Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind je hem leuk? Of denk je alleen dat je bi bent/zou kunnen zijn?
In mijn ogen lijk je nog een beetje twijfelend. Dat zou kunnen komen doordat je 'm leuk begint te vinden, maar ook doordat je je afvraagt of je nu bi bent of niet en wat je aanmoet met een jongen die op jou verliefd is. Ik zou nog even aankijken wat je nu precies voor hem voelt (of gaat voelen) voordat je beslist wat je ermee wilt doen. ![]() En als je 'm leuk vindt... nou, fijn! Want dan vinden jullie elkaar leuk en dat is alleen maar prettig. Ik zou je niet tegen laten houden of bang zijn vanwege geen ervaring, iedereen begint uiteindelijk bij nul, nietwaar? En wat betreft het leger, die mogen naar mijn weten geen homo's/bi's weigeren. en trouwens, hoe veel anders dan een meisje kan een jongen nu zijn? het heeft alleen een uitstulping waar meiden die niet hebben. /schouderophaal |
![]() |
|
ehh dat mensen niet anders behandeld mogen worden vanwege hun seksualiteit, betekent niet dat het niet gebeurt. Ik kan me heel goed voorstellen dat er binnen jouw opleiding een soort macho cultuur is, waarin homoseksualiteit niet zomaar geaccepteerd wordt. Misschien is het daarom handig om je gevoelens eerst voor jezelf wat duidelijker te krijgen, waardoor je sterker in je schoenen staat als blijkt dat niet iedereen zo tolerant is als je graag zou willen.
Heb je reden om te denken dat het niet geaccepteerd zou worden? Hoe reageren je klasgenoten op die jongen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik zou opzich wel een x willen experimenteren met een relatie met een jongen . maar hoe zeg ik hem dit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe weet je eigenlijk dat hij verliefd op jou is? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uit de kast kome Ruudvdw | 15 | 01-07-2013 07:11 | |