![]() |
|
![]() |
Heb het laten doen op mijn 17e, vrij laat dus. Operatie is idd een kort iets en ik had eigenlijk geen pijn na de ingreep. Het drinken en vnl. eten is wat gevoelig en vreemd maar dat gaat na paar dagen wel over. Viel mij dus 100% mee, maar het hoeft niet altijd zo te gaan natuurlijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu dus avtem ofzo, (weet niet hoe je het schrijft)
van die witte plekjes (onstekingen) op me amandellen en ze zijn heel groot, en kan niet lekker slikken, alleen met pijn, heb nu zuigtabletten, als het niet overgaat ga ik naar de dokter, en als hij niks anders heeft dan laat ik ze knippen. maar ben nu 16, maar onder narcose wordt het toch gedaan? ben niet zo bang voor wat er na komt, maar de operatie zelf, maar met narcose merk je niks.. thanx voor de reacties alvast! greetingz |
![]() |
|
je merkt idd niks met narcose. ik was 4 en kreeg zo'n stom kapje voor m'n mond, terwijl ik graag een prik wou (
![]() maar iig, t deed geen pijn, daarna veel ijsjes gegeten ![]() het enige verschil: bij mij zijn ze niet geknipt, maar gepeld... dat was toen een of andere test of dat ook werkte ofzo... tien jaar later nog over teruggebeld: uitslag van de test was, dat het bij sommige mensen best wel had gewerkt, maar bij heel veel kinderen ook totaal niet.. ik behoor tot de laatste ![]()
||
Citaat:
|
toen ikke 6 ofzo was werden mn neusamandelen geknipt. toen moest ikke idd onder narcose, maar ikke hoefde nie in het ziekenhuis te blijven alleen die dag zelf
![]() ik was daarna nog wel misselijk van de narcose maar dat was de volgende dag weer weg. ik heb dr verder geen pijn aan gehad, geloof ikke ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij zijn ze eruit gehaald toen ik ongeveer 12 jr was..
Ik moest een nachtje van tevoren naar het ziekenhuis komen, mocht toen niets meer eten. Mn moeder is toen in het ziekenhuis blijven slapen.. De volgende ochtend ben ik onder narcose gebracht en zijn ze eriut gehaald. Toen ik wakker werd deed mn keel heel erg pijn, en werd ik heel boos op mn moeder, maar zoiets is normaal als je net uit de narcose komt. Ik mocht toen die dag weer naar huis, moest in het begin heel veel ijsjes eten en mocht alleen vla eten enzow. Het deed wel veel pijn, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. En na 2 weken kon ik weer normaal eten geloof ik.. Dit was trouwens keelamandelen.. neusamandelen zijn er al uitgehaald toen ik baby was, daarvan heb ik dus geen idee hoe dat is, is geloof ik wel minder erg.. Het is trouwens idd wel zo dat hoe ouder je bent hoe gevaarlijker het is, waardoor jij de kans hebt wel nog een nachtje te moeten blijven na de operatie, maar eigenlijk zou ik dit alles even aan je dokter vragen, die kan het je precies vertellen. |
![]() |
|
ja, ik was een jaar of 3 schat ik, en je krijgt een narcose, het gebeurd heel snel: er zou een oppas komen voor mijn zusje en mijn vader en ik waren al naar het ziekenhuis, mijn moeder moest nog even op de oppas wachten, en toen ze in het ziekenhuis kwam was ik alweer terug van de OK, het doet daarna niet echt pijn, maar een lekker gevoel is het ook niet. oja, je moet daarna ook veel waterijsjes eten *jum*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Amandelen knippen remco2015 | 1 | 25-02-2015 17:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoge hartslag zonder inspannen, pijn en witte brokken op de amandelen napoleonzuurtje | 4 | 08-05-2012 01:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Operatie, Amandelen eruit Verwijderd | 30 | 30-10-2007 17:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
gekke harde stukjes vanuit je keel? HmmIk | 37 | 19-07-2006 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Korsten op amandelen...??? *~*SaN*~* | 9 | 06-05-2005 08:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Amandelen verwijderen akhen | 21 | 21-03-2003 10:58 |