Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2010, 23:30
slangengek5
slangengek5 is offline
hey allemaal,
ik ben 14 jaar volgende week 15 maar ik heb het uiterlijk van iemand 12-13 + ben klein voor me leeftijd 1 meter 68 cm maar zoals de meeste jongens val ik ook op meisjes van mijn leeftijd maar de meeste meisjes vinden me schattig en voorderest nix doordat ik als 12-13 lijk kheb dus nog nooit een meisje gekust.+ de meisjes op wie ik val zijn vaak mooi maar die vallen alleen op van die (stoertjes) wat moet ik doen om een vriendin te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2010, 23:36
Akhlys
Akhlys is offline
Die oppervlakkigheid bij meiden verdwijnt wel als ze wat ouder worden.. Op die leeftijd willen ze allemaal de mooie jongens en de sexy jongens of de wat oudere jongens of whatever. Er komt vanzelf wel iemand op je pad die puur voor jou gaat zoals je bent, don't worry Gewoon blijven wie je bent, meer niet.
Oud 18-07-2010, 23:38
slangengek5
slangengek5 is offline
bedankt voor het antwoord maar ik voel me erg aangetrokken tot bepaalde meisjes dus het is wel moeilijk om te w8en
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 23:50
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Je bent nog jong. Geniet daarvan! Al moet t zonder meisje...die meisjes die alleen maar de stoere willen, zijn het echt niet waard. En dat je nog niet hebt gekust is geen ramp. Mijn eerste kus was ook pas met 17 en geloof me, het was echt het wachten waard
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 02:04
MiBe
MiBe is offline
Je moet het juist in je voordeel laten werken dat de meeste meisjes je als schattig beschouwen
Oud 19-07-2010, 10:49
slangengek5
slangengek5 is offline
hoe dan
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 17:36
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
De meeste meiden vallen op de stoere (alfa) omdat dat zij aantrekkingskracht creëren, zij zenden de juiste signalen uit. Schattig is niet gunstig, dan zijn ze eerder geneigd je als vriend te zien. Geen aantrekkingskracht.
Als je stoerder wil zijn moet je daar aan werken, maar alleen als je je er goed bij voelt.
Oud 21-07-2010, 13:11
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
wachten vind ik zo'n dom iets, stel dat hij morgen doodgereden wordt, dan heeft hij nog niks bereikt op dit gebied.
het 'schattige' kun je misschien veranderen door een andere kledingstijl te gebruiken, kijk bijvoorbeeld naar de kleren van jongens waar de meisjes wel heengaan. Ook kun je misschien je haar anders dragen waardoor je gezicht ouder lijkt.
Je kunt ook naar bijvoorbeeld de sportschool gaan, dan kun je ook bij gymles laten zien waartoe je in staat bent.
En meisjes willen graag vrienden zijn met schattige jongens! en vanuit een vriendschap kan zo een relatie rollen!
Oud 21-07-2010, 14:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Meisjes houden van interpunctie. En forumgebruikers ook, dat leest fijner. Een punt of comma hier of daar doet niemand kwaad.

Als je een schattig hoofd hebt dan heb je dat en dan weet ik niet of je daar veel aan kan veranderen. Je kunt wel je schattigheid of je uitstraling accepteren en hem zo in je voordeel leren gebruiken. Hoe doe je dat? Weet ik ook niet. Dat moet je zelf ontdekken. Alleen bepaalde types meisjes gaan voor de stoere macho-kerels. Ik denk dat als je gewoon jezelf blijft en kijkt waar jij je prettig bij voelt en je daarnaar gaat gedragen en het ook uitstraalt je vanzelf een meisje vindt dat zich tot je aangetrokken voelt en dat bij je past. Dat kan lang duren en kort duren. Het is niet alsof het noodzakelijk is om op jonge leeftijd al met veel meisjes te zijn geweest, dat is puur en alleen groepsdruk die je daartoe aanzet. Je kunt best zonder, het gebeurt wanneer het gebeurt. Je kunt het beste gewoon sociaal doen en bij wijze van spreken reclame voor jezelf maken door jezelf te zijn en op een positieve manier op te vallen.
Oud 22-07-2010, 21:08
slangengek5
slangengek5 is offline
@sneeuwzwart lol ik bereik al genoeg tijdens de gymles ik stond hoogste cijfer van de klas
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 09:26
BabyBam
BabyBam is offline
Ik weet wel zeker dat als de meiden ouder worden zal dat 'Ik moet de stoerste' wel verwijnen!
Verder ben ik ook 1.55 en heb een baby face veel en ben 21 veel mensen schatten mij rond de 13/14 op het eerste gezicht maar als ze me horen praten en schatten ze mij wel mijn eigen leeftijd en ja het is vervelend want je bent vaak schattig en sommige mensen vinden het moeilijk je serieus te nemen
Oud 24-07-2010, 18:27
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Als de hormonen eenmaal beginnen te komen zal het probleem wel opgelsot zijn. Neem anders testosteron-pillen.
Oud 25-07-2010, 17:46
Verwijderd
Hossel dan gewoon meisjes van 13/14.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 18:06
moyra
moyra is offline
trek het je niet aan alles komt wel vanzelf hoor. en niet alle meisjes vallen op stoere jongens.
je ben nog te jong om daar al druk over te maken...
zoals ik het al zei het komt wel vanzelf
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 23:23
Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Had ik ook een tijdje ben nu momenteel 16 staat 17 maar ja iedereen heeft haast tegenwoordig (ik tenminste).
En word steeds minder ga een groep vrienden zoeken of als je die al hebt ga uit vermaak je zoenen doe je zo geen moeite aan diep in de ogen kijken .
Hier waar ik woon moet een jongen dit hebben.
1. beetje breed
2. ZELF VERTROUWEN altijd belangrijk
3.schattig kopie hebben heb je dus al merk ik.
4. En bij meeste het grootste probleem was bij mij ook de eerste keer de ballen hebben om naar toe te stappen en haar te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 21:38
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Je bent 15, je bent 1.68m en je hebt een schattig kopje. Overduidelijk dat bij jou de groeispurt òf nog bezig is, of nog moet beginnen. Wacht dat geduldig af, ik zie zat jongens om me heen die op hun 16e beginnen en er tegen hun 17e/18e uitzien als èchte kerels.

Het enige wat je kunt doen is wat naar de sportschool gaan om daar je mannelijke figuur wat bij te slijpen.(let wel op, heeft risico's als je nog niet uitgegroeid bent,, zoals scheefgroei van botten, dus overleg wel met instructeur.)
Hier is wel een ijzeren discipline voor nodig, dus weet waar je aan begint.

Laatst gewijzigd op 23-08-2010 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:19
Verwijderd
die types van alle sexy jongens zijn van mij, die ken ik ook een paar.
en geloof me, je moet dr nooit wat mee beginnen.
al ben ik dan toevallig zelf een meisje,-ik ben trouwens niet zo-, ik kan je wel vertellen dat je echt niets met die types moet beginnen.
ze houden het toch nooit langer dan 2 weken vol met dezelfde jongen.
zorg gewoon dat je aardig doet en jezelf blijft!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 14:29
m-
m- is offline
als je een vriendin wil, moetje gewoon heel lief zijn tegen dat meisje waar je iets mee wil,
lief, behulpzaam en vertrouwelijk.
als het een beetje een fatsoenlijk meisje is dan vind ze je innerlik ook heel erg belangrijk,
uiterlijk is niet alles..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 20:41
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
als ik jou was zou ik gaan fitnessen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:29
traxx14
traxx14 is offline
hey slangengek
toen ik 13(bijna 14 was) was ik 1.62. ik ben nu 14 (dus 4/5maanden later) en ik ben 1.72
ik zeg niet dat het bij jou ook zo moet zijn ... maar ik zeg aleen geef de hoop niet op

en trouwens. je moet gewoon het juiste meisje vinden, die het BV niet uitmaakt hoe groot je bent
maar die kijkt hoe je bent van binnen, daar gaat het immers om.
en ik leef met je mee ik heb precies hetzelfde gehad.. maar je moet gewoon naar de wat kleinere meisjes gaan
suc6!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:33
Picidae
Picidae is offline
Heb even geduld, je komt vanzelf wel in de puberteit. En kussen komt wel een keer.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
als je een vriendin wil, moetje gewoon heel lief zijn tegen dat meisje waar je iets mee wil,
lief, behulpzaam en vertrouwelijk.
als het een beetje een fatsoenlijk meisje is dan vind ze je innerlik ook heel erg belangrijk,
uiterlijk is niet alles..
Helemaal mee eens
Toen ik die leeftijd had heb ik ook een vriendje gehad, die veel jonger leek, maar dat maakte me niks uit hoor
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 21:59
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
als ik jou was zou ik gaan fitnessen rugbyen
Of een andere teamsport natuurlijk, doet wonderen voor je zelfvertrouwen.
Reageren

Regels voor berichten