Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als ik een vriendin zou hebben en ze zou biseksueel zijn en met een meisje staan te praten zou ik ook wel anders 'kijken' als normaal. Het is moeilijk uit te leggen maar uit mijn oogpunt zouden dan die meisjes ook jongens worden (in de vorm van concurrenten), niet dat ik een jaloers type ben maar ik denk dat het wel gezond is om een beetje jaloezie te hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind niet dat je je moet bewijzen als hij je echt leuk vind moet hij je daar niet toe dwingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat veranderen heeft toch niets met bi zijn te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar das leuk! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit is absoluut niet het eerste waar ik aan denk wanneer ik zoiets zou horen. Ik zou ontgoocheld zijn, en er niets mee beginnen aangezien het waarschijnlijk toch niet goed uitdraait. Ik vind het meer dan normaal dat ik me er door bedreigd voel. Je wil toch een liefdespartner voor jou alleen? In een serieuze relatie bij hetero's is er toch ook maar sprake van 1 partner, dus verwacht ik van bisexuelen hetzelfde. Gevoelens zijn op 1 of andere manier voor de ene sterker dan de andere denk ik, al is het maar bij momenten. Ik zou er ongelukkig van worden. Qua gevoel voor mij komt het ongeveer op hetzelfde neer als mijn vriendin naast mij nog een partner zou hebben. Zelfs al blijft het maar bij kijken voel ik me nog meer buitenstaander dan in het traditionele geval.
Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 21:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongens kunnen zich wel bedreigd voelen, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze van twee kanten concurrentie kunnen ondervinden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Droyd, maar dat je bi bent wil toch helemaal niet zeggen dat je van 2 walletjes moet eten? Je gaat toch voor de persoon die je tegen komt en als het goed zit, is die interesse in andere personen er toch niet, of ze nu mannelijk of vrouwelijk zijn. Als het niet goed zit, dan is er natuurlijk meer concurrentie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat een meisje op zowel meisjes als jongens valt betekent toch niet automagisch dat de kans dat ze vreemdgaat groter is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als ik er dan nog wat langer over na denk... neuh.. dan heb ik toch liever een relatie met een hetero meisje. Al zou ik er verder geen probleem van maken als ik een ontzettende leuke meid ontmoet die biseksueel blijkt te zijn... |
![]() |
|||
Citaat:
Anderen zijn dat vrijer in en zien een verschil tussen seksuele lichamelijke behoefte en psychische liefdesbehoeften. Hangt er af van het soort relatie dat je hebt en hoe jij en je partner over bepaalde zaken denken. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bisexueel Verwijderd | 63 | 21-09-2006 21:49 | |
Liefde & Relatie |