Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2014, 00:50
crazycrazer28
crazycrazer28 is offline
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post na een lange tijd te hebben gelurkt,

ikzelf, een man en 2 vrienden van mij, een man en een vrouw(allen van de leeftijd 17-20jaar) zijn heel close met elkaar. Zo close dat we letterlijk alles met elkaar delen, ups, downs, school, werk, zelf masturbatie en ongesteldheid. Nu kwamen wij op het gespreksonderwerp of we een vraag konden bedenken die minstens één van ons absoluut niet wou beantwoorden. En we konden niks bedenken. Ik heb urenlang lopen piekeren, maar ik weet niks.

Dus daarom deze post, weet iemand van jullie een vraag die niet beantwoord zou willen worden door hun? Houd er rekening mee, een vraag als wanneer had je voor het laatst seks wordt gewoon beantwoord

Bedankt!

Laatst gewijzigd op 18-07-2014 om 00:58. Reden: Geen idee waar ik zat met mn hoofd, leeftijden klopten niet :S
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2014, 01:56
Verwijderd
neuh... als je de instelling hebt dat je overal open over bent denk ik niet dat je hier iets zinnigs op kan bedenken. tenzij je gaat stoken en vragen; ben je wel eens vreemd gegaan oid, maar dikke kans dat dat niet zo is en dan ben je ook klaar. je zou ook hele hypothetische vragen kunnen stellen, die heel vergezocht zijn, zoals; wat zou je doen als je in *random land* was en er zouden beren op je afkomen en je moest kiezen wie je zou redden, je vriendin of pamela anderson, wat zou je antwoord zijn!!!!???1?!?! maarja.. he.. dat bedoel je niet, je bedoelt gewoon 'spannende' vragen. en dat is niet echt spannend als je je open op stelt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 08:36
Verwijderd
Waarschijnlijk zijn die vragen er op zich wel maar geven mensen in deze setting gewoon niet eerlijk antwoord. Stel dat de man en de vrouw een relatie met elkaar hebben en één van de twee is wel eens vreemdgegaan en dat weet verder niemand, dan zal deze persoon dat niet eerlijk beantwoorden maar gewoon ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 11:25
crazycrazer28
crazycrazer28 is offline
Maar wat is nou bijvoorbeeld de meest beschamende vraag die je zou kunnen bedenken? Die ooit aan jou gesteld kan worden/die jij aan iemand anders kan stellen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 11:35
Verwijderd
Dat is niet eenduidig te zeggen denk ik, dat zijn vooral vragen die pas beschamend zijn als het antwoord nogal bizar is. Bijvoorbeeld de vraag "heb je wel eens in een dronken bui je moeder gebeft?" is niet spannend of beschamend als het antwoord nee is, maar kan dat wel zijn als het antwoord ja is.

Ik snap dat dit niet is wat je zoekt maar het is onmogelijk voor ons om de bepalen wat voor een ander beschamend is.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 14:07
Pluis
Pluis is offline
Ik vind dit niet echt een topic voor psychologie. Daarom verplaats ik het naar de kantine.
Oud 18-07-2014, 19:45
crazycrazer28
crazycrazer28 is offline
Ok, laat ik de vraag dan anders stellen, wat is de meest beschamende vraag die je iemand kan stellen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 19:48
Verwijderd
Dat hangt van die persoon af. En dan heb je zo'n vraag die niet beantwoord zal worden, wat dan? Dan ga je weer snel samen masturberen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 22:08
Hazel
Hazel is offline
Hoe hoog is je studieschuld is wel zo'n vraag die ik liever niet wil beantwoorden.
Oud 19-07-2014, 01:58
Carn
Carn is offline
dit is het beste Kantine-topic in jaren.
Oud 19-07-2014, 07:08
Qimm
Qimm is offline
Wie van ons 2 zou je liever dood laten gaan?
Oud 19-07-2014, 10:19
Verwijderd
'Vind je me dik?'
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 15:03
Turk February
Turk February is offline
Je kunt er niet zeker van zijn of je vrienden al die vragen wel echt eerlijk beantwoorden. Als je vraagt "noem al je masturbatiefantasieën van de afgelopen maand," weet je niet of ze de volledige waarheid vertellen als ze zeggen: "geen probleem, ik dacht aan twee tepels en een anus," en niet allerlei gedachten over kleuterbipsen verzwijgen.

En ook de vraag "als je maar één van ons twee kon redden, wie zou je dan kiezen," lijkt me idd een moeilijke.
Oud 19-07-2014, 15:17
Verwijderd
Ja, vraag ze om keuzes te maken tussen twee andere vrienden, dan moeten ze wel een antwoord geven. Wie zou je dood laten gaan als je er maar een kon redden, wie zou je het minst graag later op je kind laten passen.
Of andere vragen waarbij alle antwoordopties onaangenaam of beledigend zouden zijn. Zie ook het "dit of dat?" topic.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 15:19
Verwijderd
Vraag of ze je zouden helpen bij het verduisteren van een lijk. Volgens mijn huisgenoot beantwoordt die vraag of he echte vrienden bent. Gevoelig ding bij ons thuis want ik zou haar niet helpen. Ik zou dat nooit te boven komen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2014, 22:36
diabolobeest
diabolobeest is offline
Je vader en je moeder waren het die 2 schooiers onder de brug die heroine aan het spuoten waren???
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je liever: dat iemand satéprikkers onder jouw nagels ramt of dat jij dat moet doen bij je moeder/vader/broer/zus/vriend...?
Zelf doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten