Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 15:10
shyboy2
shyboy2 is offline
heej mensen .
'k kijk hier geregeld op en moet toch even me verhaal kwijt .
ik zit net op een nieuwe school (MBO) .
en nu zit er een jongen in de klas en die schijnt homo te zijn .
heb ik persoonlijks niets op tegen .
maar nu is het geval dat hij op mij is ,
ik ben hier nogal onzeker over omdat ik single ben , geen ervaring met jongens heb en ben om eerlijk te zijn wel een beetje bi , denk ik .
maar ben bang dat het niet in de opleiding word geaccepteerd aangezien we in het leger willen

so pleas HELP ME !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2010, 15:13
Verwijderd
In het leger wordt homoseksualiteit gewoon accepteerd hoor
Heb je ook gevoelens voor hem dan? want je kan Bi zijn hoor.. Maar aan homo zijn is niks ergs..
Niemand heeft wat te zeggen over jullie relatie.. een school hoort Homo's en Lesbienne's gewoon te accepteren hoor.. dus maak je geen zorgen..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:06
Verwijderd
Als je in Nederland op school zit, mag jullie opleiding jullie sowieso niet weigeren omdat jullie een homoseksuele relatie hebben, en het leger ook niet. Vraag in dezen lijkt me vooral: ben je verliefd op hem?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Vraag in dezen lijkt me vooral: ben je verliefd op hem?
Of gevoelens voor hem..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 18:40
Verwijderd
kijk wel uit met de roddels,
vraag m anders gewoon zelf wat ervan waar is,
want er wordt naar mijn idee nogal snel gezegd dat iemand homo is ofzo terwijl dat lang niet altijd waar hoeft te zijn dan
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 19:36
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
In amerika word dat (nog) niet geaccepteerd. Lady GaGa is daar nu hard voor aan het vechten (by the way)
Ik denk dat je je hart moet volgen. Als jij die jongen leuk vind moet je er voor gaan. En zo niet moet je gewoon eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
In amerika word dat (nog) niet geaccepteerd. Lady GaGa is daar nu hard voor aan het vechten (by the way)
Ik denk dat je je hart moet volgen. Als jij die jongen leuk vind moet je er voor gaan. En zo niet moet je gewoon eerlijk zijn.
Leuk weetje.
Misschien kun je een apart topic maken over lady gaga, bij T&P.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 19:49
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Leuk weetje.
Misschien kun je een apart topic maken over lady gaga, bij T&P.
Hey, misschien n goed idee maar wat moet ik er dan inzetten?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 19:56
Em.
Em. is offline
Vind je hem leuk? Of denk je alleen dat je bi bent/zou kunnen zijn?

In mijn ogen lijk je nog een beetje twijfelend. Dat zou kunnen komen doordat je 'm leuk begint te vinden, maar ook doordat je je afvraagt of je nu bi bent of niet en wat je aanmoet met een jongen die op jou verliefd is. Ik zou nog even aankijken wat je nu precies voor hem voelt (of gaat voelen) voordat je beslist wat je ermee wilt doen.

En als je 'm leuk vindt... nou, fijn! Want dan vinden jullie elkaar leuk en dat is alleen maar prettig. Ik zou je niet tegen laten houden of bang zijn vanwege geen ervaring, iedereen begint uiteindelijk bij nul, nietwaar? En wat betreft het leger, die mogen naar mijn weten geen homo's/bi's weigeren. en trouwens, hoe veel anders dan een meisje kan een jongen nu zijn? het heeft alleen een uitstulping waar meiden die niet hebben. /schouderophaal
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:26
Verwijderd
Maar heb je ook gevoelens voor hem .. Of is het meer dat je het is wil proberen hoe het met een jongen is?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:40
Em.
Em. is offline
Ja, je kunt het ook tien keer vragen, maar misschien is het handiger om even te wachten tot de TS antwoord geeft?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:45
Lente
Lente is offline
ehh dat mensen niet anders behandeld mogen worden vanwege hun seksualiteit, betekent niet dat het niet gebeurt. Ik kan me heel goed voorstellen dat er binnen jouw opleiding een soort macho cultuur is, waarin homoseksualiteit niet zomaar geaccepteerd wordt. Misschien is het daarom handig om je gevoelens eerst voor jezelf wat duidelijker te krijgen, waardoor je sterker in je schoenen staat als blijkt dat niet iedereen zo tolerant is als je graag zou willen.

Heb je reden om te denken dat het niet geaccepteerd zou worden? Hoe reageren je klasgenoten op die jongen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:57
shyboy2
shyboy2 is offline
Citaat:
ehh dat mensen niet anders behandeld mogen worden vanwege hun seksualiteit, betekent niet dat het niet gebeurt. Ik kan me heel goed voorstellen dat er binnen jouw opleiding een soort macho cultuur is, waarin homoseksualiteit niet zomaar geaccepteerd wordt. Misschien is het daarom handig om je gevoelens eerst voor jezelf wat duidelijker te krijgen, waardoor je sterker in je schoenen staat als blijkt dat niet iedereen zo tolerant is als je graag zou willen.

Heb je reden om te denken dat het niet geaccepteerd zou worden? Hoe reageren je klasgenoten op die jongen?
de jongen word verstoten uit de groep dus daarom denk ik dat.
en ik zou opzich wel een x willen experimenteren met een relatie met een jongen .
maar hoe zeg ik hem dit
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:13
Lente
Lente is offline
Citaat:
en ik zou opzich wel een x willen experimenteren met een relatie met een jongen .
maar hoe zeg ik hem dit
Vraag hem of hij iets af wil spreken? Lijkt me niet dat dit zo anders is als wanneer je iets met een meisje wilde

Hoe weet je eigenlijk dat hij verliefd op jou is?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
maar hoe zeg ik hem dit
Is het meer om de seks of echt voor de liefde?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten