Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2010, 21:01
Uice
Uice is offline
Eh.
Oud 28-07-2010, 21:03
Verwijderd
Nou ik zei dus: ''Goedenavond!''

Mijn huisgenoten gaven me cigarillo's als afscheidscadeautje, .
Oud 28-07-2010, 21:04
Lorelei
Lorelei is offline
Goedenavond Medeia! Ik heb nog naar je gevraagd vandaag bij de E. Maar je was al weg (half 2 of zo).
Oud 28-07-2010, 21:05
Verwijderd
Oh hai! Toen was ik inderdaad nét weg!
Oud 28-07-2010, 21:09
Carn
Carn is offline
tijd voor een biertje, me dunkt.
Oud 28-07-2010, 21:09
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet nog niet precies hoe mijn planning er voor vrijdag uit ziet. Heb je vrijdag klushulp nodig of gewoon gezellig?
Oud 28-07-2010, 21:10
Geel
Geel is offline
Citaat:
En waarom zou dat voor Amerikanen niet kunnen gelden?
Waarom de waarde die Amerikanen bij Ground Zero hebben niet verminderd zou kunnen worden als er bij Ground Zero een moskee komt?
Die moskee komt niet op de plaats van Ground Zero, maar erbij/ernaast. Nu kun je zeggen 'ok, maar wat nou als die penis van mij naast de ka'aba komt', maar dat zei je niet. En, het lijkt me niet dat de Amerikanen 'waarde' hechten aan Ground Zero. Ja, misschien willen ze het om terug te denken aan de ramp, maar ik vind die vergelijking niet opgaan aangezien de ka'aba niet met eenzelfde gedachte is 'gemaakt'.
Oud 28-07-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
tijd voor een biertje, me dunkt.
Zo ben jij er ook weer!

Citaat:
Ik weet nog niet precies hoe mijn planning er voor vrijdag uit ziet. Heb je vrijdag klushulp nodig of gewoon gezellig?
Dat ligt er helemaal aan hoe ver ik morgen kom! Maar gewoon gezellig is altijd goed, iig. (het valt nogal tegen met hoeveel tijd en verf het kost de ooit donkergrijze muur wit te krijgen en/dus ik lig sowieso al achter op schema, dus ik doe eigenlijk alleen nog maar waar ik zin in heb met het idee dat mijn vader het in augustus rest wel in een paar uurtjes doet. )
Oud 28-07-2010, 21:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo ben jij er ook weer!
Zeker, het was 8 dagen cold turkey maar ik heb het overleefd!
Oud 28-07-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Zeker, het was 8 dagen cold turkey maar ik heb het overleefd!
t's good to have you back mate, you've been brave. Trouwens, heb je vorige week donderdagnacht nog telefoon gehad van een onbekend nummer?

En oh, noem eens een fijn muziekje voor tijdens heb opruimen aub?
Oud 28-07-2010, 21:13
Lorelei
Lorelei is offline
Nou, als ik tijd heb om langs te komen dan vind ik het natuurlijk ook prima om te helpen verven.. dan moet ik alleen even verfkleding meenemen Ik ben donderdagavond - vrijdagochtend niet thuis. Hoe de dag precies verloopt weet ik niet precies en is ook niet volledig afhankelijk van mij.
Oud 28-07-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Nou, als ik tijd heb om langs te komen dan vind ik het natuurlijk ook prima om te helpen verven.. dan moet ik alleen even verfkleding meenemen Ik ben donderdagavond - vrijdagochtend niet thuis. Hoe de dag precies verloopt weet ik niet precies en is ook niet volledig afhankelijk van mij.
Ik merk het wel!
Oud 28-07-2010, 21:16
Lorelei
Lorelei is offline
En anders is er 1 persoon die je altijd de schuld kunt geven
Oud 28-07-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom de waarde die Amerikanen bij Ground Zero hebben niet verminderd zou kunnen worden als er bij Ground Zero een moskee komt?
Die moskee komt niet op de plaats van Ground Zero, maar erbij/ernaast. Nu kun je zeggen 'ok, maar wat nou als die penis van mij naast de ka'aba komt', maar dat zei je niet. En, het lijkt me niet dat de Amerikanen 'waarde' hechten aan Ground Zero. Ja, misschien willen ze het om terug te denken aan de ramp, maar ik vind die vergelijking niet opgaan aangezien de ka'aba niet met eenzelfde gedachte is 'gemaakt'.
Jawel Manhattan is natuurlijk het voorbeeld van 'the american dream'
Oud 28-07-2010, 21:20
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg sann, als je stiekem leest, kun je ook wel even stiekem terug pm'en
Oud 28-07-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Zeg sann, als je stiekem leest, kun je ook wel even stiekem terug pm'en
En mij daarin betrekken!
Oud 28-07-2010, 21:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En mij daarin betrekken!
't Was niet interessant hoor.. ik wil haar precieze adres. De jouwe heb ik al
Oud 28-07-2010, 21:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
t's good to have you back mate, you've been brave. Trouwens, heb je vorige week donderdagnacht nog telefoon gehad van een onbekend nummer?

En oh, noem eens een fijn muziekje voor tijdens heb opruimen aub?
Well thank you very much!

En ja, maar ik het na wat speurwerk al uitgevogeld wie het kon zijn

Oud 28-07-2010, 21:27
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 28-07-2010, 21:29
Verwijderd
pff, tekenwerk van een jaar geleden weer oppakken. Lastige klus.
Oud 28-07-2010, 21:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jawel Manhattan is natuurlijk het voorbeeld van 'the american dream'
Je vindt het vast niet erg als ik geen moeite meer neem om op zulk soort dingen nog serieus antwoord te geven, aangezien jij klaarblijkelijk geen moeite neemt om na te denken voordat je ze post. Want, like er zijn miljoen dingen die aan die stelling niet kloppen in vergelijkingen met waar wij het over hadden.
Oud 28-07-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Je vindt het vast niet erg als ik geen moeite meer neem om op zulk soort dingen nog serieus antwoord te geven, aangezien jij klaarblijkelijk geen moeite neemt om na te denken voordat je ze post. Want, like er zijn miljoen dingen die aan die stelling niet kloppen in vergelijkingen met waar wij het over hadden.
Nee, jij verwacht wel dat er rekening gehouden wordt met jou, maar kennelijk ben je niet bereid in een vergelijkbare situatie op een zelfde wijze rekening te houden met anderen.
Oud 28-07-2010, 21:49
Lorelei
Lorelei is offline
Jullie hebben allebei kutte argumenten. Zo.
Oud 28-07-2010, 21:49
Verwijderd
ik kan mijn rechter schouder en rechter arm véél minder bewegen dan links, hoe zou dat eigenlijk kunnen?
Oud 28-07-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben allebei kutte argumenten. Zo.
Maar ik heb sowieso gelijk, dus ik hoef geen goede argumenten te geven
Advertentie
Oud 28-07-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
ik kan mijn rechter schouder en rechter arm véél minder bewegen dan links, hoe zou dat eigenlijk kunnen?
use the other hand
Oud 28-07-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb sowieso gelijk, dus ik hoef geen goede argumenten te geven
Dat is nog eens een mooie drogredenering!
Oud 28-07-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
use the other hand
grapjesmaker
Carn
Carn is offline
Citaat:
ouderdom!
Verwijderd
Citaat:
Dat is nog eens een mooie drogredenering!
Dat maakt het niet minder waar
Oud 28-07-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
grapjesmaker
Ja de fabriek is zelf 's avonds nog open
Oud 28-07-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt het niet minder waar
Nee, iets dat niet waar is kan inderdaad moeilijk nog minder waar worden.
Oud 28-07-2010, 21:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 28-07-2010, 21:56
Severus
Severus is offline
Mijn benedenbuurvrouw (die in hetzelfde huis woont, maar waar ik alleen de badkamer en het toilet mee deel) is voor 4 weken op vakantie naar een camping in de buurt van Parijs, en gedurende die periode logeert haar jongere zus nu in haar woning. Liep ik net langs de badkamer terwijl ik op weg was naar het toilet, zag ik door het vertroebelde deurraam dat het licht uit was en dat er kaarsjes aan waren in de badkamer. "Hmm, dus ze zit graag in bad bij kaarslicht," dacht ik bij mezelf, "als ze maar niet in slaap valt en daardoor het hele huis in de fik staat." Eenmaal klaar op het toilet en loop ik weer langs de badkamerdeur, hoor ik opeens stemmen (de hare, en een mannenstem) in de badkamer. Zat ze dus samen met d'r vriend in bad. Niiice, zusjelief maakt duidelijk gebruik van de privacy die ze hier gedurende 4 weken heeft (thuis heeft ze dat namelijk natuurlijk niet, aangezien ze nog bij haar ouders woont).

En voor wie dit helemaal niet zo grappig/interessant vindt: dit is de meeste actie die ik ooit heb 'gezien' in de 4 jaar dat ik hier woon (en na in die tijd al 2 buurvrouwen en 1 buurman te hebben gehad), dus ik vond het wel grappig/interessant.
Oud 28-07-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-07-2010, 21:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
nice one
Oud 28-07-2010, 21:58
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, jij verwacht wel dat er rekening gehouden wordt met jou, maar kennelijk ben je niet bereid in een vergelijkbare situatie op een zelfde wijze rekening te houden met anderen.
Nee, heb ik nooit gezegd, dat er rekening gehouden moet worden met mij. Sterker nog, van mij hoeft het niet eens. Ik antwoordde alleen oprecht je vragen, maar zo te zien vergeefse moeite want je interpreteert ze volkomen verkeerd.

Laatst gewijzigd op 28-07-2010 om 22:04.
Oud 28-07-2010, 22:03
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga zometeen slapen. Welterusten.

Oh en: Morgen is het einde yeti-benen
Oud 28-07-2010, 22:05
Verwijderd
lorelei, ik heb je yeti benen mogen bewonderen en ik mag met trots / schaamte melden dat ik ze in vier dagen heb weten in te halen! /monster
Oud 28-07-2010, 22:05
Geel
Geel is offline
Morgen (eigenlijk overmorgen, maar ik ga er morgen 00:00 kijken) krijg ik te weten hoe ik de CAE ESOL examen heb gedaan. Ben benieuwd.
Oud 28-07-2010, 22:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lorelei, ik heb je yeti benen mogen bewonderen en ik mag met trots / schaamte melden dat ik ze in vier dagen heb weten in te halen! /monster
Je bent geen monster stommerd.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgen (eigenlijk overmorgen, maar ik ga er morgen 00:00 kijken) krijg ik te weten hoe ik de CAE ESOL examen heb gedaan. Ben benieuwd.
Spannend

Toen ik CPE deed stond het er pas vanaf 13.00 of zo op.. hebben ze jou geen tijd gegeven?
Verwijderd
Citaat:
Nee, heb ik nooit gezegd, dat er rekening gehouden moet worden met mij. Sterker nog, van mij hoeft het niet eens. Ik antwoordde alleen oprecht je vragen, maar zo te zien vergeefse moeite want je interpreteert ze volkomen verkeerd.
Je zegt net dat je er problemen mee zou hebben als dat in Mekka zou gebeuren
Oud 28-07-2010, 22:08
Geel
Geel is offline
Citaat:
Spannend

Toen ik CPE deed stond het er pas vanaf 13.00 of zo op.. hebben ze jou geen tijd gegeven?
Ik zou het wel gemeen vinden als ik ze niet om middernacht kan bekijken! Nee, er stond geen tijd bij.

Edit: Hoe ging CPE bij jou?
Oud 28-07-2010, 22:09
Geel
Geel is offline
Citaat:
Je zegt net dat je er problemen mee zou hebben als dat in Mekka zou gebeuren
Ja, ik zou er problemen mee hebben, ik. Wat kan het de rest van de wereld schelen wat ik ervan vind? Het is ook niet zo dat ik mijn mening dan bekend zou maken, ik zei het alleen omdat jij het vroeg.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou het wel gemeen vinden als ik ze niet om middernacht kan bekijken! Nee, er stond geen tijd bij.
Toch verwacht ik dat je ze pas 's ochtends kunt bekijken... marr wie weet

Ik ga slapen. Toedels
Verwijderd
Citaat:
Geen van jullie zou nog over beenbeharing zeuren als jullie mijn benen kenden!

Slaap lekker Lorelei!
Verwijderd
Citaat:
Je bent geen monster stommerd.
je hebt het nog niet gezien
Verwijderd
Citaat:
beenhaar foto topic
Oud 28-07-2010, 22:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Slaap lekker Lorelei!
Ik ben eerlijk gezegd eigenlijk heel erg tevreden inderdaad. 't Stelt bijna niets voor

Dank je wel Jij ook straks

Citaat:
je hebt het nog niet gezien
Nou en! Je bent geen monstertje.. Hoewel manonmonster wel lekker bekt

Goooeed.. computer uit. Nu.

Regels voor berichten