Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2010, 14:11
MooZboot
MooZboot is offline
Ik. Heb nu dus een keelonsteking
Maar geen koorts.
En ik moet ook ongesteld worden en daar ben ik ook al 2 weken overheen. En ik kan niet zwanger zijn. Kan het door die keelontsteking komen dat ik niet ongesteld word want ik weet dat ik heel onregelmatig ben en dat dat in het begin altijd zo is.
Maar 2 weken vind ik toch lang
Oud 15-08-2010, 15:32
Verwijderd
Ik denk niet dat je keelonsteking ook effect heeft op je ongesteldheid. Heb je normaal een regelmatig ritme, of heb je wel vaker dat het een paar dagen te lang duurt voordat je ongesteld word, of juist te vroeg?
Als je een beetje gespannen bent, kan dat ook invloed hebben. Dus als je nu eigenlijk je al zorgen begint te maken, dan kan het zijn dat het nog langer duurt bij wijze van spreken.

Ik zou me voorlopig nog geen zorgen maken, als je nou volgende maand weer niet ongesteld wordt, is het misschien tijd voor een bezoekje aan de dokter.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 18:34
MooZboot
MooZboot is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je keelonsteking ook effect heeft op je ongesteldheid. Heb je normaal een regelmatig ritme, of heb je wel vaker dat het een paar dagen te lang duurt voordat je ongesteld word, of juist te vroeg?
Als je een beetje gespannen bent, kan dat ook invloed hebben. Dus als je nu eigenlijk je al zorgen begint te maken, dan kan het zijn dat het nog langer duurt bij wijze van spreken.

Ik zou me voorlopig nog geen zorgen maken, als je nou volgende maand weer niet ongesteld wordt, is het misschien tijd voor een bezoekje aan de dokter.
Dankuwel
Ik ga morgen op vakantie dus dat wou ik weten, en ik heb deze maand erg veel stress gehad dus daar zal het wel door komen

Regels voor berichten