2004, 16:59
leucomelas
leucomelas is offline
nou, dat klopt niet met mijn ervaringen... de meeste jongens die ik tegenkom hebben zoiets van: "yes, kan eindelijk een trio doen met 2 meiden..." dus wees maar blij dat je die jongens ontmoet....
Oud 05-04-2004, 17:12
Kayina
Kayina is offline
nou, de standaard reactie die ik krijg is 'oeh, geil!'
erm...sure
Oud 05-04-2004, 17:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik heb er mijn twijhfels over, lees: enigzins 'bedreigd' dat ze zonodig haar behoeftes (ook) bij een vrouw kwijt moet. Op zich wel goed om te weten, want dan hoeft het van mij al niet meer. (als het dus moet)
Oud 05-04-2004, 17:22
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Oud 05-04-2004, 21:20
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Typisch...
Dit is absoluut niet het eerste waar ik aan denk wanneer ik zoiets zou horen. Ik zou ontgoocheld zijn, en er niets mee beginnen aangezien het waarschijnlijk toch niet goed uitdraait.

Ik vind het meer dan normaal dat ik me er door bedreigd voel. Je wil toch een liefdespartner voor jou alleen?
In een serieuze relatie bij hetero's is er toch ook maar sprake van 1 partner, dus verwacht ik van bisexuelen hetzelfde. Gevoelens zijn op 1 of andere manier voor de ene sterker dan de andere denk ik, al is het maar bij momenten. Ik zou er ongelukkig van worden. Qua gevoel voor mij komt het ongeveer op hetzelfde neer als mijn vriendin naast mij nog een partner zou hebben.

Zelfs al blijft het maar bij kijken voel ik me nog meer buitenstaander dan in het traditionele geval.

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 21:23.
Oud 05-04-2004, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dat ligt eraan, met wie dat triootje dan gaat plaatsvinden..

Jongens kunnen zich wel bedreigd voelen, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze van twee kanten concurrentie kunnen ondervinden.
Oud 05-04-2004, 22:04
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Wat mij betreft heb ik liever geen bi-vriendin in mijn relatie. Zal wel met bedreigd voelen te maken hebben.

Verder denk ik niet "ha lekker een triootje" heb ik ook geen behoefte aan een triootje. Ook voel ik mij niet 'bedreigd' als ik erachter kom dat iemand homo is. Dit weet ik uit eigen ervaring waar ik eens hele tijd als hetro bij een groep vrienden in de minderheid was. Ja later sta je er even bij stil hoe zoiets moet zijn, maar toen dacht ik kort inderdaad zoiets van: geen meid die mij ziet staan, dus waarom zou ik mij uberhaupt bedreigd moeten voelen..?
Advertentie
Oud 05-04-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak ik dat ook al niet heb moeten horen. Oeh... geil en oeh, dan kunnen triootjes wel enzo... Maar ALS je dan daadwerkelijk tegen hen zegt: hey, ik heb een vriendin die mee wil doen, dan krabbelen ze onmiddelijk terug. Dan was het maar een grapje, als het echt blijkt te kunnen worden, zijn ze allemaal even bang om je te verliezen. Ik snap nog altijd niet waarom sommigen zo'n grote mond op moeten zetten om daarna toch nog door de mand te vallen. *sigh*

@Droyd, maar dat je bi bent wil toch helemaal niet zeggen dat je van 2 walletjes moet eten? Je gaat toch voor de persoon die je tegen komt en als het goed zit, is die interesse in andere personen er toch niet, of ze nu mannelijk of vrouwelijk zijn. Als het niet goed zit, dan is er natuurlijk meer concurrentie , maar voor mezelf kan ik spreken dat ik geen behoefte heb in anderen, wat dan ook, als ik echt om iemand geef. Ook die nieuwsgierigheid naar meer ervaring met andere vrouwen kan me dan niet schelen, wat moet ik daarmee, ik ben toch gelukkig? Wat moet ik dan nog ergens anders gaan zoeken?
Oud 06-04-2004, 07:35
Saimun
Saimun is offline
Ja.. Ik krijg toch vaak het idee dat jongens je dan niet serieus nemen... Sommige denken dan van: "O ze probeert interessant te of geil te lijken..."
Oud 06-04-2004, 08:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Droyd schreef op 05-04-2004 @ 22:20 :
Ik vind het meer dan normaal dat ik me er door bedreigd voel. Je wil toch een liefdespartner voor jou alleen?
In een serieuze relatie bij hetero's is er toch ook maar sprake van 1 partner, dus verwacht ik van bisexuelen hetzelfde.
Huh?

Dat een meisje op zowel meisjes als jongens valt betekent toch niet automagisch dat de kans dat ze vreemdgaat groter is?
Oud 06-04-2004, 09:14
Gent
Gent is offline
Ik zou me er ook niet lekker bij voelen als mijn vriendin Bi-sexueel zou zijn. Normaal gesproken had je alleen 'de jongens' als concurrentie maar nu komen ook nog eens de dames erbij kijken!!

Tja enne een trio? Iedereen zegt dat iedere jongen daar op geilt. Ik persoonlijk zou dat niet willen. Sex is alleen weggelegd voor de persoon waar je van houd. Sex is ook lekkerder en geeft je een beter gevoel als je dat doet met de persoon van wie je houd.

Conclusie:
1.) Voor mij GEEN bi-vriendin
2.) Voor mij ook GEEN triootje
Oud 06-04-2004, 09:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gent schreef op 06-04-2004 @ 10:14 :
Ik zou me er ook niet lekker bij voelen als mijn vriendin Bi-sexueel zou zijn. Normaal gesproken had je alleen 'de jongens' als concurrentie maar nu komen ook nog eens de dames erbij kijken!!

Zo, ben jij even onzeker...
Oud 06-04-2004, 12:44
Verwijderd
Ja,wat ziet iedereen toch veel concurrentie? Je kunt wel een beetje jaloers of onzeker zijn, maar waarom is iedere andere persoon meteen concurrentie? Dat was het voor jullie iets hadden en toen heeft zij voor jou gekozen. Waarom zou dat moeten veranderen?
Oud 06-04-2004, 12:49
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
haha jongens vinden dat alleen maar vers
Oud 06-04-2004, 13:41
HoopStront
HoopStront is offline
Citaat:
Dat is idd wel het eerste waar ik aan denk.

Maar als ik er dan nog wat langer over na denk... neuh.. dan heb ik toch liever een relatie met een hetero meisje. Al zou ik er verder geen probleem van maken als ik een ontzettende leuke meid ontmoet die biseksueel blijkt te zijn...
Oud 06-04-2004, 15:51
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
hoi,

Volgens mij is het niet anders dat jij naar meisjes kijkt dan dat je naar mannen kijkt. Kijken mag, fantaseren ook. Maar als je een relatie hebt kan dat betekenen dat je partner monogamie van je verlangt (=niet 'vreemdgaan').

Anderen zijn dat vrijer in en zien een verschil tussen seksuele lichamelijke behoefte en psychische liefdesbehoeften. Hangt er af van het soort relatie dat je hebt en hoe jij en je partner over bepaalde zaken denken.
Citaat:
(ik zoek ook meisjes die ook bi zijn om daar over te praten.(ik weet dat dit eigenlijk bij contact gezocht hoort... sorry, sorry, sorry)
Wil er wel met je over praten. Mijn situatie is echter wel uniek (lees: afwijkend) daar ik niet monogaam ben. Mn MSN adres staat in mn profiel.
Oud 07-04-2004, 10:52
skadhd
skadhd is offline
mijn ex vond het niet leuk omdat zn concurrentie verdubbeld was, en hij was ook niet in voor een triootje, maar degene die op dat moment 'van mij is'zou ik ook niet kunnen delen met een ander meisje.
Oud 19-05-2010, 17:54
biné
biné is offline
Citaat:
hoi,

xxx Indy

hej, mijn ex lief heeft mij gedump voor een jongen, hij is dus bisexueel.
ik heb er alleen heel veel vragen over maar hij wil er niet over praten.
is het normaal dat hij daar niet graag over praat?
Oud 19-05-2010, 18:56
Verwijderd
Open een eigen topic ipv er een uit 2004 te uppen, dan krijg je vast meer (ontopic) reacties.
Oud 19-05-2010, 19:52
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
hej, mijn ex lief heeft mij gedump voor een jongen, hij is dus bisexueel.
ik heb er alleen heel veel vragen over maar hij wil er niet over praten.
is het normaal dat hij daar niet graag over praat?
Waar moet hij dan over praten? Dat hij Bi is (dat weet je dus bij deze) dat hij je gedumpt heeft voor een ander? (was er een verschil geweest als hij je gedumpt had voor een ander meisje?) Ik zie het probleem niet zo...
Oud 20-05-2010, 12:19
I C U
I C U is offline
Wat al gezegd is: open een nieuw topic, deze is echt te oud.

Regels voor berichten